Uniformering beveiliging

Auteur Topic: Uniformering beveiliging  (gelezen 10373 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

EHBO-er

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,554
  • Ik denk dat ik denk
Reactie #20 Gepost op: 25 januari 2005, 22:25:55
komt vooral door die grote rode auto  ;) ;D ;D
En die spuiten ze geel en dan ?


Druifje

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 372
  • Je leeft maar zo kort en je bent zo lang dood.....
Reactie #21 Gepost op: 28 januari 2005, 10:36:51
En die spuiten ze geel en dan ?

dan heb je een grote gele auto......
De dingen waar ik tegen ben, die ben ik liever voor.....


MICK

  • Gast
Reactie #22 Gepost op: 20 juli 2005, 18:43:45
beste mensen ik weet het niet voor? 5 beveiligingsbedrijven in Nederland vermenigvuldig dit maar met 50 en dan zit je nog aan de lage kan.


Nick

  • Gast
Reactie #23 Gepost op: 23 juli 2005, 16:26:45
beste mensen ik weet het niet voor? 5 beveiligingsbedrijven in Nederland vermenigvuldig dit maar met 50 en dan zit je nog aan de lage kan.


Vergeet de kleine bedrijfjes niet he.


Laat elk bedrijf lekker zijn eigen uniform houden, een aantal jaar geleden is ook al geprobeerd een landelijk uniform te krijgen.

Ik voel me prima hoor met mijn "roze" overhemd met de drie rode ballen erop  ;D


Target77

  • Gast
Reactie #24 Gepost op: 23 juli 2005, 18:57:57
En de combinatie donkerblauw en lichtblauw bevalt mij ook prima... voor mij geen Securitas uniform hoor  :P ;D ;D


Nick

  • Gast
Reactie #25 Gepost op: 23 juli 2005, 19:20:24
En de combinatie donkerblauw en lichtblauw bevalt mij ook prima... voor mij geen Securitas uniform hoor  :P ;D ;D

Persoonlijk vind ik blauw ook mooier maar ja mijn werkgever koos voor die achterlijk kleur overhemden  :-\


Target77

  • Gast
Reactie #26 Gepost op: 23 juli 2005, 19:23:34
Persoonlijk vind ik blauw ook mooier maar ja mijn werkgever koos voor die achterlijk kleur overhemden  :-\

Een eche kinky kleur overhemd heb je dan hoor  ;D ;D ;D


Nick

  • Gast
Reactie #27 Gepost op: 23 juli 2005, 21:00:33
Een eche kinky kleur overhemd heb je dan hoor  ;D ;D ;D

Vandaar dat er regelmatig (bepaalde) mannen bij de balie een praatje komen maken ;) ;)


Maarten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,543
    • Hulpverleningsforum
Reactie #28 Gepost op: 23 juli 2005, 22:23:05
Als je nou je eigen uniform mag houden, en er komt alleen een jas. Op die jas kan elk bedrijf op de daarvoor aangewezen plek het embleem/logo plaatsen. Een paar reflectiestrepen erop, jas moet duidelijk te onderscheiden zijn van politie, ivm veiligheid van de dragers (die waarschijnlijk geen bewapening hebben zolas de politie dat heeft, een kwaad willende moet niet denken van wel...). Op de rug zet je dan in dezelfde stijl teksten als: security, toezicht, parkeerbeheer, stadswacht, beveiliging enz.

Je bent dan goed herkenbaar als veiligheidsdienst voor de burger en voor andere disciplines en je hebt toch nog een "persoonlijk tintje".

Misschien is dat al beter haalbaar dan een heel uniform.
Groeten, Maarten  
Als je snel vooruit wilt, ga dan alleen. Als je ver wilt komen, ga dan s


Target77

  • Gast
Reactie #29 Gepost op: 23 juli 2005, 23:29:43
Leuk verzonnen, maar elke bedrijf wil er uitspringen met zijn of haar uniform (reclame). Vergeet niet dat het commerciele bedrijven zijn.  ;)