Kleding en schoeisel van de Nederlandse Politie

Auteur Topic: Kleding en schoeisel van de Nederlandse Politie  (gelezen 755564 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Ijs_Duivel

  • Gast
Reactie #30 Gepost op: 13 juni 2009, 11:29:43
Maat 7090/1020. Wil je het Nato-stocknr. ook nog weten?  ;)

O, er staat ook nog ''SEYNTEX 2006'' op het labeltje. Wat dat is, weet ik eigenlijk niet.



Seyntex is dat niet de fabrikant? Kzie dat ook vaak staan in defensiekleding namelijk.


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #31 Gepost op: 25 oktober 2009, 20:09:34
We zijn al weer zo'n 120 dagen verder ... Collega's / beveiligers hier die ervaringen hebben met ''politie'' handschoenen? (en dan dus niet die via de dienst logistiek worden geleverd)

Zo ja, welk type, merk en waar gekocht?
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


MNL-5200

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,679
Reactie #32 Gepost op: 26 oktober 2009, 13:03:15
2 maandjes geleden gekocht: Damascus Interceptor X (MX30) Zwart. Goed werk handschoentje! Extreem goede pasvorm en dun (dus niet voldoende voor een hele avond alcoholcontrole in de vrieskou) je wapens portofoon en zelf je pen kan je ermee bedienen. Alleen niet uitgevoerd in kevlar, dus deze is niet snijwerend. Te koop bij militarygadgets.eu € 28,95 als't goed is. Zie review op youtube Tactical Gloves Review by Nutnfancy, Part 3

Staan ook nog allerlei andere handschoenen bij, tip om eens te kijken!


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #33 Gepost op: 27 oktober 2009, 21:50:29
Blijf het toch een nadeel vinden dat er dermate weinig winkels cq. dumpstore's zijn dat je aangewezen bent op internet, ben namelijk nogal van het ''passen'' en ''kijken of ik het wat vind''
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


sylvester1986

  • Gast
Reactie #34 Gepost op: 27 oktober 2009, 21:59:30
@ Jerommeke,

is www.securitysupply.nl niks voor jou, volgens mij kun je daar wel heen om te passen en dan bestellen.
Zij hebben een showroom in Oosterhout dacht ik en http://firstcarecompany.nl/ heeft ook een bezoekadres, namelijk in deventer.


Milpol

  • Flora&fauna boa
  • Verbannen gebruiker
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 67
Reactie #35 Gepost op: 27 oktober 2009, 22:09:36
Op de Nieuwedijk in Amsterdam zit een zeer goede dumpzaak en in Hilversum op de Herenstraat ook.
Dit is zuiver een privé mening. Schade en/of problemen ontstaan door het opvolgen van deze informatie is geheel voor eigen risico.


Dinges

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,168
Reactie #36 Gepost op: 27 oktober 2009, 23:22:13
Ik kan hier thuis bijna m'n eigen dumpzaak beginnen, maar wees er snel bij want ik lever de hele bende straks in!  ;D

En, op = op!


MNL-5200

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,679
Reactie #37 Gepost op: 27 oktober 2009, 23:33:09
Blijf het toch een nadeel vinden dat er dermate weinig winkels cq. dumpstore's zijn dat je aangewezen bent op internet, ben namelijk nogal van het ''passen'' en ''kijken of ik het wat vind''



Ben ik met je eens. Maar dumpzaken hebben (is mijn ervaring) niet altijd het assortiment wat je zoekt en de prijs kan best hoog zijn. In mijn geval wist ik precies wat ik wilde hebben en in dubbele maat besteld. Geen probleem, kan bij elke webshop ivm 7 dagen zichttermijn.


EotS

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 12
Reactie #38 Gepost op: 28 oktober 2009, 23:57:06
We zijn al weer zo'n 120 dagen verder ... Collega's / beveiligers hier die ervaringen hebben met ''politie'' handschoenen? (en dan dus niet die via de dienst logistiek worden geleverd)

Zo ja, welk type, merk en waar gekocht?

Ik gebruik al jaren de Neopreen handschoenen van BlackHawk. Zijn uitermate dus en redelijk warm in de vroege winterurrtjes maar zeker niet als je een hele dienst buiten bent. Je kunt er goed mee schrijven en fouilleren dus prima werkhandschen. Prijs was inkoopsprijs (eigen bedrijfje in deze bende gehad). Ik weeet niet eens of ze nog worden geleverd. De Uncle Mikes neopreen handschoenen zijn kwalitatief treurig. Kun je beter de handschoenen van Hatch gebruiken. Andere oeliboellie merken ben ik geen voorstander van....


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #39 Gepost op: 29 oktober 2009, 00:30:53
Kun je beter de handschoenen van Hatch gebruiken.

Collega heeft de Street Guard, zien er inderdaad goed uit! Alleen heeft ie de verkeerde maat ... Nóg geen vergelijkingsmateriaal :P
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !