Nieuwe Hoogwerker in 2005, wie ook?

Auteur Topic: Nieuwe Hoogwerker in 2005, wie ook?  (gelezen 4504 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

GertvdK

  • Gast
Gepost op: 28 december 2003, 23:32:21
De brandweer Enkhuizen is waarschijnlijk van plan om in 2005 een nieuwe hoogwerker (geen ladderwagen) aan te schaffen. We zijn op zoek naar andere korpsen of regio's die ook tot aanschaf over gaan om een gezamenlijke Europese aanbesteding te doen en daarmee (veel) geld te besparen. Heeft iemand meer informatie over andere korpsen?

Gert van der Kruk




Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #1 Gepost op: 29 december 2003, 09:17:24
misschien meteen een aanleiding om een discussie te starten over Europees aanbesteden ;)


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #2 Gepost op: 29 december 2003, 13:39:45
De brandweer Enkhuizen is waarschijnlijk van plan om in 2005 een nieuwe hoogwerker (geen ladderwagen) aan te schaffen. We zijn op zoek naar andere korpsen of regio's die ook tot aanschaf over gaan om een gezamenlijke Europese aanbesteding te doen en daarmee (veel) geld te besparen. Heeft iemand meer informatie over andere korpsen?

Gert van der Kruk
maar wil je met korpsen uit de regio een europeese aanbesteding doen,of kunnen dan ook korpsen uit den landen meedoen


GertvdK

  • Gast
Reactie #3 Gepost op: 29 december 2003, 14:19:36
Het hele land mag meedoen. Hoe meer hoe beter. Ik weet dat andere korpsen in het verleden op deze manier veel geld hebben kunnen besparen. Het is een kwestie van een goed programma van eisen schrijven waar iedereen mee akkoord kan gaan.


Cor van Gent

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 320
    • Brandweer Oud-Beijerland
Reactie #4 Gepost op: 30 december 2003, 23:09:27
ik weet nie prcies maar volgens mij willen z hier in oud-beyerland,zuid-holland-zuid een niuewe ladderwagen kopen
Regio Zuid-Holland-Zuid


fire1

  • Gast
Reactie #5 Gepost op: 9 januari 2004, 12:28:06
gert, zoals je waarschijnlijk al weet is Hoorn ook bezig met de aanschaf van een hoogwerker.
en zover ik weet is Ede er ook mee bezig.
groeten john


Erik

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,064
    • Brandweer Goes
Reactie #6 Gepost op: 9 januari 2004, 13:18:08
De nieuwe hoogwerker voor Brandweer Hulst is inmiddels afgeleverd:

http://www.brandweerhulst.nl/nieuwsflitshoogwerker.html

Gr
Erik


112 Brabant.nl

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 588
  • Fotograaf
    • 112 Brabant.nl
Reactie #7 Gepost op: 10 januari 2004, 17:01:00
De brandweer van EIndhoven schaft dit jaar nog twee nieuwe hoogwerkers aan waarvoor de aanbesteding nog niet geregeld schijnt te zijn.
Voor het laatste nieuws en de meest actuele fotoreportages over hulpverlening in Brabant ga naar www.112brabant.nl !


firemanr

  • Gast
Reactie #8 Gepost op: 11 januari 2004, 14:38:53
De nieuwe hoogwerker voor Brandweer Hulst is inmiddels afgeleverd:

http://www.brandweerhulst.nl/nieuwsflitshoogwerker.html

Gr
Erik

Mooie auto, Erik.... ;)


AP

  • Gast
Reactie #9 Gepost op: 11 januari 2004, 15:57:19
volgens mij toont de foto een Scania ipv. een Daf (leuke fotomontage van de Zwolse HW?)