MMT voertuigen

Auteur Topic: MMT voertuigen  (gelezen 204595 keer)

0 gebruikers (en 4 gasten bekijken dit topic.

Haageneesch

  • Foto- en videograaf.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,952
  • Foto- en videograaf Den Haag, PPK-houder.
    • Haageneesch
Reactie #190 Gepost op: 5 december 2010, 01:33:58
waar zie jij die nieuwe volvo dan? hoorde vanavond dat hij mogelijk over 2 weken in dienst gaat
Nergens. In de citaten in mijn vorige post wordt er gezegd dat de 17901 al in de uitruk staat, terwijl vanavond nog het busje is ingezet...


Bart S

  • Gast
Reactie #191 Gepost op: 5 december 2010, 09:32:27
Nergens. In de citaten in mijn vorige post wordt er gezegd dat de 17901 al in de uitruk staat, terwijl vanavond nog het busje is ingezet...

Nou, dan ga ik het nog verwarrender maken. De 17-901 staat wel degelijk op de uitruk, dát is namelijk het busje. De Volvo is 17-902 ;D


Enrique

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,443
Reactie #192 Gepost op: 5 december 2010, 10:08:03
Nergens. In de citaten in mijn vorige post wordt er gezegd dat de 17901 al in de uitruk staat, terwijl vanavond nog het busje is ingezet...
Toch ook nog even vervelend doen: in het bericht van mijn hand dat jij citeert staat toch duidelijk een verwijzing naar de vraag of het inderdaad correct is dat de 17902 de Volvo was die op de beurs stond. Ik heb niet bevestigd dat de Volvo al in dienst was...
greetz,  Enrique


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #193 Gepost op: 5 december 2010, 12:02:04


Staat daar nou 13-901 op het voertuig ?  ::)
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


lifeliner4

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 206
Reactie #194 Gepost op: 5 december 2010, 13:10:33
Inderdaad, 13-901.
En aan de balk te zien, is dit het reserve MMT busje.
Verwarrend allemaal.


kevin27

  • Manschap A | Aspirant N4 Amsterdam
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 441
Reactie #195 Gepost op: 5 december 2010, 13:11:22
Krijgt het MMT Utrecht nu ook z'n volvo? die rijden namelijk ook in een vito
Sollicitatie Hoofdagent Amsterdam


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #196 Gepost op: 5 december 2010, 13:25:18
Inderdaad, 13-901.
En aan de balk te zien, is dit het reserve MMT busje.
Verwarrend allemaal.

Ieder MMT voertuig (de oude Vito's) worden (nog net voor de afvoer) voorzien van een nieuwe lichtbalk. De reservebus en die van Rotterdam waren eerder al voorzien van. Zo te zien rijd het Amsterdamse busje dus nu én met een nieuwe balk én tijdelijk in Rotterdam. Als het goed is rijd de Amsterdamse Volvo namelijk wel al  ;)
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


sylvester1986

  • Gast
Reactie #197 Gepost op: 5 december 2010, 13:28:34
Wat voor lichtbalk is de nieuwe lichtbalk eigenlijk?


Remcotjuhhh

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 551
    • Remco Holst Fotografie
Reactie #198 Gepost op: 5 december 2010, 16:29:16
Ieder MMT voertuig (de oude Vito's) worden (nog net voor de afvoer) voorzien van een nieuwe lichtbalk. De reservebus en die van Rotterdam waren eerder al voorzien van. Zo te zien rijd het Amsterdamse busje dus nu én met een nieuwe balk én tijdelijk in Rotterdam. Als het goed is rijd de Amsterdamse Volvo namelijk wel al  ;)

ben net op de basis van mmt geweest in rotterdam.. maar het busje van rotterdam staat er gewoon nog.  dus geen reserve en geen busje uit amsterdam.
als het goed is gaat over 1 a 2 weken het nieuwe voertuig in dienst op rotterdam.
Morgen gaat hij terug naar Amstra voro wat inbouw werkzaamheden, en nieuwe beletering op de achterruit. deze is er al gedeeltelijk vanaf. later volgen foto's en filmpje
Noodhulp team plus Rode Kruis BHV Verzorgende IG http://www.remcoholst.nl  http://youtube.com/Remcotjuhhh


Gast

  • Gast
Reactie #199 Gepost op: 5 december 2010, 17:11:36
Wat voor lichtbalk is de nieuwe lichtbalk eigenlijk?

Snel gravend in mijn geheugen naar de foto (want de zoekfunctie op het forum blijft een hinderlijk iets) was het een Federal Signal Legend.
EDIT, het was de vorige pagina slechts, inderdaad een Legend.