Lek beveiliging Schiphol structureel

Auteur Topic: Lek beveiliging Schiphol structureel  (gelezen 34287 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

amstaf3

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 532
Reactie #20 Gepost op: 29 december 2008, 20:13:38
anders kunnen we het koninklijk en regeringsstoestel laten beveiligen door de DKDB  8) 8) 8)
CARPE DIEM QUAN MINIMUM CREDULA POSTERO oftewel Pluk de dag, vertrouw zo weinig mogelijk op de volgende


Ron-Almere

  • Gast
Reactie #21 Gepost op: 29 december 2008, 20:17:17
ik snap ook niet dat dat ding op Spl staat, ooit was er een mooi vliegkamp "Valkenburg" vlakbij Den Haag en een stuk beter te beveiligen. Dat had men moeten behouden. Had Dinges ook wat te doen gehad ;)


amstaf3

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 532
Reactie #22 Gepost op: 29 december 2008, 20:21:05
maarja die kosten iets meer dan een particuliere beveiliger  8) 8) 8)
CARPE DIEM QUAN MINIMUM CREDULA POSTERO oftewel Pluk de dag, vertrouw zo weinig mogelijk op de volgende


Ron-Almere

  • Gast
Reactie #23 Gepost op: 29 december 2008, 20:27:37
Jamaar dan heb je wel kwaliteit rondlopen en niet een die zich met een kluitje het riet inlaat sturen. En die helemaal niet gedag zeggen met: Box man :-\  Hmm zal nu wel weer enkele bewakers op hun tenen trappen :-X


grizz

  • Senior GGP, Senior OC, opstapper KNRM Andijk
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,000
  • Niets is onmogelijk
Reactie #24 Gepost op: 29 december 2008, 20:30:53
mooi geval van linkerhand en rechterhand...
Ik breng altijd mijn eigen schoenen thuis.....


amstaf3

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 532
Reactie #25 Gepost op: 29 december 2008, 20:33:18
Ron is ook als  ;D ;D ;D bedoeld maar je hebt volkomen gelijk je hebt dan wel kwaliteit  8) 8) 8) en ze hoeven dan geen kmar of politie te roepen.
laat vervolgens de collega aan de andere kant zich bont en blauw roepen of de politie erbij moet komen.Box man  8) 8) 8)
CARPE DIEM QUAN MINIMUM CREDULA POSTERO oftewel Pluk de dag, vertrouw zo weinig mogelijk op de volgende


Ron-Almere

  • Gast
Reactie #26 Gepost op: 29 december 2008, 20:38:26
Shit wat ben ik ineens goed bezig ;)

Maar volgens mij is Nederland het enige land ter wereld waar het vliegtuig van het staatshoofd op een gewone luchthaven staat. Overal staan die dingen op een militair vliegveld met gewapende bewaking. Dat moet lijkt me hier ook kunnen.


amstaf3

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 532
Reactie #27 Gepost op: 29 december 2008, 20:43:32
denk niet dat airforce 1 op jkk staat  :D :D :D
CARPE DIEM QUAN MINIMUM CREDULA POSTERO oftewel Pluk de dag, vertrouw zo weinig mogelijk op de volgende


Ron-Almere

  • Gast
Reactie #28 Gepost op: 29 december 2008, 20:46:32
Jaren geleden heb ik de AF-1 zien aankomen op SPL-zuid, nou daar kwam je dus echt niet bij. Of je nou een blauwpak droeg of niet.
Ik denk dat de basis Eindhoven een mooie plek is om die Fokker 70 neer te zetten. Jammer dan voor Martinair waar hij nu staat.


Gast

  • Gast
Reactie #29 Gepost op: 29 december 2008, 21:09:21
Eindhoven zal meer en meer civiel worden, een deel van de militaire activiteiten zal naar alle waarschijnlijk (weer) naar Twente verplaatst worden. Los hiervan is de meest logische plaats voor de PH-KBX (gezien de locatie van de leden van ons Koninklijk Huis) Rotterdam, maar de facaliteiteno voor onderhoud en stalling zijn daar niet voldoende.
De PH-KBX is eigendom van Martinair maar wordt onderhouden door KLM. Plaatsing op Eindhoven is geen optie, gezien de reisafstand naar het toestel toe en de technische ondersteuning.