Primeur op IVIC ’09: Medical Unit

Auteur Topic: Primeur op IVIC ’09: Medical Unit  (gelezen 9509 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

q300r_bc2

  • Gast
Reactie #10 Gepost op: 20 mei 2009, 14:51:32
Unit op IVIC bekeken en de opzet is erg mooi. Er is goed nagedacht oer de inrichting en voorzieningen.
Je moet wel goed inschatten wat de inzet is die je gaat doen voordat je deze container laat komen. De unit is niet bepaald 'rellen-proof', iets dat bij sommige inzetten wel handig/nodig is. Te veel mooie dingen die stuk kunnen en de unit is van binnen uit niet voldoende af te sluiten in een noodgeval.
Verder kun je je afvragen of het prachtige scherm met meetwaarden (hartslag, bloeddruk, etc.) dat zo uit een SEH lijkt te komen nodig is voor een reguliere EHV-inzet. De standaard aanwezige zaken in de container (bijvoorbeeld injectienaalden en -vloeistof) zijn daar ook niet altijd op afgestemd. Maar voor een wat kalmere inzet waarbij ook een Vpk aanwezig is: perfect!


Rood123

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 142
Reactie #11 Gepost op: 20 mei 2009, 22:46:17
Ziet er gelikt uit, leuke fotos
Even een paar vragen die zo in mij opkomen.
Ik zou hem graag eens in "actie" willen zien dus waar wordt ie de eerstvolgende keer neergezet?
Wat kost het om zo'n ding te huren? Hoeft niet precies hoor maar een indicatie?


hansalmere

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 91
Reactie #12 Gepost op: 23 mei 2009, 15:09:22
ik heb een richtprijs gekregen van € 600,-- en een ambu rond de € 250,-- allebei natuurlijk per dag


Medical-S

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 15
  • Jou kennis is het hart van de hulpverlening!
    • www.medical-s.nl
Reactie #13 Gepost op: 25 mei 2009, 11:25:36
graag reageer ik op q300r_bc2: aller eerst hartelijk dank voor het bekijken van onze unit op de ivic beurs. De Unit is gemaakt om door alle hulpverlening organisaties gehuurd te kunne worden de uitrusting kan dan ook als EXTRA gezien worden. Hij kan immers kaal opgeleverd worden. de unit is wel degelijk hufter proef dit wel tot een serieuze hoogte het glas is vervangen door een onbreekbaar plexiglas. Je kan de unit dan ook niet zien als bunker!


Rood123

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 142
Reactie #14 Gepost op: 25 mei 2009, 11:32:09
Ook lekker, ik reageer op deze post en heb meteen een email met een prijsopgaaf in mijn mailbox zitten.
Beetje jammer van de firma.


hansalmere

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 91
Reactie #15 Gepost op: 25 mei 2009, 11:34:53
je kan het ook positief zien

en een passend offerte maken zal niet lukken met info die je geef dus zie het positief.

hans


Medical-S

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 15
  • Jou kennis is het hart van de hulpverlening!
    • www.medical-s.nl
Reactie #16 Gepost op: 25 mei 2009, 11:38:37
Offerte is niet aan de orde, Wij hebben u een prijslijst verzonden met dag prijzen! als antwoord op UW vraag!


Rotterdammertje

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 347
Reactie #17 Gepost op: 25 mei 2009, 12:01:09
graag reageer ik op q300r_bc2: aller eerst hartelijk dank voor het bekijken van onze unit op de ivic beurs. De Unit is gemaakt om door alle hulpverlening organisaties gehuurd te kunne worden de uitrusting kan dan ook als EXTRA gezien worden. Hij kan immers kaal opgeleverd worden. de unit is wel degelijk hufter proef dit wel tot een serieuze hoogte het glas is vervangen door een onbreekbaar plexiglas. Je kan de unit dan ook niet zien als bunker!

Is de Unit opgebouwd in een zee-container, zoals de traumatainer http://www.traumatainer.nl/ die in de Kuip wordt gebruikt. Zo ja, dan lijkt het me toch redelijk hufter proof.


Medical-S

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 15
  • Jou kennis is het hart van de hulpverlening!
    • www.medical-s.nl
Reactie #18 Gepost op: 25 mei 2009, 12:04:26
Is correct echter is deze wel uitschuifbaar.


Pleegje_

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,160
Reactie #19 Gepost op: 25 mei 2009, 12:23:49
Ziet er gelikt uit, leuke fotos
Even een paar vragen die zo in mij opkomen.
Ik zou hem graag eens in "actie" willen zien dus waar wordt ie de eerstvolgende keer neergezet?
Wat kost het om zo'n ding te huren? Hoeft niet precies hoor maar een indicatie?



Waar staan de foto's dan??