GRIP 4 Acht doden, 1 zwaargewonde, 8 gewonden bij aanslag Koninginnedag - Apeldoorn 30-04-2009

Auteur Topic: GRIP 4 Acht doden, 1 zwaargewonde, 8 gewonden bij aanslag Koninginnedag - Apeldoorn 30-04-2009  (gelezen 160648 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Dick_

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 559



Mogelijk is D.D.GGD Amsterdam geactiveerd i.v.m. gereedmaken ziekenhuizen in regio A'dam.


Zojuist op RTVNH radio te horen dat ook de driehoek van Amsterdam bijeen is om te overleggen...........


Michelle1983

  • Gast
EOC heeft volgens mij in beeld net de auto onderzocht.


Dick_

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 559
Kwart voor 4 een persconferentie in Apeldoorn

en 2x ME wagen door het beeld


Rowin

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 615
Kwart voor vier komt persconferentie...

Echt bizar dit... :|


Firechief P

  • Manschap A / oefenleider / bevelvoerder
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,923
  • waarom gebeurt alles als ik er niet ben?
    • www.pjdekok.nl
Een van de politiebikers kwam trouwens (gelukkig!!) ook maar net weg tussen het momument en de auto. :-X


Rein

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 894
Ernstige foto te zien op GeenStijl (kan als schokkend worden ervaren) :-\.


Firechief P

  • Manschap A / oefenleider / bevelvoerder
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,923
  • waarom gebeurt alles als ik er niet ben?
    • www.pjdekok.nl
Dat zulke foto's op internet komen is toch te gek voor woorden...  >:(


Gast

  • Gast
Dat is het aan de ene kant het ziekelijke van internet, en aan de andere kant het gevolg van de zucht naar nieuws en beelden en foto's.
Je man/vrouw/vader/moeder zal maar thuis zitten en zien dat je dochter/vrouw/man/kind hier op de foto staat op dit moment.....  :-\


pelagiapeil

  • Gast
Heeft iemand er aan gedacht dat de bestuurder ook wel een hartinfarct of beroerte zou kunnen hebben gehad tijdens het rijden
laten we nu nog niet oordelen!
groetjes van Pelagia :-\


enrico1972

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,586
  • Openbare Orde en Veiligheid
    • Instagram Enricoveilig
LOCATIE ONGEVAL:

http://maps.google.nl/maps?f=q&source=s_q&hl=nl&geocode=&q=ZWOLSEWEG+2+APELDOORN&sll=52.229117,5.948942&sspn=0.007925,0.022659&gl=nl&ie=UTF8&ll=52.227287,5.947917&spn=0.007926,0.022659&z=16

Kaart iets naar beneden slepen.

Volgens de eerste berichten is het voertuig van linksonder gekomen vanuit de richting Jachtlaan.
Gezien de schade aan de zwarte Suzuki voordat hij de Naald raakte moet hij eerder al flinke schade hebben gemaakt op een tot nu toe onbekende locatie.
Hierbij is het dus niet ondenkbaar dat er in het voortraject ook al slachtoffers zijn gevallen.

Hierbij wens ik iedereen heel veel sterkte.
In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen