MMT voertuigen

Auteur Topic: MMT voertuigen  (gelezen 197937 keer)

0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.

Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #20 Gepost op: 23 augustus 2009, 01:17:57
Volgensmij gaat het hier over aanbesteding van nieuwe MMT voertuig(en) Maarten  :P
Of bestaat er geen MMT-voertuigen topic?....

Wat ik overigens het laatst op heb gevangen (is niet nieuw trouwens) dat de keuze waarschijnlijk (toch) valt op de Touareq

Dat heb ik ook al gehoord... XC90 zou afvallen ... XC70 zou ook een mogelijke kanshebber zijn ;)
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Bart S

  • Gast
Reactie #21 Gepost op: 23 augustus 2009, 08:37:53
Heb er ook nog een paar gehoord..... Toyota Landcruiser.... Dodge Nitro.... Landrover..... Volvo XC70 inderdaad maar het nadeel is dat de XC70 een lage auto is (valt minder op en minder overzicht over het verkeer).... 4-wiel aandrijving is in ieder geval wel een must/eis. Heb nog Ausi Q7 geopperd maar die zou toch echt buiten het budget vallen :)


MachiaveIIi

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 230
Reactie #22 Gepost op: 23 augustus 2009, 22:33:42
Heb er ook nog een paar gehoord..... Toyota Landcruiser.... Dodge Nitro.... Landrover..... Volvo XC70 inderdaad maar het nadeel is dat de XC70 een lage auto is (valt minder op en minder overzicht over het verkeer).... 4-wiel aandrijving is in ieder geval wel een must/eis. Heb nog Ausi Q7 geopperd maar die zou toch echt buiten het budget vallen :)


4x4, hoog, betaalbaar maar tevens ook betrouwbaar. Dan blijft alleen de Subaru Forester over. In Luik wordt/werd er door de MUG/SAMU/SMUR al gebruikt gemaakt van deze voertuigen. Lijkt me een uitstekende keuze wanneer de XC70 zou afvallen.

foto: sander op http://members.home.nl/soome


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #23 Gepost op: 24 augustus 2009, 00:55:34
Heb er ook nog een paar gehoord..... Toyota Landcruiser.... Dodge Nitro.... Landrover..... Volvo XC70 inderdaad maar het nadeel is dat de XC70 een lage auto is (valt minder op en minder overzicht over het verkeer).... 4-wiel aandrijving is in ieder geval wel een must/eis. Heb nog Ausi Q7 geopperd maar die zou toch echt buiten het budget vallen :)

De Nitro zou afvallen vanwege de betrouwbaarheid, restwaarde en rijgedrag, de Landcruiser te duur qua verbruik (en snelheid) ;)
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


logistiek

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 117
Reactie #24 Gepost op: 28 september 2009, 10:05:19
Heren Heren toch,

ik ben toch wel benieuwd hoe jullie aan al die wijsheden komen hoor.

van de week hoorde ik zeggen dat ze het liefst de batmobiel zouden krijgen die komt echt overal, not dus!!!!

over de dodge nitro is helemaal niet gesproken, er is wel een lijstje geweest met favorieten,

er zijn er dus wel een aantal geweest die de sellectie niet hebben overleefd qua voertuigen.

ook het gezamelijk aanbesteden word nog bekeken, men wil graag de vaart erin houden.

( haken en ogen en meningsverschillen )

ik weet dat er al offertes op tafel liggen voor 1 traumacentrum.

en omdat jullie het zo graag willen weten: het zou gaan om een volvo XJ90.

toch ben ik benieuwd uit welke hand jullie de info krijgen? ja van horen zeggen, hoe word een mug een olifant.

groet

Logistiek. 8)


jvo

  • ACH
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,933
  • geel busje, geel pak
    • Youtubekanaal
Reactie #25 Gepost op: 21 oktober 2009, 17:13:41
Geen praatjes maar plaatjes ;) ;D


Made by mobilephone


Hoorde ook dat het MMT Volvo xc70 ging krijgen en dat Rotterdam de eerst gaat zijn.
En dat ze niet allemaal dezelfde auto gaan kopen :-X
-When responding to a call, always remember that your ambulance was built by the lowest bidder-


Martijn Slotboom

  • Belangstellende
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,279
  • Laten we het gezellig houden op het forum
Reactie #26 Gepost op: 21 oktober 2009, 17:33:53
En dat ze niet allemaal dezelfde auto gaan kopen :-X


even voor de beeldvorming

( zie citaat Edwinvanw )


Blauwie

  • ZUID-HOLLAND ZUID
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,494
  • IC verpleegkundige i.o. | vrijwillige brandweer
Reactie #27 Gepost op: 21 oktober 2009, 17:53:18
Is het nou echt zeker dat er een Volvo gaat komen? Waarom koopt niet iedereen hetzelfde voertuig?
Brandweer Papendrecht


Edwinvw

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 594
Reactie #28 Gepost op: 21 oktober 2009, 18:38:24
En dat ze niet allemaal dezelfde auto gaan kopen :-X

Okee! Dat zei de desbetreffende persoon er niet bij ;)


RS6

  • HAP - AA
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 989
  • Audi - Vorsprung durch Technik
Reactie #29 Gepost op: 7 februari 2010, 21:38:06
Hier maar weer even een berichtje...

Heeft iemand al weer nieuws over nieuwe MMT voertuigen? Ze rijden bijzonder lang met de huidige Vito's....



In Duitsland leveren ze mooi speelgoed:



http://www.volkswagen.de/vwcms/master_public/virtualmaster/de3/modelle/sonderfahrzeuge/Rettungsfahrzeuge/noteinsatzfahrzeuge/Fahrzeugmodelle.html



http://www.bmw.de/de/de/general/corporateclients/emergency/cars/emergency_physician.html