Re: KLPD Dienst Verkeerspolitie

Auteur Topic: Re: KLPD Dienst Verkeerspolitie  (gelezen 5176 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

markahn

  • Gast
Gepost op: 27 januari 2009, 10:21:03
Ik heb de 19de februari een gesprek bij het klpd voor politiemedewerker niveau 3 dienst verkeer.
Kan iemand iets bijzonder vertellen over deze dienst? Zodat ik goed ben voorbereid op het gesprek.

Want ik heb ongeveer alle site's doorgelezen maar overal staat ongeveer hetzelfde op.

Als iemand mij iets kan vertellen alvast bedankt.




Jeroen!

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,547
Reactie #1 Gepost op: 27 januari 2009, 11:39:19
Ik heb de 19de februari een gesprek bij het klpd voor politiemedewerker niveau 3 dienst verkeer.
Kan iemand iets bijzonder vertellen over deze dienst? Zodat ik goed ben voorbereid op het gesprek.

Want ik heb ongeveer alle site's doorgelezen maar overal staat ongeveer hetzelfde op.

Als iemand mij iets kan vertellen alvast bedankt.

Je zal hier http://www.politie.nl/KLPD ongetwijfeld al gekeken hebben maar daar staat een hoop info op hoor (kijk o.a. even onder het kopje "diensten")


7194

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,128
Reactie #2 Gepost op: 27 januari 2009, 12:56:52
Ik heb de 19de februari een gesprek bij het klpd voor politiemedewerker niveau 3 dienst verkeer.
Kan iemand iets bijzonder vertellen over deze dienst? Zodat ik goed ben voorbereid op het gesprek.

Want ik heb ongeveer alle site's doorgelezen maar overal staat ongeveer hetzelfde op.

Als iemand mij iets kan vertellen alvast bedankt.

Ik snap iets niet. Je solliciteert naar een baan waarvan je niet eens weet wat het allemaal inhoud?


grizz

  • Senior GGP, Senior OC, opstapper KNRM Andijk
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,000
  • Niets is onmogelijk
Reactie #3 Gepost op: 28 januari 2009, 21:46:42
Nou ik wilde het dus niet zeggen... lijkt mij dat je in ieder geval al een dienst hebt meegedraaid, beetje initiatief wordt gerust wel gewaardeerd. Zeker met de huidige politie opleiding.... dus... zelf aan de bak, desnoods langs een bureau van de klpd en even wat vragen stellen.. O0

succes met je gesprek !
Ik breng altijd mijn eigen schoenen thuis.....


Roadkingwarrior

  • Gast
Reactie #4 Gepost op: 12 februari 2009, 11:34:30
Het beste wat je kunt doen is inderdaad naar een bureau van de DVP (Dienst Verkeerspolitie) van het KLPD te gaan en daar zelf wat vragen te stellen. Je krijgt gegarandeerd de vraag wat je hebt gedaan om je voor te bereiden op het gesprek. Het staat dan beter dat je zelf naar een bureau bent gegaan dan dat je de vraag om meer info op een forum hebt gedeponeerd. De adressen van de DVP bureau's kun je weer op de website vinden. http://www.politie.nl/KLPD/Contact/Adressen_Verkeerspolitie.asp

Succes


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #5 Gepost op: 14 februari 2009, 12:14:06
Het beste wat je kunt doen is inderdaad naar een bureau van de DVP (Dienst Verkeerspolitie) van het KLPD te gaan en daar zelf wat vragen te stellen. Je krijgt gegarandeerd de vraag wat je hebt gedaan om je voor te bereiden op het gesprek. Het staat dan beter dat je zelf naar een bureau bent gegaan dan dat je de vraag om meer info op een forum hebt gedeponeerd. De adressen van de DVP bureau's kun je weer op de website vinden. http://www.politie.nl/KLPD/Contact/Adressen_Verkeerspolitie.asp

Succes

Neem wel van te voren even contact op met die bureau´s, er zijn volgens mij geen balie's of mogelijkheden tot binnen komen zonder afspraak. Dus van te voren even bellen, uitleggen wie je bent, wat je wilt en waarom  ;) Het gewoon aanspreken van een agent wil ook wel eens helpen  ;)
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


SRich

  • Proces Operator
  • Verbannen gebruiker
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 733
Reactie #6 Gepost op: 21 februari 2009, 20:43:08
Hoe is je gesprek afgelopen :?
Doe normaal dan doe je al gek genoeg :P