Binnenkant (inrichting) Ambulance`s

Auteur Topic: Binnenkant (inrichting) Ambulance`s  (gelezen 45938 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

jvo

  • ACH
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,933
  • geel busje, geel pak
    • Youtubekanaal
Reactie #20 Gepost op: 8 februari 2009, 15:52:17
Even tussendoor een vraag aan "Zandhaas"Bart ;) ik zag van de week een nieuwe ambu van de ggd-asd en die had aan de linkerzijde een deurtje zitten. In de oudere modellen heb ik dat nog nooit gezien. Wat zit daar ?
Ik ben dan wel geen zandhaas, maar achter dat deurtje zitten de zuurstofflessen als ik me goed heb laten voorlichten, zodat je niet meer moeilijk hoeft te doen als je ze wilt wisselen.....
-When responding to a call, always remember that your ambulance was built by the lowest bidder-


Ron-Almere

  • Gast
Reactie #21 Gepost op: 8 februari 2009, 19:40:19
Ik ben dan wel geen zandhaas, maar achter dat deurtje zitten de zuurstofflessen als ik me goed heb laten voorlichten, zodat je niet meer moeilijk hoeft te doen als je ze wilt wisselen.....

Aha, viel me van de week namelijk op.Nee je was blauwe Kmer :-\


Rein

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 894
Reactie #22 Gepost op: 8 februari 2009, 21:14:33
Ik ben dan wel geen zandhaas, maar achter dat deurtje zitten de zuurstofflessen als ik me goed heb laten voorlichten, zodat je niet meer moeilijk hoeft te doen als je ze wilt wisselen.....

Een foto ervan :):



jvo

  • ACH
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,933
  • geel busje, geel pak
    • Youtubekanaal
Reactie #23 Gepost op: 8 februari 2009, 21:19:22
Een foto ervan :):


Helaas, de GGD in Amsterdam rijdt met Chevy's, en het deurtje zit volgens mij vlak achter de bestuurdersdeur.....
-When responding to a call, always remember that your ambulance was built by the lowest bidder-


Bart S

  • Gast
Reactie #24 Gepost op: 9 februari 2009, 05:31:24
Even tussendoor een vraag aan "Zandhaas"Bart ;) ik zag van de week een nieuwe ambu van de ggd-asd en die had aan de linkerzijde een deurtje zitten. In de oudere modellen heb ik dat nog nooit gezien. Wat zit daar ?

Ha "Visstick" ;D

JvO heeft eigenlijk al het goede antwoord gegeven. Het is een la met de grote O2 flessen. Voorheen moest je de auto in, zitting van het bankje omhoog en klooien maar, nu schuif je ze eenvoudig naar buiten.

Helaas, de GGD in Amsterdam rijdt met Chevy's, en het deurtje zit volgens mij vlak achter de bestuurdersdeur.....

Inderdaad. Het zijn De Vries Chevy's. Het zit vlak achter de chauffeurs-deur en volgens mij staat er zelfs O2 of Zuurstof op.


nick1107

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 626
Reactie #25 Gepost op: 9 februari 2009, 09:59:49
Ik heb ook even mijn foto's door gezocht met het volgende als resultaat :











Groeten Nick


enzo delaere

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 17
Reactie #26 Gepost op: 9 februari 2009, 13:49:40
Nick,

Bedankt voor de foto's.


nick1107

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 626
Reactie #27 Gepost op: 9 februari 2009, 14:44:12
Nick,

Bedankt voor de foto's.



Graag gedaan ik hoop dat je er wat aan hebt. :)


jvo

  • ACH
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,933
  • geel busje, geel pak
    • Youtubekanaal
Reactie #28 Gepost op: 11 februari 2009, 15:27:55
Zow... examen gehaald, CCV ambuchauffeur is binnen...... op de terugweg niet al teveel tijd, auto moest weer de straat op om geld te verdienen.... wel even met mijn telefoon wat plaatjes gemaakt...







-When responding to a call, always remember that your ambulance was built by the lowest bidder-


enzo delaere

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 17
Reactie #29 Gepost op: 11 februari 2009, 16:08:26
Bedankt, alle foto's zijn een fantastische hulp.