Bekeuring wegens te hard rijden voor rekening politieambtenaar

Auteur Topic: Bekeuring wegens te hard rijden voor rekening politieambtenaar  (gelezen 13473 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

grizz

  • Senior GGP, Senior OC, opstapper KNRM Andijk
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,000
  • Niets is onmogelijk
Reactie #10 Gepost op: 22 december 2008, 00:09:13
En zo zijn er diverse voorbeelden te denken... echter t is hier in het land tegenwoordig mode om aan alles wat de politie doet maar te twijfelen en in twijfel te trekken.
Ik breng altijd mijn eigen schoenen thuis.....


Brandpreventist

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 18,993
Reactie #11 Gepost op: 22 december 2008, 00:15:13
En zo zijn er diverse voorbeelden te denken... echter t is hier in het land tegenwoordig mode om aan alles wat de politie doet maar te twijfelen en in twijfel te trekken.

Alles valt met de mate van communicatie...  ;) Dankzij programma's als Wegmisbruikers en Blik op de Weg weet iederéén tegenwoordig dat +50km te hard je je rijbewijs kwijt bent... Wedden dat dit in het verleden heel wat discussies opgeleverd heeft toen dat nog niet zo bekend was...  ;)


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #12 Gepost op: 22 december 2008, 01:20:47
Alles valt met de mate van communicatie...  ;) Dankzij programma's als Wegmisbruikers en Blik op de Weg weet iederéén tegenwoordig dat +50km te hard je je rijbewijs kwijt bent... Wedden dat dit in het verleden heel wat discussies opgeleverd heeft toen dat nog niet zo bekend was...  ;)



Maar op een of andere manier, vinden mensen bepaalde handelingen van de politie vreemd of belachelijk. Voorbeeld, als een politieauto met zijn alarmlichten aan voor een eetzaak staat. Terwijl als er voor diezelfde eetzaak een ambulance of een brandweerwagen geparkeerd staan, dan hoor je ´´Ach, die jongens moeten ook eten´´ :-\
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


grizz

  • Senior GGP, Senior OC, opstapper KNRM Andijk
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,000
  • Niets is onmogelijk
Reactie #13 Gepost op: 22 december 2008, 02:04:27
tja... maar je weet toch zelf... die schrijven geen bonnetjes... lol....

Nee wij kunnen zelf eten van huis meenemen toch ? lol

Ach laat ze maar lekker lullen... zolang ik het voor mezelf kan motiveren....
Ik breng altijd mijn eigen schoenen thuis.....


Uitgerust!

  • Veiligheids functionaris overheid, vrijwilliger BRW
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 589
  • Pluk de dag!
Reactie #14 Gepost op: 22 december 2008, 12:14:31
Maar op een of andere manier, vinden mensen bepaalde handelingen van de politie vreemd of belachelijk. Voorbeeld, als een politieauto met zijn alarmlichten aan voor een eetzaak staat. Terwijl als er voor diezelfde eetzaak een ambulance of een brandweerwagen geparkeerd staan, dan hoor je ´´Ach, die jongens moeten ook eten´´ :-\

Grappige opmerking Jerommeke, waarschijnlijk komt het door gebrek aan RESPECT voor de Politie.
Zelf ben ik van mening dat de oorzaak daarvan in het beleid zit wat de politie opgelegt krijgt.
Maakt de argeloze hardwerkende burger een klein misstapje wordt die snoeihard aangepakt en de werkelijke boeven kunnen gewoon hun gang gaan. Dat is mischien niet het goede beeld maar wel het beeld wat een hoop burgers voor ogen hebben. Mijn eigen ervaring is dat je een paar jaar terug nog kon wegkomen met een lichte snelheidsovertreding als je even een respectvol gesprekje had met de diender, maar dat kan je nu wel vergeten zelfs als het tbv bv de brandweer is, er wordt tegenwoordig wel gezegt dat ze het begrijpen maar er valt niks meer aan te doen. Ik snap het opzich wel maar vind het toch wel een beetje lullig.
“Loop niet voor me, want ik volg niet.  Loop niet achter me, want ik leid niet.  Loop gewoon naast me en wees mijn vriend.”


grizz

  • Senior GGP, Senior OC, opstapper KNRM Andijk
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,000
  • Niets is onmogelijk
Reactie #15 Gepost op: 22 december 2008, 13:18:27
echt de grootste kolder....t gaat niet om het bonnetje...wij moeten er rond de 150 per jaar schrijven...man als je wil kun je er in een jaar rond 1500 schrijven...elke dienst 1 bon... als je dat veel vindt... danmoet je niet bij de politie gaan werken... de bakker bakt brood, en de politie doet aan handhaving... dat je daarbij af en toe een bon moet schrijven... so be it... nee de boeven worden wel gepakt. Justitie en de rechterlijke macht pakken het niet op !
Ik breng altijd mijn eigen schoenen thuis.....


112Duiven

  • Gast
Reactie #16 Gepost op: 22 december 2008, 17:04:16
Als er wel met Optische en geluidssignalen gereden wordt, dan lappen ze soms ook de regels aan hun laars.
Een kruising moet je ook stapvoets nemen en dan scheuren ze ook wel eens met 80 erover heen.
Dan kan je wel denken van ja ze hebben nou eenmaal haast, maar hun moeten zich ook gewoon aan de regels houden, en
als er door zoiets nog meer ongevallen gebeuren dan maak je het alleen maar erger :(


Brandpreventist

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 18,993
Reactie #17 Gepost op: 22 december 2008, 17:08:45
Als er wel met Optische en geluidssignalen gereden wordt, dan lappen ze soms ook de regels aan hun laars.
Een kruising moet je ook stapvoets nemen en dan scheuren ze ook wel eens met 80 erover heen.
Dan kan je wel denken van ja ze hebben nou eenmaal haast, maar hun moeten zich ook gewoon aan de regels houden, en
als er door zoiets nog meer ongevallen gebeuren dan maak je het alleen maar erger :(

Totaal ongenuanceerde mening die niet getuigt van enig inzicht en kennis van de politie en van enige kennis van de regelgeving...... Maw, je had beter gewoon niet kunnen reageren en je eerst in het onderwerp kunnen verdiepen (bijv door het topic te lezen)....  :-X


7194

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,128
Reactie #18 Gepost op: 22 december 2008, 17:10:32
Als er wel met Optische en geluidssignalen gereden wordt, dan lappen ze soms ook de regels aan hun laars.
Een kruising moet je ook stapvoets nemen en dan scheuren ze ook wel eens met 80 erover heen.
Dan kan je wel denken van ja ze hebben nou eenmaal haast, maar hun moeten zich ook gewoon aan de regels houden, en
als er door zoiets nog meer ongevallen gebeuren dan maak je het alleen maar erger :(

Tot ze naar je mammie moeten die met een hartstilstand in de badkamer ligt. Dan kan het niet snel genoeg gaan.  ::)


Uitgerust!

  • Veiligheids functionaris overheid, vrijwilliger BRW
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 589
  • Pluk de dag!
Reactie #19 Gepost op: 22 december 2008, 17:13:51
Totaal ongenuanceerde mening die niet getuigt van enig inzicht en kennis van de politie en van enige kennis van de regelgeving...... Maw, je had beter gewoon niet kunnen reageren en je eerst in het onderwerp kunnen verdiepen (bijv door het topic te lezen)....  :-X

@palmpie,

Leg eens uit, wat is er niet goed aan dan???
Laat ik nou denken dat het juist de bedoeling is van een forum om van gedachten te wisselen................... ;D
“Loop niet voor me, want ik volg niet.  Loop niet achter me, want ik leid niet.  Loop gewoon naast me en wees mijn vriend.”