Binnenzijde van politievoertuigen (inrichting)

Auteur Topic: Binnenzijde van politievoertuigen (inrichting)  (gelezen 173901 keer)

0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.

Groenemotormuis

  • Utrecht
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,743
  • Every day a new day to enjoy
Reactie #180 Gepost op: 12 oktober 2011, 11:53:29
Wat een onlogische plek voor de C2 carkit  :-\
Ja ben zelf niet anders gewend, en daarnaast zit de telefooncarkit in alle golfjes op dezelfde
plek, al verschilt het wel qua carkit (we hebben 3 verschillende in de omloop). Doordat bij de
nieuwe auto's er alleen maar bluetooth verbinding is kwam die plek vrij en is dus overgenomen
door de c2000.
Disclaimer: Alle uitspraken hier worden gedaan op persoonlijke titel en zullen, mogen en kunnen niet worden gezien als officiele uitspraken door wat v


Netraam

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 14
Reactie #181 Gepost op: 13 oktober 2011, 22:03:44
Enrique bijna goed, het is niet de tankpas maar de autopas die bijhoud wie de bestuurder is. En als hij er niet inzit
klinkt er inderdaad een zeer iritant geluidssignaal. En deze houd ook bij waar de auto is geweest (kan later uitgelezen
worden, niet direct) en heeft ook beveiliging ingebouwd als hij dit niet bij kan houden. Zo werkt een kartonnetje niet
en ook als je alufolie er overheen doet gaat hij ook piepen.

Dank je!

Iedereen heeft dus z'n eigen pas voor rittenregistratie én waar die is geweest. Ook gps dus?


Groenemotormuis

  • Utrecht
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,743
  • Every day a new day to enjoy
Reactie #182 Gepost op: 13 oktober 2011, 23:31:43
Dank je!

Iedereen heeft dus z'n eigen pas voor rittenregistratie én waar die is geweest. Ook gps dus?
Ja dat klopt, iedereen heeft zo'n pas. Hoe het precies gaat dat is iets te hoge school voor mij :P.
Als ik het goed heb houd hij enkel bij waar de auto gestart word, en waar hij weer uitgaat en
hoeveel KM er dan is gereden. Heb een keer een uitdraai van gekregen (een boekwerk waar mulisch
jaloers op zou zijn  98uiye) en als je dat leest word je niet echt blij.
Disclaimer: Alle uitspraken hier worden gedaan op persoonlijke titel en zullen, mogen en kunnen niet worden gezien als officiele uitspraken door wat v


nickflik

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 5
Reactie #183 Gepost op: 26 oktober 2011, 15:41:51
collega's,

ik ben bij de Belgische politie en met ons team zouden we graag een voertuig ontwikkelen.

Het gaat om een volkswagen transporter waar achteraan een cel in zou komen voor 2 personen en waar ook nog een kleine bureelruimte in is voorzien.

Ik weet dat reeds zulke voertuigen rondrijden in nederland. Wie heeft daar foto's van die hij/zij hier kan posten?

alvast heel hartelijk dank,

groetjes,

nick


-Volvo-34-

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,199
Reactie #184 Gepost op: 26 oktober 2011, 16:11:45
Misschien kan je hier je vraag beter posten, en wellicht vind je hier ook wat je bedoelt..
http://www.hulpverleningsforum.nl/index.php?topic=29144.0
Hulpdiensten fotograaf - First AED Responder - Vrijwilliger stichting '6 minuten Waterland'.


Nick

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,458
Reactie #185 Gepost op: 26 oktober 2011, 16:48:09
Ik heb zo snel geen foto kunnen vinden. Maar als ik het goed heb rijden dergelijke transporters bij de regiopolitie Midden en West Brabant. In de tv-serie "op de bon" kwamen ze nog wel eens voorbij. Misschien dat jullie bij dit korps kunnen informeren.
Senior GGP / Oost-Brabant


nickflik

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 5
Reactie #186 Gepost op: 26 oktober 2011, 17:59:29
@ volvo

ik bedoel meer het interieur achteraan van de T5.
Dus wanneer je instapt langs de schuifdeur en ook wanneer je het kofferdeksel opent.

grtz


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #187 Gepost op: 26 oktober 2011, 19:37:06
Beste Nick, inderdaad regio Midden & West Brabant rijd met dergelijke voertuigen, of ze echter blijven is de volgende vraag. In de nieuwe (verplichte) europese aanbesteding zijn er voor zover ik weet geen plannen voor een dergelijke constructie.
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Bernt

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,869
Reactie #188 Gepost op: 26 oktober 2011, 19:50:04
En het mag ook niet meer, begreep ik ;)


jasir

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 556
  • veiligheidsregio drenthe 03
Reactie #189 Gepost op: 28 oktober 2011, 16:29:27