MMT voertuigen

Auteur Topic: MMT voertuigen  (gelezen 200664 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

jvo

  • ACH
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,933
  • geel busje, geel pak
    • Youtubekanaal
Reactie #70 Gepost op: 1 september 2010, 14:36:47
Ik heb al een opgelicht tipje van de sluier mogen zien. Het gaat er strak uitzien!!
Ik heb ook al een tipje van de sluier gehoord.... wanneer hebben jullie weer vacatures? :P
-When responding to a call, always remember that your ambulance was built by the lowest bidder-


Bart S

  • Gast
Reactie #71 Gepost op: 1 september 2010, 16:20:28
Ik heb ook al een tipje van de sluier gehoord.... wanneer hebben jullie weer vacatures? :P

Voorlopig niet volgens mij..... hou Intranet in de gaten :)


Fire shark

  • Ach & Brw
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 620
Reactie #72 Gepost op: 3 september 2010, 18:39:51
volgens mij gaat die xtrail tijdelijk dienst doen als rapid responder voertuig in de noord regio
ACH & HBT


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #73 Gepost op: 26 september 2010, 23:31:57
Een tijdje geleden kwam ik in de nachtelijke uren een (gele) Volkswagen Transporter tegen in de regio Utrecht.
Voorzien van een dubbele cabine en het achter gedeelte dicht, daar stond volgens mij een Star Of Life op.

Via via hoorde ik dat dit mogelijk een nieuw voertuig is van de regio Utrecht ....?
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Maarten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,543
    • Hulpverleningsforum
Reactie #74 Gepost op: 27 september 2010, 10:57:16
Via via hoorde ik dat dit mogelijk een nieuw voertuig is van de regio Utrecht ....?
Nee hoor, die draait al even mee ;)

Dit is de 09813 van de GHOR die voornamelijk wordt gebruikt als dienstauto en voor ondersteuning bij opleidingen / oefeningen. Zit o.a. een generator en een koffiezetapparaat in ^-^

Er zit inderdaad een SOL op (heb speciaal nog even voor je gekeken ;)) en daaronder het oude 'Regionale Geneeskundige Functie' logo, uit de tijd dat de GHOR nog bij GG&GD Utrecht zat. Op dit plaatje van de VC staan ze ook: http://www.brandweer.org/ambulance/voertuigen/images/utrecht_ghor_2.jpg
Groeten, Maarten  
Als je snel vooruit wilt, ga dan alleen. Als je ver wilt komen, ga dan s


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #75 Gepost op: 27 september 2010, 12:02:53
Nee hoor, die draait al even mee ;)

En die word niet ingezet als (tijdelijke) vervanger van het Utrechtse MMT ?

Overigens kwam ik hier ook nog een aparte tegen, een oude Vito, met MMT opschrift, zonder roepnummer (volgens mij is dit de landelijke reserve) met nieuwe signalering:



meer: http://picasaweb.google.nl/cursusvr/OpenDagMarelkoBenelux20Jaar#
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


joostvankempen

  • REDDINGSBRIGADE
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 944
  • projectmanager ICT lokale overheid
    • Reddingsbrigade 's-Hertogenbosch
Reactie #76 Gepost op: 27 september 2010, 13:06:26
Op de Open Dag van Marelko Benelux (leverancier optische- en geluidsignalen) stond de eerder genoemde reserve MMT-bus met nieuwe dakset, frontflitsers en geluid! Wat ik daar begreep is dat LFR graag het goede voorbeeld wil geven door snel de nieuwe optische- en geluidsignalen te implementeren op de door hun ter beschikking gestelde voertuigen. En volgens mij was het ook de bedoeling om meer van deze oude busjes nog te voorzien van nieuw licht en geluid !?  8)

Bestuurslid Reddingsbrigade 's-Hertogenbosch


fotoschieter.nl

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 361
  • NRK Velsen, Biketeam, EHBO, AED, Wandelletsel, NHT
    • Fotoschieter.nl
Reactie #77 Gepost op: 27 september 2010, 13:17:35
Gisteren van het MMT in Amsterdam gehoord dat ze vorige week een Volvo XC90 hebben besteld, net als Rotterdam.

Waarschijnlijk gaat Nijmegen ook een Volvo XC90 bestellen.

Deze zal over enkele weken geleverd gaan worden.
bron? Basemanager LIfeliner 1
Nederlands Rode Kruis Afd. Velsen --> EHV'er, AED, Biketeam VRK --> Noodhulpteamlid AEDHeemskerk.nl --> Secretaris, Technisch beheer AED's, Bediener,


NikonDirk

  • Leeft op een eiland.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,223
    • Opvallende politievoertuigen.
Reactie #78 Gepost op: 27 september 2010, 13:25:28
Een vraag die mij gelijk te binnen schiet: binnen niet al te lange tijd gaat het MMT Rotterdam ook nachtvluchten doen. Vanwaar dan het nieuwe voertuig? Bij mist oid?


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #79 Gepost op: 27 september 2010, 13:29:03
Een vraag die mij gelijk te binnen schiet: binnen niet al te lange tijd gaat het MMT Rotterdam ook nachtvluchten doen. Vanwaar dan het nieuwe voertuig? Bij mist oid?

De oude voertuigen zijn echt op, zijn allen van 2001, dus bijna 10 jaar oud.
Daarnaast zijn er diverse incidenten waarbij de heli niet ingezet word, maar waar de busjes voor rijden, in Amsterdam bijvoorbeeld in 90% van de gevallen in de stad zelf.

En inderdaad hebben daar ook de weersomstandigheden mee te maken  ;)
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !