Kleding en schoeisel van de Nederlandse Politie

Auteur Topic: Kleding en schoeisel van de Nederlandse Politie  (gelezen 770273 keer)

0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.

Maxx

  • Senior GGP
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,615
Reactie #1360 Gepost op: 22 januari 2013, 18:58:56
Daar heb je absoluut een punt!

Geloof me, je scoort geen punten als je net begint met de opleiding en je komt met een trui aanzetten die niet door de dienst is verstrekt...


MNL-5200

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,679
Reactie #1361 Gepost op: 22 januari 2013, 20:02:37
Idd en voor dat geld.. Zooooo veel verschil maakt die vhals trui plus losse col nu ook alweer niet


silque

  • Sheepdog
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,873
Reactie #1362 Gepost op: 22 januari 2013, 21:53:04
Overigens Bryyyan, met alle respect... je bent nog niet eens aan de opleiding begonnen! Wacht nou eerst eens tot je daadwerkelijk fulltime de straat op gaat en beslis dan of jij überhaupt wel zo'n trui nodig hebt en of je er zoveel geld aan uit wilt geven.
Ik juich je motivatie en enthousiastme toe, maar op dit moment heb je nog niet eens een politie legitimatiebewijs en kun je hem nog niet eens bestellen.  ;)
Uitspraken op dit forum zijn op persoonlijke titel.


R.3144

  • Onderofficier KMar
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 347
Reactie #1363 Gepost op: 22 januari 2013, 22:21:27
Nope, die waren aangevraagd voor de horeca.
De VOA heeft gele jassen en in Arnhem loopt de KMar in de horeca met gele jassen voorzien van KMar logo's (deze zijn geschonken door de politie). In Groningen hebben ze deze gehad, maar die mochten later niet meer. En bij ons is inmiddels ook een afwijzing geweest, omdat het niet zou voor komen in onze kleding voorschriften en omdat er nieuwe kleding op komst is?

Over die nieuwe kleding die op komst is weet ik verder niets, behalve dat er nu korte jassen worden uitgeleverd aan de ME/BE leden. Deze zouden volgens mij op den duur ook voor de dienstploeg komen.

Die ME/BE jassen zijn erg netjes inderdaad netjes.
Alleen snappen ze nog steeds niet dat je bijna dagelijks het hesje er over hebt.
Gele jassen zouden niet verkeerd zijn.
Kun je een foto van die gele jassen maken misschien?


CopVR3

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,194
Reactie #1364 Gepost op: 23 januari 2013, 04:33:36
Toch te zot dat er zoveel vraag is naar een lekkere col-trui en dat de korpsleiding dit niet meer wil. Ik zal hoge baas B. even mailen... O0


Bryyan

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 89
Reactie #1365 Gepost op: 23 januari 2013, 07:41:13
Overigens Bryyyan, met alle respect... je bent nog niet eens aan de opleiding begonnen! Wacht nou eerst eens tot je daadwerkelijk fulltime de straat op gaat en beslis dan of jij überhaupt wel zo'n trui nodig hebt en of je er zoveel geld aan uit wilt geven.
Ik juich je motivatie en enthousiastme toe, maar op dit moment heb je nog niet eens een politie legitimatiebewijs en kun je hem nog niet eens bestellen.  ;)

Right, inderdaad gelijk in. De komende 8 maanden zal ik hem al zoiezo niet gebruiken! Kan je alleen maar gelijk geven:)
Geloof me, je scoort geen punten als je net begint met de opleiding en je komt met een trui aanzetten die niet door de dienst is verstrekt...

Ook jou kan ik hierin alleen maar gelijk geven 0098. Laat het wel gewoon aan me voorbij gaan, en t.z.t maar is kijken of het inderdaad noodzaak is. Wie weet komen ze in het nieuwe uniform er wel weer in! Thanx voor het advies mannen!


jasir

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 556
  • veiligheidsregio drenthe 03
Reactie #1366 Gepost op: 3 februari 2013, 19:50:50
Nog even over blik op de weg ik zie de agent in de video auto vaak met een motor broek aan in de auto zitten zit dit lekker of is hier een andere reden voor?


PietjePuk

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,672
Reactie #1367 Gepost op: 3 februari 2013, 20:17:41
Ze wisselen tijdens de dienst tussen auto en motor  :)


guest14264

  • Gast
Reactie #1368 Gepost op: 3 februari 2013, 20:27:33
Ze wisselen tijdens de dienst tussen auto en motor  :)

Is hier een speciale reden voor?


PietjePuk

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,672
Reactie #1369 Gepost op: 3 februari 2013, 20:29:35
Motor is leuker dan auto?  8)