Deurne, Asten, Someren of Helmond

Auteur Topic: Deurne, Asten, Someren of Helmond  (gelezen 2857 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

franske

  • Gast
Gepost op: 21 januari 2004, 18:55:14
Goedendag,

Ik ben op zoek naar een baan als HAP-chauffeur in mijn regio.
Ik weet alleen niet bij wie ik moet solliciteren, het enige dat ik weet is dat ik vanmiddag Humage gebeld heb en die zeggen dat ze voorlopig niemand nodig hebben

Verder heeft iemand nog een goede tip of weet iemand dat er binnenkort in mijn regio (Deurne) een vacature vrijkomt?

Met vriiendelijke groet  Frans Hennekens.

P.S. EHBO en reanimatie is aanwezig evanals een zeer goede regiokennis doordat ik al zo'n 7 jaar hier rondrijd in mijn taxi.




112 Brabant.nl

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 588
  • Fotograaf
    • 112 Brabant.nl
Reactie #1 Gepost op: 24 januari 2004, 13:26:17
Franske, voor zover mij bekend zijn de chauffeurs van de huisartsenwagens gewoon personeel dat door de RAV geleverd wordt. Officiële ambulance-chauffeurs dus die bij toerbeurt op de huisartsenwagen rijden.

[verwijderd door de admin ivm opschoning attachments]
Voor het laatste nieuws en de meest actuele fotoreportages over hulpverlening in Brabant ga naar www.112brabant.nl !


Teun

  • Gast
Reactie #2 Gepost op: 28 januari 2004, 23:28:15
De chauffeurs die in jou regio rijden zijn in dienst van de Stichting GGD huisartsenvervoer, en dus niet in dienst van de RAV.
Indien je daar wilt komen werken kun je wellicht een open sollicitatie schrijven naar deze stichting.

Het correspondentieadres is:

Stichting GGD huisartsenvervoer
T.a.v.: Personeelszaken
De Callenburgh 2
5701 PA Helmond

Ik wens je veel succes met het soliciteren. ;)


franske

  • Gast
Reactie #3 Gepost op: 30 januari 2004, 12:47:05
BEDANKT VOOR DE INFO.
Weet je toevallig ook aan wie ik de brief moet richten??  Ik bedoel meneer...... of mevrouw......


112 Brabant.nl

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 588
  • Fotograaf
    • 112 Brabant.nl
Reactie #4 Gepost op: 19 februari 2004, 07:10:38
BEDANKT VOOR DE INFO.
Weet je toevallig ook aan wie ik de brief moet richten??  Ik bedoel meneer...... of mevrouw......


Geachte heer, mevrouw,

bla bla bla......
Voor het laatste nieuws en de meest actuele fotoreportages over hulpverlening in Brabant ga naar www.112brabant.nl !