Rustige periode voor politie en brandweer?

Auteur Topic: Rustige periode voor politie en brandweer?  (gelezen 8597 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #10 Gepost op: 30 december 2003, 15:11:54
Dan moet je eens om versterking vragen van hoogwerker of schuimblusvoertuig, U vraagt, wij komen..... ;D ;D
schiet lekker op als wij jullie zouden laten komen,2 uur later woning uitgefikt maar wel een keer dat stelletje uit zeeland op de stoep ;D ;D ;D

Maar ik heb het idee dat het morgen wel flink stuk drukker zal gaan worden,het word zeer koud en dan gaan mensen toch vuurtjes onsteken om maar warm te blijven.En er zullen toch wel hier en daar vreugdevuurtjes ontstaan ;) ;D


Gast48368

  • Gast
Reactie #11 Gepost op: 30 december 2003, 17:24:26
Vreugdevuurtjes ;D Mooi laten branden ;)


Christian

  • Eerste hulpverlener | instructeur BLS/AED | verpleegkundige
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,440
Reactie #12 Gepost op: 30 december 2003, 18:16:16
Wat zeg ik over weinig vuurwerk? Vandaag zijn diverse agenten in burger stoute kinderen gaan oppakken die vuurwerk dachten af te mogen steken.
Waaronder mijn broertje... ;D Hij mag zaterdag  brandweerauto's gaan wassen. ;)

Het gekke is: ze vinden het nog leuk ook! Daar gaat de straf dan...

Christian


Gast48368

  • Gast
Reactie #13 Gepost op: 30 december 2003, 18:24:35
Wat zeg ik over weinig vuurwerk? Vandaag zijn diverse agenten in burger stoute kinderen gaan oppakken die vuurwerk dachten af te mogen steken.
Waaronder mijn broertje... ;D Hij mag zaterdag  brandweerauto's gaan wassen. ;)

Het gekke is: ze vinden het nog leuk ook! Daar gaat de straf dan...


Christian

Hmzzzzzzzz.............jeugd ons mooie glimmende, rooie, autoooootje gaan wassen???????????????
No Way!!!!!!! ;D

Dat gaat de gemeente geld kosten: nieuwe lak en nieuwe striping ;) :-X


Willem58

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 129
Reactie #14 Gepost op: 30 december 2003, 21:16:58
Wij hebben ook een zeer rustig jaar, dat kan morgen niet meer goed gemaakt worden, en met vuurwerk is het tot nu toe ook stil.
Groetjes, Willem


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #15 Gepost op: 30 december 2003, 21:21:41
de regio Utrechts land begint een klein beetje druk te worden


Straalpijp Rick

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,863
  • Er is geen beter weer dan BRANDWEER
    • Brandweer Barendrecht
Reactie #16 Gepost op: 30 december 2003, 21:38:35
Nou, het gekke huis is losgebarste hoor! In rotterdamzuid zitten we nu in 3 uur tijd, hou je vast, op bijna 50 meldinge :o :o En wij zelf hebben er al 3


Erik

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,064
    • Brandweer Goes
Reactie #17 Gepost op: 30 december 2003, 22:31:26
In Zeeland nog steeds dooooooooooodse stilte :-)

Lekker rustig hoor!

Gr
Erik


lifeboats.tk

  • Gast
Reactie #18 Gepost op: 30 december 2003, 23:18:42
In hendrik ido ambacht word al aardig geknalt, maar bij mijn weten nog geen brandjes, in dordrecht wel trouwens! daar is het riool opgeblazen!

DORDRECHT – In de Brinkmanstraat is op 29 december rond 21.00 uur benzine gecombineerd met vuurwerk in een rioolputje gegooid, waardoor er schade is ontstaan aan toiletten in de Brinkmanstraat, de D. Rijkerstraat en de Van de Kloosterstraat. Volgens buurtbewoners zou het gaan om rondhangende jeugd. De politie heeft buurtbewoners geadviseerd om aangifte te doen zodat de daders vervolgd kunnen worden. De woningbouwvereniging doet onderzoek naar de ontstane schade. De brandweer heeft metingen verricht. De politie heeft een onderzoek ingesteld.

bron: www.hulpverleningzhz.nl


arjan,st

  • Gast
Reactie #19 Gepost op: 31 december 2003, 02:55:42
nou ik denk daty de rust nu wel over is
ik hoor de colege in utrecht de hela dag al naar div brandjes gaan en ben bang dat dat aleen maar erge word richting het einde jaar ik hoop dat wij ook nog iest krijgen met oudjaars nacht maar dat zien we wel  ::)