MMT voertuigen

Auteur Topic: MMT voertuigen  (gelezen 205269 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Blauwie

  • ZUID-HOLLAND ZUID
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,494
  • IC verpleegkundige i.o. | vrijwillige brandweer
Reactie #230 Gepost op: 23 december 2010, 20:02:32
Zo, net in Nijmegen de nieuwe XC90 voor het MMT/LL3 zien rijden... Prachtige bak hoor!


Nog geen foto?  ???  :P
Brandweer Papendrecht


Remcotjuhhh

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 551
    • Remco Holst Fotografie
Reactie #231 Gepost op: 24 december 2010, 12:12:04
Zo, net in Nijmegen de nieuwe XC90 voor het MMT/LL3 zien rijden... Prachtige bak hoor!

niet ff snel op de foto gezet dan?
Noodhulp team plus Rode Kruis BHV Verzorgende IG http://www.remcoholst.nl  http://youtube.com/Remcotjuhhh


RoyLL3

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 321
Reactie #232 Gepost op: 24 december 2010, 18:22:57
Sorry maar helaas, ik zat op dat moment zelf achter het stuur van mijn auto. Dus een foto maken zat er helaas niet in!
Ik zal mijn ogen extra de kost geven als ik langs het UMC St Radboud kom, wie weet staat de wagen nog daar, en wellicht dat ik dan even een mooi plaatje kan schieten!


MNL-5200

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,679
Reactie #233 Gepost op: 26 december 2010, 18:24:43
Voorlopig niet. De Vito is sinds enkele weken ook voorzien van de nieuwe signalering. Verder heb ik begrepen dat het busje van Utrecht vanaf 1 januari ook niet meer op de uitruk staan voor reguliere MMT-inzetten.

Dus Utrecht heeft vanaf 1 jan helemaal geen MMT voertuig meer? Wat is de reden daarvan?


Maarten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,543
    • Hulpverleningsforum
Reactie #234 Gepost op: 26 december 2010, 19:05:52
Dus Utrecht heeft vanaf 1 jan helemaal geen MMT voertuig meer? Wat is de reden daarvan?

Dat staat er niet ;)
Hij is niet meer inzetbaar voor reguliere MMT-inzetten, dat wil zeggen dat er geen team paraat inzetbaar is voor ongevallen. Ieder traumacentrum (dus ook het UMCU) is echter verplicht om over een MMT te beschikken. In de reguliere inzetten wordt nu voorzien door de Heli-MMT's, maar voor rampen en crises moet een tramacentrum nog steeds een team kunnen leveren. De MMT-bus zal als het goed is dus wel blijven staan, maar komt waarschijnlijk de ambulancehal nauwelijks meer uit...
Groeten, Maarten  
Als je snel vooruit wilt, ga dan alleen. Als je ver wilt komen, ga dan s


PeterEde

  • AVP / OvD-G
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,240
Reactie #235 Gepost op: 26 december 2010, 20:51:55
100 punten Maarten  3hj
Geloof niet alles wat je denkt.


Blauwie

  • ZUID-HOLLAND ZUID
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,494
  • IC verpleegkundige i.o. | vrijwillige brandweer
Reactie #236 Gepost op: 3 januari 2011, 11:09:24




Soort voertuig: Reserve MMT voertuig Zuid-West Nederland
Merk voertuig: Mercedes Vito
Roepnummer: 17-901
Standplaats: Rotterdam-Airport (binnenkort ergens anders)
Dienst: Traumacentrum Zuid-West Nederland
Regio: Rotterdam-Rijnmond
Bijzonderheden: Voorzien van nieuwe signalering










Soort voertuig: MMT voertuig
Merk voertuig: Volvo XC70
Roepnummer: 17-902
Standplaats: Rotterdam-Airport
Dienst: Traumacentrum Zuid-West Nederland
Regio: Rotterdam-Rijnmond
Bijzonderheden:


Brandweer Papendrecht


112 Brabant.nl

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 588
  • Fotograaf
    • 112 Brabant.nl
Reactie #237 Gepost op: 3 januari 2011, 13:22:19
Het heeft even moeten duren maar voila, daar is ie dan, de nieuwe bak van het MMT Volkel (Lifeliner 3), vanochtend actief bij een ernstig ongeval in Haps.



Foto hier geplaatst met toestemming van mijn collega Marco van den Broek.
Voor het laatste nieuws en de meest actuele fotoreportages over hulpverlening in Brabant ga naar www.112brabant.nl !


Blauwie

  • ZUID-HOLLAND ZUID
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,494
  • IC verpleegkundige i.o. | vrijwillige brandweer
Reactie #238 Gepost op: 3 januari 2011, 13:43:27
Het heeft even moeten duren maar voila, daar is ie dan, de nieuwe bak van het MMT Volkel (Lifeliner 3), vanochtend actief bij een ernstig ongeval in Haps.



Foto hier geplaatst met toestemming van mijn collega Marco van den Broek.

Mooie foto!  3hj  Wat gek dat het roepnummer er niet op staat maar dat er een sticker op die plek zit. Staat de naam van het ziekenhuis wel op de achterste zijruiten?
Brandweer Papendrecht


RoyLL3

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 321
Reactie #239 Gepost op: 3 januari 2011, 15:43:23

Mooie foto!  3hj  Wat gek dat het roepnummer er niet op staat maar dat er een sticker op die plek zit. Staat de naam van het ziekenhuis wel op de achterste zijruiten?

Dat het AZO 'Acute Zorgregio Oost' logo op de plek van het roep nummer zit viel mij ook al op. Wat betreft de naam van het ziekenhuis, ik weet alleen dat die wel groot op de achteruit staat als ik mij niet vergis! Wat betreft de zijruiten durf ik het niet met zekerheid te zeggen, wel staat de plattegrond van Nederland op de achterste zijruiten (zoals je redelijk kan zien).