Met naam en toenaam in de media?

Auteur Topic: Met naam en toenaam in de media?  (gelezen 7035 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Anne

  • Hoofdbrandwacht
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 158
  • Wherever I lay my head... that's my home.
Reactie #20 Gepost op: 9 januari 2004, 14:48:54
Ik heb ja gestemd misschien dat ze zich dan bedenken. Maar de naam moet wel in combinatie met een foto. Anders kan het zijn dat er verwarring gaat ontstaan met naamgenoten. dus voorzichtigheid geboden!

Een quote van mezelf Ik had het niet goed in de gaten maar mij ging het om "veelplegers" deze mogen wat mij betreft met naam en foto in de krant.

Dit gebeurt nu ook al in winkels. Zelf werkte ik voor een bouwmarkt en hier werden foto's van veelplegers met indien bekend naam en toenaam onder de verschillende filialen verspreid. Dit gebeurt niet alleen in bouwmarkten maar ook in supermarkten.
Groet Anne


jvo

  • ACH
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,933
  • geel busje, geel pak
    • Youtubekanaal
Reactie #21 Gepost op: 9 januari 2004, 18:05:30
Een quote van mezelf Ik had het niet goed in de gaten maar mij ging het om "veelplegers" deze mogen wat mij betreft met naam en foto in de krant.

Dit gebeurt nu ook al in winkels. Zelf werkte ik voor een bouwmarkt en hier werden foto's van veelplegers met indien bekend naam en toenaam onder de verschillende filialen verspreid. Dit gebeurt niet alleen in bouwmarkten maar ook in supermarkten.
Dat is idd wel een goede toepassing, maar valt niet echt onder straf, is alleen een hulpmiddel ter preventie.....het zal die junk worst zijn als ie op een bord in de stad hangt met zijn hoofd, maar bij de ingang van de supermarkt vindt ie ut een stuk minder fijn ;)..
-When responding to a call, always remember that your ambulance was built by the lowest bidder-