Samenwerking hulpdiensten, KNRM en Reddingsbrigade bij ijsreddingen

Auteur Topic: Samenwerking hulpdiensten, KNRM en Reddingsbrigade bij ijsreddingen  (gelezen 103908 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Henk

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,891
Reactie #150 Gepost op: 29 december 2010, 00:32:02
Helder! Moet ze wat mee gaan doen...


Markvniel

  • Schipper bij de Vlaardingse ReddingsBrigade en Waterscouting groep de Geuzen.
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 425
  • Reddingsbrigade, EHBO-er, BHV-er met AED
    • Vlaardingse Reddingsbrigade
Reactie #151 Gepost op: 29 december 2010, 08:32:57
Heel leuk stukje, ook goede promotie voor RB Zwolle!
Waarneer de nood het hoogst is, zal je net zien dat het wc papier op is!


bAdemArk

  • Reddingsbrigade
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 547
  • Homo Sapiens Non Urinat In Ventum
    • RB Zwolle
Reactie #152 Gepost op: 29 december 2010, 23:50:59
Nog een ander filmpje (over het vorige filmpje) bij De Stentor TV.

Reddingsbrigade Zwolle zakt door ijs

Groeten,
Mark


joostvankempen

  • REDDINGSBRIGADE
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 944
  • projectmanager ICT lokale overheid
    • Reddingsbrigade 's-Hertogenbosch
Reactie #153 Gepost op: 3 januari 2011, 10:13:07
Wij hebben voorafgaand aan de door ons georganiseerde nieuwjaarsduik nog even lekker met brancard, lijnen en ijsprikkers geoefend. Vooral de vorig jaar aangeschafte ijspriemen verrasten ons in positieve zin. Zeer praktisch om jezelf mee uit een wak te trekken en zowel liggend op het ijs als in de brancard kun je er een flinke snelheid mee halen!  





http://picasaweb.google.com/cursusvr/BosscheNieuwjaarsduik2011
Bestuurslid Reddingsbrigade 's-Hertogenbosch


Rescue

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,278
Reactie #154 Gepost op: 4 januari 2011, 01:15:11
De Bosch club last wel zien dat win essential facilliteiten missen :)  een hottube bad is echt essentieel bij ijstraining

Dat hebben ze daar toch ff voor Elkaar...gGa direct overseen of dat term standaard onderdeel moet wordenvan deuitrusting... O0


Don

  • schipper/chauffeur/bestuurslid
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 80
Reactie #155 Gepost op: 4 januari 2011, 07:59:30
Je kan beter iets eerder naar bed gaan want van je bericht is weinig te maken  098uo


Rescue

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,278
Reactie #156 Gepost op: 4 januari 2011, 19:16:17
De Bosch club last wel zien dat win essential facilliteiten missen :)  een hottube bad is echt essentieel bij ijstraining

Dat hebben ze daar toch ff voor Elkaar...gGa direct overseen of dat term standaard onderdeel moet wordenvan deuitrusting... O0

Blijkbaar moet ik toch ff oefenen met met HTC...  e050 , ik heb niet zo goed door gehad, dat de woordenschat nog op engels stond..  Ik ben er kennelijk niet zo handig is als ik dacht...

De vertaling..

De bossche reddingsbrigade laat wel zien dat wij een aantal essentiele faciliteiten missen bij ijsredding.. Metname het Hot stoombad, vind ik een essentieel onderdeel bij ijsstraining.. Dat hebben ze daar toch maar ff voor elkaar in Den Bosch..

Ik ga direct voorstellen of dat een hot stoombad  ook een standaard onderdeel van onze uitrusting moet worden..  Eens kijken of de penningmeester nog ergens geld over heeft....
  :D


Don

  • schipper/chauffeur/bestuurslid
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 80
Reactie #157 Gepost op: 5 januari 2011, 08:47:34
Ik zeg op de aanhanger dat ding en meesleuren naar elke uitruk in de winterperiode.  098uo :)


Rescue

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,278
Reactie #158 Gepost op: 5 januari 2011, 10:24:08
tja, en dan wil ik ook nog verwarmde tenten, en een massage...


joostvankempen

  • REDDINGSBRIGADE
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 944
  • projectmanager ICT lokale overheid
    • Reddingsbrigade 's-Hertogenbosch
Reactie #159 Gepost op: 5 januari 2011, 11:15:40
Ja, die hottubs waren wel een meevallertje: de leverancier heeft ons zelf benaderd of hij die dingen mocht neerzetten ter promotie. Daar hadden wij natuurlijk geen bezwaren tegen O0

En het is ook echt wel een stuk prettiger: vorig jaar na onze ijsoefening hadden we alleen koud water om ons af te spoelen, waardoor bij het schoonmaken van de pakken we onszelf tot een grote ijslolly transformeerden. In je pak in het warme water is echt een prettige ervaring, kan ik zeker aanraden! Alsof je een lekker warm bad neemt, maar als je er uit stapt is het niet koud en hoef je je ook niet af te drogen. Misschien ga ik het thuis ook maar eens proberen  :D
Bestuurslid Reddingsbrigade 's-Hertogenbosch