Ter Horst wil bezuinigen op politie

Auteur Topic: Ter Horst wil bezuinigen op politie  (gelezen 40346 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Dinges

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,168
Reactie #40 Gepost op: 6 november 2009, 15:39:58
Die man deed zelf overigens een aantal keer een prima voorstel, voor wat betreft zijn verblijf in Nederland.

Dat riepen mijn collega's en ik ook direct in koor, bij betreffende beelden, ten tijde van de uitzending...  ;D O0

Mee naar het buro en daar dan maar ff uitzoeken wat meneer in de andere taal zegt: er zijn immers opnames van


Dat zou mooi zijn he? Had men maar zoveel mankracht en personeel dat zoiets mogelijk was, bij ieder wissewasje en iedere verkeersovertreding...  ::)
Hebben we wel 10 x zoveel personeel nodig als nu, dus denk niet dat dat er ooit van komt... O0


Maarten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,543
    • Hulpverleningsforum
Reactie #41 Gepost op: 6 november 2009, 15:43:35
Misschien dat deze Turkse meneer hier wat aan heeft :D :D ;D:


http://www.gelukmanagement.com/slachtofferrol/

Hoe stap je uit je slachtofferrol?

19-05-09 om 12:05 door guido in Betekenis van het leven, Mindset, Persoonlijke ontwikkeling, Probleemoplossing

Heb je wel eens het idee dat alles je tegen zit? Dat niemand je begrijpt? Dat je niet krijgt wat je verdient.  Dan is de kans groot dat jij jezelf in een slachtofferrol plaatst. Calimero, het kleine kuikentje, had er ook al last van: “ Zij zijn groot en ik ben klein en dat is niet eerlijk. “

 ;D



2:05
Calimero is een heel lief kuuuuikentje.
- En zo hoort het ooook.

Die meneer kan nog wat leren van de normen en waarden van Calimero ;)
Groeten, Maarten  
Als je snel vooruit wilt, ga dan alleen. Als je ver wilt komen, ga dan s


Kusje

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,064
Reactie #42 Gepost op: 6 november 2009, 16:00:23
;D   :'( ;D   :'(  ;D   :'( ;D    :'( ;D   :'(  ;D  :'(  ;D   :'( ;D    :'( ;D   :'( ;D   :'( ;D


grizz

  • Senior GGP, Senior OC, opstapper KNRM Andijk
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,000
  • Niets is onmogelijk
Reactie #43 Gepost op: 7 november 2009, 15:59:20
ik heb "Discretionaire bevoegdheid"  gegoogled en kwam op

"De vrije beslissingsruimte van de rechter."  

dus de agent speelt ook nog voor rechter................

Misschiem moet je iets beter googelen voor je dit soort stemmingmakerij neerkwakt.... >:(

Elke agent van de politie heeft een discretionare bevoegdheid. De agent/e bepaalt zelf of hij of zij een overtreding aanpakt ja of nee en op welke wijze. Dat is de discretionaire bevoegdheid van iemand die bij de politie werkt. Dat jij dat willekeur noemt, ik noem het menselijkheid... Soms werkt de-escalerend gedrag beter als aanpakken. Soms werkt een waarschuwing beter dan het uitschrijven van een bekeuring....Dan heb je ook nog de letter en de geest van de wet... Net als het leven, is de wet niet zwart/wit maar zitten er grote grijze gedeelten in. Als jij een betere oplossing weet hoor ik die graag !  ;)

Wees blij dat de politie die bevoegdheid heeft... anders zou er nog minder blauw op straat zijn....  :o
Ik breng altijd mijn eigen schoenen thuis.....


sylvester1986

  • Gast
Reactie #44 Gepost op: 7 november 2009, 16:35:59
Wat betreft die turkse man in wegmisbruiker, ik hoop dat hij zijn plannen voortzet en voortaan ook de Kl*ten heeft om te gaan schelden in het Nederlands i.p.v in het turks (Dan komt hij vanzelf de verkeerde tegen).
Ik had persoonlijk gehoopt dat de agent harder had opgetreden, maar zo heeft hij het ook netjes gedaan.


Kusje

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,064
Reactie #45 Gepost op: 7 november 2009, 22:23:19
Wees blij dat de politie die bevoegdheid heeft... anders zou er nog minder blauw op straat zijn....  :o
Nog minder??
Ik zie nooit geen blauw hier, dus minder dat kan niet

s'nachts zijn er 2 agenten (1 wagen) voor een gemeente of 6 (dat is een dorp of 50) en als er een knok-partij in een ander district is............ dan is er niets meer want dan zijn ze voor assistentie daar heen..........

ach het is het platteland maar wat kan daar nu gebeuren?


Dinges

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,168
Reactie #46 Gepost op: 7 november 2009, 23:34:33
Nog minder??
Ik zie nooit geen blauw hier, dus minder dat kan niet

s'nachts zijn er 2 agenten (1 wagen) voor een gemeente of 6 (dat is een dorp of 50) en als er een knok-partij in een ander district is............ dan is er niets meer want dan zijn ze voor assistentie daar heen..........

ach het is het platteland maar wat kan daar nu gebeuren?



We gaan weer terug naar de burgerwacht, mark my words... ::)



http://www.amstelveenweb.com/

 ;)


Diamondback

  • is BHV-er/ EHBO-er. was HBT-er
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,427
  • Diamondback, verslaafd aan Colt en de brandweer!
Reactie #47 Gepost op: 8 november 2009, 00:03:45
Nee, he..... >:(

Nog effe en ik ze komen recruteren op de SV.... :-X


sylvester1986

  • Gast
Reactie #48 Gepost op: 8 november 2009, 07:06:40
We gaan weer terug naar de burgerwacht, mark my words... ::)



http://www.amstelveenweb.com/

 ;)

Dat zou misschien niet gek zijn ;) als de politie het niet aankan, dan moeten de burgers het maar doen toch :P


Kusje

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,064
Reactie #49 Gepost op: 8 november 2009, 10:34:26
We gaan weer terug naar de burgerwacht, mark my words... ::)

vrijwilliger en niet betaald........  dan kan er nog meer bezuinigd worden

en nog meer wanabee's   ja daar zitten we op te wachten.......   :(