Welke bedrijven?

Auteur Topic: Welke bedrijven?  (gelezen 5549 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

EDkataantje

  • Gast
Gepost op: 30 april 2009, 23:09:13
Hallo,

Ik ben al enige tijd opzoek bij welke bedrijven ik kan solliciteren als huisartsen chauffeur (Gericht of open sollicitatie).
Tot nu toe heb ik:


Meditaxi (Gesolliciteerd -Afgewezen, standaard praatje)

Medi Expresse (Gesolliciteerd -nog geen reactie)

MAI (Gesolliciteerd -nog geen reactie)


Heeft iemand nog wat adresjes? Flevoland, Noord-Holland, Overijssel, Utrecht en Gelderland, Zuid-Holland zou eventueel ook nog een optie zijn als het bedrijf zelf maar geen probleem van de reisafstand maakt. Ik heb totaal geen probleem met reis afstanden. Ik wil dit echt hééééééél graag! Misschien eventueel mensen die bij dit soort bedrijven werken die iets voor mij kan betekenen?

Dank u wel!




RuudF

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 576
Reactie #1 Gepost op: 1 mei 2009, 09:59:58
Naast de genoemde bedrijven zijn er ook nog legio huisartsenposten welke de chauffeurs in eigen beheer hebben (chauffeurs zijn dan rechtstreeks in dienst bij de HAP)
Maak eerst eens een inventarisatie van deze mogelijkheden voordat je honderd kilometer reisafstand woon-werkverkeer in overweging neemt.......dat doet namelijk je concentratie gedurende en aan het einde van je werkdag geen goed!!!

Ruud


EDkataantje

  • Gast
Reactie #2 Gepost op: 3 mei 2009, 16:05:40
Hallo,

Hier in de buurt had ik al geïnformeerd maar er was niks passendst  :( En qua woon en werk verkeer. Mijn broer woont in Gelderland, daar kan ik zo een tijdje verblijven als dat zou moeten. Dus die kant op is geen probleem. En om eventueel te verhuizen zou ik ook nog wel willen. Maar dan moet het wel full time zijn uiteraard. Dat heb ik er nog wel allemaal voor over zelfs!! Maar ben het wel met je eens, na een lange werkdag is een lange rit naar huis nooit bevorderend natuurlijk.


Venneke82

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 130
Reactie #3 Gepost op: 3 mei 2009, 16:54:15
Hallo,

Ik werk fulltime bij 1 van de door jou genoemde bedrijven.
Wat ik je kan meegeven is dat een fulltime functie erg moeilijk is om te verkrijgen, waar je ook solliciteerd!

Ook wil ik je idd adviseren dat je het beste werk in je omgeving kan hebben óf verhuizen alvorens/zeer kort nadat je elders werk hebt.
Ik mag me wat betreft woon-werkverkeer, in kilometers als ook tijd wel een deskundige noemen. En ik heb ook ervaring met het slapen bij kennissen én familie.
Verzeker je dus dat dat best tegen valt, op den duur...

De bedrijven die je noemt zijn wel grote spelers.

Verder kun je nog solliciteren, bij de HAP Gorinchem ( eigen chauffeurs ), HAP Weert,Roermond, Venray ( allen eigen chauffeurs )
De HAP's van ZO-Brabant werken via de GGD/RAV ( stichting Care 4 Mobility ) De doktersdiensten van Friesland en Groningen gaan ook via de RAV van die regio.
En er is nog Bronts ambulance service, welke beperkte diensten leverd.

Mss wat stof voor je, waar je mee aan de slag kunt.

Houdt er wel rekening mee dat gezien e.v. reisafstanden e.a. factoren ( ken je verder niet ). De kans op nee groot is.
Niet om je te ontmoedigen, maar dit zijn de feiten, zoals ik ze zelf heb ervaren.

Het beste idee is mss wel om gewoon ff naar Medi-Expresse te bellen ?

Groetjes


EdwinC

  • IC-verpleegkudige i.o.
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 47
Reactie #4 Gepost op: 3 mei 2009, 17:21:57
Hej mensen,

Even een reactie op Venneke82.
De chauffeurs van Groningen zijn(wat ik weet) in dienst van taxi Nuis en Uvo vervoer. En in Friesland Kijlstra personenvervoer. ;)

Groeten,
Edwin


EDkataantje

  • Gast
Reactie #5 Gepost op: 3 mei 2009, 23:14:37
Hallo,

Ik werk fulltime bij 1 van de door jou genoemde bedrijven.
Wat ik je kan meegeven is dat een fulltime functie erg moeilijk is om te verkrijgen, waar je ook solliciteerd!

Ook wil ik je idd adviseren dat je het beste werk in je omgeving kan hebben óf verhuizen alvorens/zeer kort nadat je elders werk hebt.
Ik mag me wat betreft woon-werkverkeer, in kilometers als ook tijd wel een deskundige noemen. En ik heb ook ervaring met het slapen bij kennissen én familie.
Verzeker je dus dat dat best tegen valt, op den duur...

De bedrijven die je noemt zijn wel grote spelers.

Verder kun je nog solliciteren, bij de HAP Gorinchem ( eigen chauffeurs ), HAP Weert,Roermond, Venray ( allen eigen chauffeurs )
De HAP's van ZO-Brabant werken via de GGD/RAV ( stichting Care 4 Mobility ) De doktersdiensten van Friesland en Groningen gaan ook via de RAV van die regio.
En er is nog Bronts ambulance service, welke beperkte diensten leverd.

Mss wat stof voor je, waar je mee aan de slag kunt.

Houdt er wel rekening mee dat gezien e.v. reisafstanden e.a. factoren ( ken je verder niet ). De kans op nee groot is.
Niet om je te ontmoedigen, maar dit zijn de feiten, zoals ik ze zelf heb ervaren.

Het beste idee is mss wel om gewoon ff naar Medi-Expresse te bellen ?

Groetjes

Hoi,

Bedankt, hier ga ik zeker mee aan de slag. Wat betreft Medi-Expresse. Ik had midden april gesolliciteerd voor regio Den Haag. Ik begrijp uit verschillende topics dat het lang kan duren voordat je een reactie krijgt. Maar ik ga morgen even bellen omdat ik op internet las dat Medi-expresse een post in Lelystad voorziet. Nu heb ik een aantal jaren in Lelystad gewoond en weet topografisch gezien wel elk uithoek van Lelystad. Dus misschien maar even een belletje met de vraag of er in korte termijn iets vrij komt in Lelystad.