links rijders

Auteur Topic: links rijders  (gelezen 6468 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

mike

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,931
Gepost op: 22 januari 2004, 20:24:07
Waar ik me persoonlijk heel erg aan irriteer, zijn die gasten die links blijven rijden. Als ik aan het werk ben schrijf ik daar ook zeker een bekeuring voor uit. Waar egeren andere zich aan op de weg zowel prive als hulpverlener

mvg
Mike




Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #1 Gepost op: 22 januari 2004, 20:48:54
waar ik me aan erger is dat we elkaar geen centimeter ruimte gunnen op de weg,we moeten allemaal voor aan rijden. :-\


lotus bianca

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,653
  • EHBO instructeur . LOTUS en oud sigma
Reactie #2 Gepost op: 22 januari 2004, 21:04:40
Bumperklevers en dan die die het ook  nog leuk vinden om met hun lichten te spelen als je ergens 80 rijd waar dit ook de maximum is.
Er zijn er dan ook nog bij die je inhalen (doorgetrokken streep) en je de weg af snijden.
Alleen maar omdat je je aan de snelheid houdt
Ja ik ben er een die zich aan de snelheid houdt.
 ;D
GEIT NEET BESJTEIT NEET  WAER OF GEIN WAER DRAAN


Christian

  • Eerste hulpverlener | instructeur BLS/AED | verpleegkundige
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,440
Reactie #3 Gepost op: 22 januari 2004, 22:54:29
Waar ik me vreselijk aan erger is de mensen die denken de verkeersregels te kennen. Dus op een autoweg (waar je 100 mag) 80 rijden. brr grr  :( >:(
Ik hoop niet dat die mensen dan gaan klagen over bumperkleven...
Het gebeurt zelfs op wegen waar een bord staat dat je 100 mag. En die mensen maar klagen: 'de jeugd rijd toch hard...' :-\

Christian


EHBjOOST

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 387
  • Dit forum is het helemaal !
Reactie #4 Gepost op: 22 januari 2004, 23:38:34
wat ik me afvraag is als iemand op een 5 baans snelweg ( de A4 tussen nieuw vennep en schiphol, 80 rijd op de middelste rij strook rijd. of het strafbaar is om dan op de meest rechtse baan inje eigen tempo er langs te gaan...

of dat je van rechter baan 4 banen dwars moet oversteken, en iets doen wat het verkeer achter je dus niet verwacht?
EHV, Rode kruis zandvoort, ex BHV ploegleider, Radio zendamateur. en zelfs nog tijd om te werken


jvo

  • ACH
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,933
  • geel busje, geel pak
    • Youtubekanaal
Reactie #5 Gepost op: 23 januari 2004, 00:18:38
als je van rechts naar links gaat om in te halen overtreedt je geen verkeersregels.....als je er rechts voorbijgaat....wel ;)
-When responding to a call, always remember that your ambulance was built by the lowest bidder-


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #6 Gepost op: 23 januari 2004, 09:11:11
ik heb een voorstel aan Mike,als jij nu eens een top 10 samensteld van de hier geposte ergenissen.
Dan kunnen we later eens kijken of deze overeen komen met de ergenissen  die jewel eens op TV ziet,is dat wat Mike??


firemanr

  • Gast
Reactie #7 Gepost op: 23 januari 2004, 12:31:47
als je van rechts naar links gaat om in te halen overtreedt je geen verkeersregels.....als je er rechts voorbijgaat....wel ;)


Misschien moet je onderstaande link dan maar eens aan klikken...daar zouden menig politieman likkebaardend zijn boekje voor te voorschijn toveren...Het is wel 31 MB groot, dus het duurt ff voor je wat in je Windows Media Player ziet.... ;)

http://ermac.net/m/031113_late_for_work.wmv
31MB


jvo

  • ACH
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,933
  • geel busje, geel pak
    • Youtubekanaal
Reactie #8 Gepost op: 23 januari 2004, 13:17:49
das idd een schoolvoorbeeld van iemand die te laat uit zijn bed is gekomen....ook een vrij nonchalante rijstijl..handjes onderaan het stuur...aantal heeel slecht genomen bochten....
-When responding to a call, always remember that your ambulance was built by the lowest bidder-


jur

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 234
Reactie #9 Gepost op: 23 januari 2004, 15:19:28
Waar ik me vreselijk aan erger is de mensen die denken de verkeersregels te kennen. Dus op een autoweg (waar je 100 mag) 80 rijden. brr grr  :( >:(
Ik hoop niet dat die mensen dan gaan klagen over bumperkleven...
Het gebeurt zelfs op wegen waar een bord staat dat je 100 mag. En die mensen maar klagen: 'de jeugd rijd toch hard...' :-\

Christian

Daar sluit ik mij graag volledig bij aan. Er is haast niks ergerlijks!

Of mensen die bij een flitspaal op een "80 km/h" weg boven op de rem trappen om er met 50 km per uur voorbij te sukkelen... :-X