MMT voertuigen

Auteur Topic: MMT voertuigen  (gelezen 200455 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Bart S

  • Gast
Reactie #60 Gepost op: 23 juni 2010, 14:40:38
Aanbesteding is volgens mij ook niet echt aan de orde. De Traumacentra schaffen nu zelf een eigen voertuig aan, buiten BiZa om dus.


Blauwie

  • ZUID-HOLLAND ZUID
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,494
  • IC verpleegkundige i.o. | vrijwillige brandweer
Reactie #61 Gepost op: 29 juni 2010, 13:50:51
Gisteren van het MMT in Amsterdam gehoord dat ze vorige week een Volvo XC90 hebben besteld, net als Rotterdam.

Waarschijnlijk gaat Nijmegen ook een Volvo XC90 bestellen.
Brandweer Papendrecht


EM physician

  • AIOS
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 375
Reactie #62 Gepost op: 23 juli 2010, 21:55:56
Hallo,

Is op 1:35 van het filmpje is het nieuwe MMT voertuig van Amsterdam te zien?
http://www.at5.nl/artikelen/45188/beknelling-bij-ongeluk-constantijn-huygensstraat

Groet,
HapAmbu


Bart S

  • Gast
Reactie #63 Gepost op: 23 juli 2010, 22:00:29
Hallo,

Is op 1:35 van het filmpje is het nieuwe MMT voertuig van Amsterdam te zien?
http://www.at5.nl/artikelen/45188/beknelling-bij-ongeluk-constantijn-huygensstraat

Groet,
HapAmbu

Het nieuwe MMT voertuig zal nog wel enkele maanden duren, voordat die er is. Ik gok erop dat dit een OVD-G is.


Enrique

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,443
Reactie #64 Gepost op: 23 juli 2010, 22:03:17
Dat is een Nissan X-Trail huurwagen van De Graaff uit Waalwijk.
greetz,  Enrique


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #65 Gepost op: 24 juli 2010, 00:21:56

Het nieuwe MMT voertuig zal nog wel enkele maanden duren, voordat die er is. Ik gok erop dat dit een OVD-G is.

Jup, een OvD-G heeft eerst met een Suzuki dingetje van De Graaff gereden en rijd nu met die X-trail.
Ding reed gister ook bij de grote brand in het Havengebied rond.
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


JelmerR

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 175
Reactie #66 Gepost op: 24 juli 2010, 20:25:41
Zowel die Suzuki als de Nissan staan de laatste weken regelmatig bij VZA Zaandam geparkeerd.


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #67 Gepost op: 24 juli 2010, 21:28:50
Zowel die Suzuki als de Nissan staan de laatste weken regelmatig bij VZA Zaandam geparkeerd.

Om (nog) even een (héél) kort zijstapje te maken, misschien kan iemand vertellen hoe dit precies zit?
Als je ziet hoe veel OvD-G Golfjes er wel niet rijden, dan moet het toch mogelijk zijn om in ieder geval de 2 dienstdoende OvD-G's met een Golf te laten rijden (en dus onnodig om een voertuig te huren?)
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Bart S

  • Gast
Reactie #68 Gepost op: 25 juli 2010, 10:06:33
Om (nog) even een (héél) kort zijstapje te maken, misschien kan iemand vertellen hoe dit precies zit?
Als je ziet hoe veel OvD-G Golfjes er wel niet rijden, dan moet het toch mogelijk zijn om in ieder geval de 2 dienstdoende OvD-G's met een Golf te laten rijden (en dus onnodig om een voertuig te huren?)

Blijkbaar zijn er toch tekorten, want 'onze' Golf heeft vorige week ook een paar keer bij de GGD OVD-G's gerouleerd. Daarbij komt ook dat men bezig is met een Rapid Responder op te starten dus mogelijk (!) zijn het gelijk auto's om te testen (het worden voorlopig nog geen motoren helaas).


Bart S

  • Gast
Reactie #69 Gepost op: 1 september 2010, 14:13:28

Het nieuwe MMT voertuig zal nog wel enkele maanden duren, voordat die er is. Ik gok erop dat dit een OVD-G is.

Ik heb al een opgelicht tipje van de sluier mogen zien. Het gaat er strak uitzien!!