Binnenzijde van politievoertuigen (inrichting)

Auteur Topic: Binnenzijde van politievoertuigen (inrichting)  (gelezen 173903 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Haageneesch

  • Foto- en videograaf.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,953
  • Foto- en videograaf Den Haag, PPK-houder.
    • Haageneesch
Reactie #320 Gepost op: 14 juni 2012, 00:47:52
eh nee...  998765

officieel mag je alleen primair blauw op het dak en eventueel secundair een setje voorop de auto. meer mag niet en worden zo dus ook niet afgeleverd... jammer inderdaad.

Toch van de zotte dat een 'professionele' organisatie als de vtsPN bekend staat om het 'beperken' van signalisatie (en de zicht/hoorbaarheid daarvan) ipv een minimum te stellen. Ok, niet achter elk raam moet een dubbele flitser, maar sta toe dat je in een burgerbak gewoon gezien wordt. Met MEER dan alleen de knipperlichten, of een verlicht transparant met de tekst 'Ongeval'; die zie je met 120 km/h pas als je de kofferbak in bent gereden.


moppersmurf

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,460
  • uit respect!
    • Asterix' returns for Charlie
Reactie #321 Gepost op: 14 juni 2012, 00:57:29
een verlicht transparant met de tekst 'Ongeval'; die zie je met 120 km/h pas als je de kofferbak in bent gereden.

 ;D dan was hij/zij zeker bijziend?  :D

ach weet je ik kan nog wel een topic maken over de aanbestedingseisen van de voertuigen. Ik heb een hele hoop (alles??) liggen.....pagina's vol met flauwekul. En dan lees je de anonieme vragen van de potentiële aanbieders, je kan bijna de tranen tussen de regels lezen.

ach ja, het lijkt wel nederlands voetbal  98uiye
in het kader van censuur mag ik niet zeggen wat ik denk, dus vat ik het samen; de wereld is groter dan die ene m2 die jij inneemt, denk daar ook eens


7131

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,053
Reactie #322 Gepost op: 14 juni 2012, 09:42:07
Graag gezien maar de vtsPN heeft besloten dat alleen de LP400 goedgekeurd is voor op de vtgn van het KLPD en de VP's.

Uhuh. De VTSPN heeft bijna altijd het laatste woord...................................... .


dielangemotormuis

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,094
Reactie #323 Gepost op: 14 juni 2012, 09:46:35
Uhuh. De VTSPN heeft bijna altijd het laatste woord...................................... .

Ik hoop het voor u, brigadier. Het probleem is schijnbaar dat de vtsPN heeft besloten om de vtgn eerst te willen schouwen na in/opbouw voordat ze de weg op mogen.

Neem maar de T6-en van DVP. Zijn door de vtsPN van de weg gehaald omdat ze niet voldeden. Pas na aanpassen(bumperflitsers en doorlopende "KLPD" striping achterzijde verwijderen) mochten ze weer gaan rijden.


7131

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,053
Reactie #324 Gepost op: 14 juni 2012, 09:50:08
Ik hoop het voor u, brigadier. Het probleem is schijnbaar dat de vtsPN heeft besloten om de vtgn eerst te willen schouwen na in/opbouw voordat ze de weg op mogen.

Neem maar de T6-en van DVP. Zijn door de vtsPN van de weg gehaald omdat ze niet voldeden. Pas na aanpassen(bumperflitsers en doorlopende "KLPD" striping achterzijde verwijderen) mochten ze weer gaan rijden.

Dat zeg ik, de VTSPN heeft bijna altijd het laatste woord...... .


dielangemotormuis

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,094
Reactie #325 Gepost op: 14 juni 2012, 09:57:53
Dat zeg ik, de VTSPN heeft bijna altijd het laatste woord...... .

Ik help het u hopen. We praten er wel verder over op het werk onder het genot van een bakkie koffie.  O0


r1200gs

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,275
Reactie #326 Gepost op: 14 juni 2012, 14:09:23
Ik help het u hopen. We praten er wel verder over op het werk onder het genot van een bakkie koffie.  O0

Rij dan even door naar het mooie je weet wel doe ik ook mee.

Maar naar verluid staan de T6jes van het >>>> weer stil omdat men nu iets heeft met het werken vanuit een scherm.


Dion

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,214
Reactie #327 Gepost op: 14 juni 2012, 14:30:04
[offtopic]
T6jes bestaan nog altijd niet heren  ^-^
Neem aan dat jullie de T5 GP of Facalift bedoelen  :D
[/offtopic]


C337

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,363
Reactie #328 Gepost op: 14 juni 2012, 14:45:43
[offtopic]
T6jes bestaan nog altijd niet heren  ^-^
Neem aan dat jullie de T5 GP of Facalift bedoelen  :D
[/offtopic]

Hoe bedoel je, ze bestaan niet Dion ?

Volvo V70 T6 R-Design roadtest
Geüpload door AutoWeek op 4 jan 2010


PietjePuk

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,672
Reactie #329 Gepost op: 14 juni 2012, 14:47:34
[offtopic]
T6jes bestaan nog altijd niet heren  ^-^
Neem aan dat jullie de T5 GP of Facalift bedoelen  :D
[/offtopic]
Volvo T6