Indeling districtelijke verkeersdiensten

Auteur Topic: Indeling districtelijke verkeersdiensten  (gelezen 2172 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Sjonnie

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 48
Gepost op: 5 november 2013, 04:14:49
Is er bij iemand al wat meer bekend hoe die VP per district er straks uit gaat zien, qua taken, indeling?
Vanaf komend jaar valt het VHT ook niet meer onder het LPTV maar onder de regio, ben benieuwd hoe het dan allemaal gaat lopen, ook qua nieuw materiaal, voertuigen enz... indien dit nodig is?




moppersmurf

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,460
  • uit respect!
    • Asterix' returns for Charlie
Reactie #1 Gepost op: 5 november 2013, 20:54:55
Daarover is nog niks bekend (publiekelijk) want de lokale OM's zitten niet te wachten op het werk van het LPTV (ze hebben het al druk genoeg met andere kul). Dus straks ontstaat er een vacuüm en gaan de Politie Eenheden zelf de quota bepalen om zo bij het opmaken van de afspraken met de lokale OM's cijfers te hebben.
Centjes voor materiaal en voertuigen staat al lange tijd in de regio's (eenheden) vrijwel stil want het gros van het LPTV-geld ging naar de LE (KLPD). Er was voor de regio VHT's erg weinig geld en dat ging vooral op aan het draaiende houden van de oude versleten systemen.

Dus mijn in schatting: tot 2018 lekker door werken met analoge filmrolletjes en bij elkaar kabeltjes en reserve onderdelen gaan halen om de boel te blijven fixen. En de lachende 3 is.....GATSO  (in het geval van Amsterdam) want ik zie rekening voor reparaties passeren  :o
in het kader van censuur mag ik niet zeggen wat ik denk, dus vat ik het samen; de wereld is groter dan die ene m2 die jij inneemt, denk daar ook eens


Sjonnie

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 48
Reactie #2 Gepost op: 7 november 2013, 22:51:14
Hoi,

Bij ons is dat Robot, gaat ook steeds meer kapot enz....., maar blijkbaar zijn de auto's en apparatuur nog niet afgeschreven.  :o
We zullen het allemaal wel zien, ben benieuwd hoe het dadelijk allemaal gaat lopen en of het er beter op wordt.
We hebben in elk geval wel een "mooi boek" gekregen, maar de inhoud doet mij een beetje denken aan de verkiezingen, nu een hele hoop mooie praatjes over professionele ruimte en dat 't straks allemaal beter gaat worden, we laten ons maar verassen.  ;D