Binnenzijde van politievoertuigen (inrichting)

Auteur Topic: Binnenzijde van politievoertuigen (inrichting)  (gelezen 173907 keer)

0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.

Haageneesch

  • Foto- en videograaf.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,953
  • Foto- en videograaf Den Haag, PPK-houder.
    • Haageneesch
Reactie #120 Gepost op: 31 mei 2010, 00:16:24
Heb ik dus nog nooit gehad met mijn iphones en ipad.
Kuch*

Enfin. Als ik toch on topic probeer te blijven:
Via de zoek functie kom ik hier uit...  :)

Om even terug te komen op de Carbon E7.
Ik las gisteren een leuk nieuwtje op nu.nl en citeer het Engelse nieuws bericht even:


Mooi idee om een voertuig vanaf de tekentafel als politie auto te ontwikkelen.
Volgens mij is hier in Europa ook prima mee te werken na wat aanpassingen.
Eventuele reparaties en het onderhoud kan bij de BMW dealer  ;D
Dit voertuig heeft een systeem, waar gps (tomtom), ANPR, ondervragingsvragen (wat voor vragen?), camera, mobilofoon allemaal op 1 touch-screen worden weergegeven en ook nog eens worden bediend. Volgens diverse youtubefilmpjes zijn 'cops' er best tevreden over, maar dat heeft vast iets te maken met reclame...


Maxx

  • Senior GGP
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,615
Reactie #121 Gepost op: 31 mei 2010, 00:20:43
Kuch*

Enfin. Als ik toch on topic probeer te blijven:Dit voertuig heeft een systeem, waar gps (tomtom), ANPR, ondervragingsvragen (wat voor vragen?), camera, mobilofoon allemaal op 1 touch-screen worden weergegeven en ook nog eens worden bediend. Volgens diverse youtubefilmpjes zijn 'cops' er best tevreden over, maar dat heeft vast iets te maken met reclame...

Een systeem met dezelfde functies wordt dus op dit moment op proef gedraaid bij korps Gelderland Midden.


DaMook

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 822
  • BHV'er
Reactie #122 Gepost op: 1 juni 2010, 00:41:56
Zoals ik al zei, het hoeft er maar 1 te zijn.. Bovendien is het een commercieel bedrijf en daar moeten dan weer afspraken mee gemaakt worden etc.

Waar haal je trouwens dat geld vandaan?! ;D
Windows, tomtom, en de bouwers van andere politiesoftware zijn ook commercieel. Inprincipe hoeft de politie alleen maar een (ik meen) objective C programmeur in dienst te nemen om de apps te maken.
iPhone 2g 3 jaar geleden, vorig jaar 3gs, dit jaar ipad, en al die tijd niet op vakantie :( .


Kuch*

Enfin. Als ik toch on topic probeer te blijven:Dit voertuig heeft een systeem, waar gps (tomtom), ANPR, ondervragingsvragen (wat voor vragen?), camera, mobilofoon allemaal op 1 touch-screen worden weergegeven en ook nog eens worden bediend. Volgens diverse youtubefilmpjes zijn 'cops' er best tevreden over, maar dat heeft vast iets te maken met reclame...

Ik zie die auto hier ook nog wel rondrijden, is tenslotte de perfecte politiewagen :) . Maar ik gok toch dat ze deze wagen hier niet serieus in de aanbestedingsrondes op gaan nemen, al hoop ik van wel.

En zoals hierboven al gezegd, dat touchscreen, alles in een is hier (deels) al in gebruik/test.
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS) I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)


MNL-5200

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,679
Reactie #123 Gepost op: 1 juni 2010, 01:25:19
Kuch*

Enfin. Als ik toch on topic probeer te blijven:Dit voertuig heeft een systeem, waar gps (tomtom), ANPR, ondervragingsvragen (wat voor vragen?), camera, mobilofoon allemaal op 1 touch-screen worden weergegeven en ook nog eens worden bediend. Volgens diverse youtubefilmpjes zijn 'cops' er best tevreden over, maar dat heeft vast iets te maken met reclame...

De auto wordt nog niet eens geproduceerd....dus niemand kan er nog tevreden over zijn ;)


Edwinvw

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 594
Reactie #124 Gepost op: 10 juni 2010, 11:05:08
Studenten bus politie Kennemerland || Zandvoort





tcf

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 882
Reactie #125 Gepost op: 10 juni 2010, 15:54:12
Zo, die studenten hebben het goed voor elkaar met zo'n mooi voertuig :)


DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,084
Reactie #126 Gepost op: 10 juni 2010, 19:42:53
Wel vrij slordig afgewerkt vind ik zo. Veel uitstekende delen en kabels. Zeker als ik naar onze bussen kijk: http://img38.imageshack.us/img38/6164/img0027rf.jpg
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein


MNL-5200

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,679
Reactie #127 Gepost op: 10 juni 2010, 20:44:12
Mee eens. De achterbak is erg netjes afgewerkt.  O0 Maar het dashboard  :-X


r1200gs

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,275
Reactie #128 Gepost op: 10 juni 2010, 21:27:14
Hoezo minder zicht hebben. Lekker alles voor je voorruit hebben.


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #129 Gepost op: 11 juni 2010, 00:03:37
Hoezo minder zicht hebben.

Zit totaal niets in je zichtveld. Het stopstransparant is het hoogste en daar kijk je met gemak over heen.

Maar het dashboard  :-X

Dashboard zit vrij netjes in elkaar. Alles overzichtelijk en voor zowel de bestuurder als voor de bijrijder met gemak te bedienen.
Deze bussen zijn (vrijwel) het zelfde in gedeelt als de overige dienstbussen.

De enige twee draden zijn die van de signalering en die van de mobi.
Verder worden er tegenwoordig Burry carkits gebruikt en geen nokia.
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !