Een taakgerichte eenheid of . . . . .

Auteur Topic: Een taakgerichte eenheid of . . . . .  (gelezen 14924 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Redheadkingpin

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 293
Reactie #30 Gepost op: 18 januari 2004, 13:44:01
Wie zitten er momenteel in deze commisie?
Ik ken alleen iemand  van castricum, maar verder ken ik deze club niet.


muistroom

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 955
Reactie #31 Gepost op: 18 januari 2004, 14:06:42
Redheadkingpin
Dat is het oude CCK 8)


9910001

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,762
Reactie #32 Gepost op: 18 januari 2004, 14:21:59
Volgens mij bijna niemand van de kustbrigades, hierom functioneerd het ook niet momenteel. Het is een ver van je bed show geworden.

9910001
9910001


Rescue Ranger

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,587
  • Lekker ragge op strand, zee en de snelweg
    • Zandvoortse Reddingsbrigade
Reactie #33 Gepost op: 19 januari 2004, 21:55:02
Ho ho, er zit al geruime tijd iemand in uit een kustplaats en wel iemand uit Noordwijk, JvW. Hij wilde er toendertijd al mee stoppen, maar er is tot op heden geen vervanger gevonden. Voorts zij het leden uit het binnenland en als ik me niet vergis ook uit Blaricum, RV.
Oja het geheel wordt voorgezeten door WS uit Eindhoven of Den Bosch. En dit geheel heet Commissie Bewakende Reddingsbrigades.
Elke hulpverlening start met communicatie.


Rescue Ranger

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,587
  • Lekker ragge op strand, zee en de snelweg
    • Zandvoortse Reddingsbrigade
Reactie #34 Gepost op: 12 februari 2004, 17:13:17
Volgens mij bijna niemand van de kustbrigades, hierom functioneerd het ook niet momenteel. Het is een ver van je bed show geworden.

9910001

Heren en dames,

hier is uw kans en lees Uw brigade die zojuist de deurmat heeft bevuild. Pagina 10 en 11.
Voor de CBR zijn de volgende posities beschikbaar: 2 contactpersonen, 1 ARBO-deskundige, 1 PR deskundige met andere woorden, alleen de voorzitter blijft.
(Geeft dat te denken  ??? )
Voor de RFC zoekt men de volgende kandidaten: 1 voorzitter, 1 secretaris, 1 medewerker opleidingen en nog een technisch medewerker.
(Die moeten dus helemaal opnieuw beginnen  ;D )
Verder moet de commisie hogere bondsopleidingen ook een voorzitter en een lid hebben en nog 3 accountmanagers worden gezocht.

En dat zijn de huidige vacatures van een Bond die ondertussen naar mijn mening niet de indruk geven een taakgerichte eenheid te zijn.  :'(
Elke hulpverlening start met communicatie.


9910001

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,762
Reactie #35 Gepost op: 12 februari 2004, 17:26:33
ALs je dergelijke vacatures in je organisatie hebt dan is het moeilijk om de organisatie goed te laten functioneren.

9910001
9910001


Redheadkingpin

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 293
Reactie #36 Gepost op: 13 februari 2004, 01:19:36
dat klopt, maar naar het verleden kijkend wordt het er ook niet slechter op....

the only way is up, alleen is het wel een lange weg die met de huidige werkwijze niet gehaald gaat worden binnen de organistatie van redned zoals die nu is vormgegeven.


Henk

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,891
Reactie #37 Gepost op: 13 februari 2004, 08:18:36
dat klopt, maar naar het verleden kijkend wordt het er ook niet slechter op....

the only way is up, alleen is het wel een lange weg die met de huidige werkwijze niet gehaald gaat worden binnen de organistatie van redned zoals die nu is vormgegeven.

Met een organisatie waar zo vaak van bestuurder wordt gewisseld kun je moeilijk afspraken maken. Geen wonder dat er geen vuist gemaakt kan worden.

Henk


9910001

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,762
Reactie #38 Gepost op: 13 februari 2004, 10:01:22
Nu zijn het ook werksaamheden welke veel tijd en energie kosten. Hierbij moet je ook bedenken dat je hiervoor mensen moet hebben welke verstand moeten hebben van de zaken deze mensen zijn ook bij de brigades zelf hard nodig.

9910001
9910001


Henk

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,891
Reactie #39 Gepost op: 13 februari 2004, 11:15:53
Nu zijn het ook werksaamheden welke veel tijd en energie kosten. Hierbij moet je ook bedenken dat je hiervoor mensen moet hebben welke verstand moeten hebben van de zaken deze mensen zijn ook bij de brigades zelf hard nodig.

9910001

Mijn ervaring is dat zo'n functie pas leuk wordt als je de kans krijgt om "er wat van te maken". Als je beurtelings door de één dan weer door de ander, terug wordt gefloten is er "geen bal aan". Grote namen binnen de brigadewerdeld met grootse plannen hebben hun tanden er al op stuk gebeten. De structuur leent zich niet voor de vorming van een professionele bond. de slag- en daardoor de daadkracht ontbreekt.

Henk