Brandweerkorps bijna slaags met karnakboys - Gieten 24-12-2007

Auteur Topic: Brandweerkorps bijna slaags met karnakboys - Gieten 24-12-2007  (gelezen 65223 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

eric538

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 18
Reactie #220 Gepost op: 17 augustus 2009, 21:56:59
Ben ik nou gek, of zegt het feit dat dat 'bedrijf' een directeur heeft van 15 jaar oud al meer dan duizend woorden?


Theo Daling

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 241
Reactie #221 Gepost op: 17 augustus 2009, 22:31:52
Danny, Danny je gaat op de zelfde voet door als Henk Smit.

o.a Grootspraak

Is dit alles wel van jou of is dit van Kringloopwinkel de Rommelmarkt of van de firma Harrison uit Bovensmilde of van Erik Smit  die ook fotograaf is bij jou maar zijn naam staat niet bij de andere fotograven. (bang dat je een slechte naam krijgt daardoor)

(Lees een wirwar van bedrijfjes)

In  het topic Media schreeuw je Karnak Media is Back ik dacht dat je tegen mij en anderen o.a poitie , brandweer zei dat je niks meer met Karnak Media en de fam Smit te maken wou hebben en niks meer mee had.

Dan zie ik dat je Erik Smit  1 van je fotograven is ?? en dat je de met de naam  Karnak Media schermd.


Danny je droomt maar lekker verder.


jvo

  • ACH
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,933
  • geel busje, geel pak
    • Youtubekanaal
Reactie #222 Gepost op: 18 augustus 2009, 05:21:57
Als men behoefte heeft om ouwe koeien uit de sloot te halen lijkt het me een goed idee om dat ergens anders te doen dan hier, de rechtszaak en alles is afgerond, en dit moddergooien heeft geen toegevoegde waarde.

JvO


-When responding to a call, always remember that your ambulance was built by the lowest bidder-