Politie OvD/CvD Voertuigen

Auteur Topic: Politie OvD/CvD Voertuigen  (gelezen 106292 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

lc martin

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 62
Reactie #130 Gepost op: 8 maart 2011, 17:44:02
Jeetje ze worden steeds gekker,hoop dat met de volgende aanbesteding,toch echt uniformer worden bij noodhulpvoertuigen wordt dat geloof ik wel toegepast alle voertuigen aan de Whelen freedom,moeten ze ook maar bij de ondersteunende voertuigen gaan doen (allemaal dezelfde pit op het dak)Er is een pitje wat mijn voorkeur geniet ben de naam even kwijt en kan op deze computer geen afbeeldingen laden en dan wel met de kleurstelling blauw boven! en amber onder,ben je de misbaksels in 1 klap kwijt,want dit lijkt echt nergens op!


Blauwie

  • ZUID-HOLLAND ZUID
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,494
  • IC verpleegkundige i.o. | vrijwillige brandweer
Reactie #131 Gepost op: 8 maart 2011, 17:59:27
Jesus ze worden steeds gekker,hoop dat met de volgende aanbesteding,toch echt uniformer worden bij noodhulpvoertuigen wordt dat geloof ik wel toegepast alle voertuigen aan de Whelen freedom,moeten ze ook maar bij de ondersteunende voertuigen gaan doen (allemaal dezelfde pit op het dak)Er is een pitje wat mijn voorkeur geniet ben de naam even kwijt en kan op deze computer geen afbeeldingen laden en dan wel met de kleurstelling blauw boven! en amber onder,ben je de misbaksels in 1 klap kwijt,want dit lijkt echt nergens op!

Zou je een beetje op je taalgebruik willen letten want Jezus is hier niet.
Brandweer Papendrecht


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #132 Gepost op: 9 maart 2011, 00:22:45
ze worden steeds gekker,hoop dat met de volgende aanbesteding,toch echt uniformer worden bij noodhulpvoertuigen wordt dat geloof ik wel toegepast alle voertuigen aan de Whelen freedom,moeten ze ook maar bij de ondersteunende voertuigen gaan doen (allemaal dezelfde pit op het dak)Er is een pitje wat mijn voorkeur geniet ben de naam even kwijt en kan op deze computer geen afbeeldingen laden en dan wel met de kleurstelling blauw boven! en amber onder,ben je de misbaksels in 1 klap kwijt,want dit lijkt echt nergens op!

Dat dit nergens op lijkt, daar zijn we het wel over eens ... Dat jij een ander misbaksel er beter uit vind zien dat is mooi ... Dat die ook totaal niet fel is, dat is minder mooi .....

Gewoon een dubbele rij LED in blauw en een losse amber lamp, weg probleem  O0
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


CopVR3

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,194
Reactie #133 Gepost op: 9 maart 2011, 11:15:39
Weet iemand of drenthe ook een speciale OVD-P auto heeft, want laatst kwam die gewoon met een noodhulp touran bij ons aanzetten

Drenthe heeft geen echte volwaardige OVD auto's. De OVD-P in heel Drenthe rijden nu nog in een onopvallende Golf met alleen een brandblusser in de kofferbak.
Ook geen signalering oid. Een aantal hebben een stopbak voor en achter maar verder niks.


Wouwie

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 766
Reactie #134 Gepost op: 9 maart 2011, 11:46:43
En dit ziet er wel wat beter uit dan zo'n misbaksel op het dak 0098



Regio: Noord en Oost Gelderland
Bureau: Regionaal
Soort voertuig: Officier van Dienst
Kenteken: 14-XB-XV
Merk: Opel Vectra


Professor in fictie

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 416
  • ^Samen sta je sterk^
Reactie #135 Gepost op: 9 maart 2011, 14:10:26
En dit ziet er wel wat beter uit dan zo'n misbaksel op het dak 0098



Regio: Noord en Oost Gelderland
Bureau: Regionaal
Soort voertuig: Officier van Dienst
Kenteken: 14-XB-XV
Merk: Opel Vectra

Ja maar nu zit er weer een misbaksel onder de dakset


 ;D ;D
Freude am Fahren


s.strijk

  • BOA Domein 1 (niet beëdigd)
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,316
Reactie #136 Gepost op: 9 maart 2011, 17:06:00
Drenthe heeft geen echte volwaardige OVD auto's. De OVD-P in heel Drenthe rijden nu nog in een onopvallende Golf met alleen een brandblusser in de kofferbak.
Ook geen signalering oid. Een aantal hebben een stopbak voor en achter maar verder niks.
okay, want die noodhulp touran die ik laatst gepost heb, waarvan jij de info hebt aangepast, daarin kwam de OVD-P terplaatse bij die melding.. dat begreep ik dus niet..


Wouwie

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 766
Reactie #137 Gepost op: 9 maart 2011, 17:09:14
Ja maar nu zit er weer een misbaksel onder de dakset


 ;D ;D
Altijd nog beter dan zo'n totempaal op je dak  0098


CopVR3

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,194
Reactie #138 Gepost op: 9 maart 2011, 22:17:55
okay, want die noodhulp touran die ik laatst gepost heb, waarvan jij de info hebt aangepast, daarin kwam de OVD-P terplaatse bij die melding.. dat begreep ik dus niet..

Ja dat komt waarschijnlijk omdat sommige OVD-P (bij ons CvD) een voorkeur hebben om in een opvallende auto te rijden. In dit geval was het waarschijnlijk de OVD-P van district noord (de 10.09) welke normaal chef is op bureau Roden.


s.strijk

  • BOA Domein 1 (niet beëdigd)
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,316
Reactie #139 Gepost op: 10 maart 2011, 07:08:23
Ja dat komt waarschijnlijk omdat sommige OVD-P (bij ons CvD) een voorkeur hebben om in een opvallende auto te rijden. In dit geval was het waarschijnlijk de OVD-P van district noord (de 10.09) welke normaal chef is op bureau Roden.
helemaal duidelijk,  O0