Uniformiteit ambulances (VZA/GGD Amsterdam)

Auteur Topic: Uniformiteit ambulances (VZA/GGD Amsterdam)  (gelezen 56728 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

ambutrucker

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 56
Ik denk dat het niet echt met meer geld te maken heeft. Het is maar net waar je als dienst voor kiest. De chevy's van Zaandam hebben bijvoorbeeld twee extra lades zitten onder de lifepack houder. De zuurstoflade aan de buitenkant is bij de GGD ook iets van de laatste tijd. De nieuwste Chevy van VZA is van 16-04-2008. De 12 ambulances die hierna zijn aangeschaft zijn VW's en Mercedessen met weer andere extra's als flitsers in de spiegels, achteruitrij camera's, lades met koeling en met verwarming, enz. enz.


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Ik heb trouwens van meerdere (onafhankelijk van elkaar) ambulance medewerkers gehoord dat de VZA mogelijk alsnog met oranje bumpers en spiegels gaat rijden  :)
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Jeroen!

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,547
Ik heb trouwens van meerdere (onafhankelijk van elkaar) ambulance medewerkers gehoord dat de VZA mogelijk alsnog met oranje bumpers en spiegels gaat rijden  :)

Kijk, zo kennen we de VZA weer  O0


Glenn2

  • Gast
Kijk, lekker eigenwijs t.o.v. de veiligheid!  O0


Blauwie

  • ZUID-HOLLAND ZUID
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,494
  • IC verpleegkundige i.o. | vrijwillige brandweer
Hier weer een plaatje van zo'n apart wit/oranje voertuig  :D:



Geel blijft veel mooier!
Brandweer Papendrecht


jvo

  • ACH
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,933
  • geel busje, geel pak
    • Youtubekanaal
Hier weer een plaatje van zo'n apart wit/oranje voertuig  :D:



Geel blijft veel mooier!
Jij moet oppassen....;)

Kwam trouwens even later aanfietsen hier volgens mij........ rotweer :(
-When responding to a call, always remember that your ambulance was built by the lowest bidder-


Live

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 65,815
  • pay it forward
    • Hulpverleningsforum
...niet alleen bij de VZA is de Amsterdamse huisstijl belangrijker dan standaardisatie en uniformiteit! ;) :D ;D  O0

Sinterklaas
Samen sterk in de hulpverlening!


Live

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 65,815
  • pay it forward
    • Hulpverleningsforum
...niet alleen bij de VZA is de Amsterdamse huisstijl belangrijker dan standaardisatie en uniformiteit! ;) :D ;D  O0

Sinterklaas
[offtopic]
 en daar worden dan weer wel kamervragen over gesteld...  ::)

Kamervragen over mijter Sinterklaas

http://www.at5.nl/artikelen/27367/sint
donderdag 19 november 2009 14:06

In de Tweede Kamer zijn woensdag vragen gesteld aan minister Ronald Plasterk (Cultuur) over de mijter van Sinterklaas.
Dit omdat de goedheiligman zondag bij de intocht een mijter met daarop de drie Amsterdamse Andreaskruizen droeg. De sint staat bekend om zijn mijter met een christelijk kruis erop. CDA-Kamerlid Ad Koppejan vindt de Amsterdamse mijter 'belachelijk' en stelde daarom gisteren Kamervragen aan de minister van Cultuur. De Amsterdamse Sinterklaas draagt de mijter overigens al sinds 2006.
[/offtopic]
Samen sterk in de hulpverlening!


Bart S

  • Gast
[offtopic]
 en daar worden dan weer wel kamervragen over gesteld...  ::)

Kamervragen over mijter Sinterklaas

http://www.at5.nl/artikelen/27367/sint
donderdag 19 november 2009 14:06

In de Tweede Kamer zijn woensdag vragen gesteld aan minister Ronald Plasterk (Cultuur) over de mijter van Sinterklaas.
Dit omdat de goedheiligman zondag bij de intocht een mijter met daarop de drie Amsterdamse Andreaskruizen droeg. De sint staat bekend om zijn mijter met een christelijk kruis erop. CDA-Kamerlid Ad Koppejan vindt de Amsterdamse mijter 'belachelijk' en stelde daarom gisteren Kamervragen aan de minister van Cultuur. De Amsterdamse Sinterklaas draagt de mijter overigens al sinds 2006.
[/offtopic]

En daar ga ik van denken: "Hebben ze daar nu echt niets beters te doen? Vooruit! Ga aan jullie werk!"  :-X


Luer-lock

  • AVP
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 285
Is er iemand handig met Photoshop? Ik ben benieuwd hoe de nieuwe Sprinters van de VZA (helaas geel...) er uit zouden zien in de VZA/GGD striping.
Never underestimate the power of stupid people