Reddingsboot van het jaar

Auteur Topic: Reddingsboot van het jaar  (gelezen 18468 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Dave

  • Gast
Reactie #10 Gepost op: 7 januari 2004, 00:13:30
Frank,

Ik heb het idd niet alleen over de 'Seeker' maar over alle reddingsboten van Nederland!  

Wellicht dat jullie in de toekomst de titel kunnen veranderen in ' Populairste Redned of KNRM aangesloten reddingsboot van het jaar'
Komt beter tot z'n recht!

Dave


Henk

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,891
Reactie #11 Gepost op: 7 januari 2004, 00:34:46
Henk, Dave,

Deze discussie hebben wij eerder gehad met jullie.
Volgend jaar zullen we het misschien nog wel duidelijker maken, dat dit een verkiezing voor boten van reddingsbrigades/KNRM is.

Kan ik mij helemaal in vinden Frank, je begrijpt waar het om gaat, daarom dus.

Henk


uitkijk

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 961
  • Dit forum is het helemaal !
Reactie #12 Gepost op: 7 januari 2004, 02:12:52
Ik zal het wel niet snappen vrees ik, steek het maar op beroepsblindheid.
Ik vind heel die verkiezing grote flauwekul, reddingsbrigadeboten vergelijken met de KNRM vloot?En dan andere vaartuigen die assisteren niet mee laten doen. Hoe kom je op het idee. Weet niet of ik er nu om moet huilen of lachen.
't is zonde dat ik er berichtje over tik eigenlijk.
 
Kees


Rescue

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,278
Reactie #13 Gepost op: 7 januari 2004, 09:50:24
Jammer, dat ik nu geen antwoord krijg op mijn vraag..

Wat zijn nu de overwegingen van de Jury geweest om uit alle aangemelden boten deze te selecteren..

Hoe werkt daarna de selectie eigenlijk.

Ik bedoel eigen ik kan namelijk geen argumenten vinden Waarom is de Jan B een betere boot als de Beer ?
Of wat het verschil is tussen de ene rescue 2 en de andere 2. terwijl er toch een aantal plaatsen tussen zit.

Ik kan er wel naar raden, maar hoe zit het nu precies..


9910001

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,762
Reactie #14 Gepost op: 7 januari 2004, 12:03:28
Zoals op de website van reddingsboten.com staat vermeld het gaat om de populaiste reddingsboot dus niet om de beste, we waren er al uit dat de beste reddingsboot niet te bepalen valt omdat dit afhankelijk van je gebied is. Wel ben ik van mening dat de selectie van de 10 genomineerden niet geheel objectief gebeurt door de directie maar dat geheel ten zijde.

9910001
9910001


Rescue

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,278
Reactie #15 Gepost op: 7 januari 2004, 12:23:20
Ik had van Frank op het reddingsboten forum, al een nadere uitleg gehad..
Ik heb daar ook reactie geplaatst die ik ook even hier plaats.

Nu begrijp ik het, denk ik

En die Jury, waren dat jij en vincent of waren er nog meer mensen bij betrokken.

Wil je zo'n reddingsboot van de jaar verkiezing (voor die betreffende doelgroep redned en knrm boten ) goed organiseren dan zit daar toch verdomde veel werk in om dat goed en aantoonbaar objectief te doen..

Voor de volgende verkiezingen om dit aantoonbaar objectief te doen, heb ik nog wel wat tips.. Je belt me tegen die tijd maar even.. Je moet er wel rekening meehouden dat je ruim van te voren moet voorbereiden..

Maar het blijft een leuk initiatief, toch ?


uitkijk

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 961
  • Dit forum is het helemaal !
Reactie #16 Gepost op: 7 januari 2004, 13:35:17
Kan het toch niet laten om nog een reactie te sturen na lezen van het berichtje in de PZC van vandaag.
Het is jammer dat de pers zo'n verkiezing die eigenlijk niets voorstelt ineens een bepaalde status geeft.
Maar dit is een algemene tendens, als het op het internet staat en zeker op een beetje gelikte site, dan zal het wel waar zijn. Als men het dan ook nog niet goed leest........
Zo kun je de grootste lulkoek door een groot gedeelte van de bevolking voor waar aan laten nemen.

Kees


Dave

  • Gast
Reactie #17 Gepost op: 7 januari 2004, 13:39:45
PZC?

Dave


Henk

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,891
Reactie #18 Gepost op: 7 januari 2004, 13:43:53
PZC?

Dave

Zal wel een of andere krant zijn waar ze hun larie aan verkopen.

Henk


uitkijk

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 961
  • Dit forum is het helemaal !
Reactie #19 Gepost op: 7 januari 2004, 13:52:35
Provinciale Zeeuwse Courant
Staat gelijk ook een reactie in van de Reddingsbrigade Zierikzee-Duiveland.
De reactie met name geeft weer aan dat de verkiezing aanleiding geeft tot onjuiste informatie aan het onwetende publiek. M.b.t. de aankoop van de boot:
"De verkiezing tot reddingboot van het jaar is het bewijs dat onze keuze een goede is geweest"

Kees