Moet de HV foto van de maand/jaar 2009 blijven?

Auteur Topic: Moet de HV foto van de maand/jaar 2009 blijven?  (gelezen 12432 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Gast48368

  • Gast
Reactie #20 Gepost op: 16 januari 2009, 23:21:36

Slordig.

Wat jij wil...... 8)

Aan de stemming te zien wordt het een.........JAAAAAAAAAaa, we willen......... O0


NF

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,018
    • www.112ijmond.nl
Reactie #21 Gepost op: 16 januari 2009, 23:36:59
Aan de stemming te zien wordt het een.........JAAAAAAAAAaa, we willen......... O0
Lekker betrouwbaar... de keuze 'geen mening' is pas 5 minuten beschikbaar :D
Als kritische burger en voorstander van eerlijke verkiezingen zeg ik: ongeldig en dus opnieuw! ;D
112ijmond.nl / IVK, BvV / Brede interesse in Veiligheid en Hulpverlening


Gast48368

  • Gast
Reactie #22 Gepost op: 16 januari 2009, 23:38:22
Voor jou de rode kaart....... ;D


Ko van Leeuwen

  • Fotograaf
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,398
  • IJmuiden
    • Foto Ko van Leeuwen
Reactie #23 Gepost op: 16 januari 2009, 23:59:05
Ja dat wel maar zou je daar niet iets op kunnen verzinnen van bijv. dat iedere maand een Thema heeft.
Dus Januari Brandweer, Februari Politie, Maart Ambulance en Lifeliner. en dan weer overnieuw?
en dan heb je aan het eind van het jaar niet dat bijna iedere maand iets met brandweer is dus meer variatie ook aan het einde van het jaar

Gezien het aantal foto's per maand en het aantal per maand weet ik niet of dit
de oplossing is. Mogelijk help je zo de boel om zeep :'(

Waar ik wel een voorstander van ben is een iets ruimere inzendtermijn. Ik (en met
mij een aantal anderen) wachten tot de afloop van de maand om te bepalen welke
foto we insturen. Als je die ene dag geen tijd heb zit je er naast. Twee dagen
in plaats van 1 dag zou al een stuk schelen.
Als de moderator dan ook nog op de laatste dag van de maand een bericht in het
topic plaatst dan is iedereen via de notificatie weer wakker geschud :)

En ja, brand zal altijd een belangrijk onderdeel zijn. Het is makkelijk te volgen via
P2000, het is spectaculair en het is goed te fotograferen. Bij een ambulanceinzet
zit je toch al snel met slachtoffers (niet in beeld brengen) of een hele brei van
hulpverleners die met hun rug naar je toe staan. Zelf heb ik met foto's van b.v.
de reddingsbrigade/KNRM kansen laten liggen door niet in te sturen. Dat hoop ik
dit jaar beter in de gaten te houden.


Brandpreventist

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 18,993
Reactie #24 Gepost op: 17 januari 2009, 00:45:50
zou een motiveringspremie helpen? Elke maand een thema, geel, blauw, rood en water en een foto uit dit thema een premie te geven van bijv twee stemmen? Met een super mooie foto die toevallig niet in het thema past of als je geen foto gemaakt heb in het thema kan dan alsnog winnen.


SEH zustertje

  • SEH verpleegkundige
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,416
Reactie #25 Gepost op: 17 januari 2009, 09:08:21
................

Slordig.
Heeft werkelijk niets met slordig te maken
we leven in een denmocratie, dus jij hebt zelf de keuze cq verantwoordelijkheid  wel/ niet neemt om je stem uit te brengen... ::)
Als je moet stemmen voor een nieuwe regering...hoe doe jij dat dan?
staat ook nergens de optie geen mening welke party je kiest ;D

(hmmm.....zie je toch een zinloze discussie) 8)


Diamondback

  • is BHV-er/ EHBO-er. was HBT-er
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,427
  • Diamondback, verslaafd aan Colt en de brandweer!
Reactie #26 Gepost op: 17 januari 2009, 11:30:07
Ook hier ben ik het dus niet mee eens. Wij  hebben in Nederland stemrecht. Er zijn echter democratische landen waar je stemplicht hebt. Daar moet je dus stemmen maar daar kun je dus ook blanco stemmen. Net zo  goed dat je vroeger in Nedeland een stem niet kon laten tellen door 2 vakjes rood te maken op het biljet.

Voor jouw misschien zinloos, voor een ander een inperking van zijn vrijheid.


jvo

  • ACH
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,933
  • geel busje, geel pak
    • Youtubekanaal
Reactie #27 Gepost op: 17 januari 2009, 12:11:32
Ook hier ben ik het dus niet mee eens. Wij  hebben in Nederland stemrecht. Er zijn echter democratische landen waar je stemplicht hebt. Daar moet je dus stemmen maar daar kun je dus ook blanco stemmen. Net zo  goed dat je vroeger in Nedeland een stem niet kon laten tellen door 2 vakjes rood te maken op het biljet.

Voor jouw misschien zinloos, voor een ander een inperking van zijn vrijheid.
Maar hier hebben we geen stemplicht, dus hoef je ook niet "geen mening" te kunnen stemmen... als ik je laatste bericht goed interpreteer...... ;)
-When responding to a call, always remember that your ambulance was built by the lowest bidder-


Diamondback

  • is BHV-er/ EHBO-er. was HBT-er
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,427
  • Diamondback, verslaafd aan Colt en de brandweer!
Reactie #28 Gepost op: 17 januari 2009, 14:20:22
Zoals reeds door mij gemotiveerd kan nu iedereen stemmen. Het is nu aan de leden om er wel of geen gebruik van te maken. De uitslag bestaat straks uit een zuiver resultaat: ja, nee, weet niet/geen mening en zij die zich hebben onthouden van stemming.


Heleen Lotus

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,245
Reactie #29 Gepost op: 17 januari 2009, 22:31:44
Ik vindt een thema er aan geven wel een goede optie.
Het zal niet makkelijk zijn om dan juist die maand een mooi foto te maken met die thema. Maar laten wij eerlijk zijn, de brandweer foto's zijn nog altijd in de meerderheid, wat ik persoonlijk toch wel een beetje jammer vindt.
Dus een thema met geel, blauw, rood, water vindt ik een goede optie.

Mag een witte thema dan misschien ook een keertje in de winter periode ? Ben net terug van wintersport en ja heb wel een foto kunnen maken van een hulpverlening in de .........................sneeuw  ;D