E-ONE op Volkel

Auteur Topic: E-ONE op Volkel  (gelezen 4887 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Christian

  • Eerste hulpverlener | instructeur BLS/AED | verpleegkundige
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,440
Reactie #10 Gepost op: 16 januari 2004, 13:19:43
Hoeft er geen BZK striping op zulke wagens?
Dit is ook wel mooi hoor... ;)

Christian


jvo

  • ACH
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,933
  • geel busje, geel pak
    • Youtubekanaal
Reactie #11 Gepost op: 16 januari 2004, 13:37:14
neej...is MinDef...dus BZK heeft er niks over te zeggen :P ;)
-When responding to a call, always remember that your ambulance was built by the lowest bidder-


Bralo20

  • Gast
Reactie #12 Gepost op: 16 januari 2004, 15:24:32
Hey Angél,

Mooie foto's!!!
Geen zin om met de E-One eens in oktober tot in Londerzeel te komen op onze opendeurdag ;D

Ik denk dat die wagen niet mis zou staan op onze opendeurdag (-week).

Toevallig geen foto's in high resolution?

P.S.:  Misschien ook eens op First-Response.be posten?

Mvg,


Roandala

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 983
Reactie #13 Gepost op: 18 januari 2004, 20:49:18
Ja ik moet ze inderdaad nog even komen posten bij first response  :-[, nog niet gedaan.
Maar dat zal ik van de week zo snel mogelijk doen :)

Maar ik heb ze niet meer in een hoge resolutie, geloof ik. Nog wel iets groter dan dit. Ik zal ze wel even mailen. Maar binnenkort ga ik er weer naar toe, heb nog een ritje te goed en dan zal ik nieuwe maken met hogere resolutie, trouwens ik ga ook foto's maken als de wagen gevuld is met matriaal want dat is ie nog niet. Maar daar moeten we nog even op wachten

doei doei


Bralo20

  • Gast
Reactie #14 Gepost op: 19 januari 2004, 09:11:05
Ja ik moet ze inderdaad nog even komen posten bij first response  :-[, nog niet gedaan.
Maar dat zal ik van de week zo snel mogelijk doen :)

Maar ik heb ze niet meer in een hoge resolutie, geloof ik. Nog wel iets groter dan dit. Ik zal ze wel even mailen. Maar binnenkort ga ik er weer naar toe, heb nog een ritje te goed en dan zal ik nieuwe maken met hogere resolutie, trouwens ik ga ook foto's maken als de wagen gevuld is met matriaal want dat is ie nog niet. Maar daar moeten we nog even op wachten

doei doei


Net je mail gevonden.  Bedankt voor de foto's!
Mooie wagen trouwens.  Eigenlijk mooier dan de gewone rode wagens ;)

Mvg,


Straalpijp Rick

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,863
  • Er is geen beter weer dan BRANDWEER
    • Brandweer Barendrecht
Reactie #15 Gepost op: 19 januari 2004, 10:59:38
die mistaan ook niet hoor ;D

[verwijderd door de admin ivm opschoning attachments]


K.N.R.Mark.

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 279
  • Ieder mens heeft de plicht een ander te helpen!
    • Ouddorpse Reddingsbrigade
Reactie #16 Gepost op: 19 januari 2004, 12:22:21
De wagens worden bij ons in Stellendam afgebouwd. Ik zie ze regelmatig bij de haven staan, waar ze aan het testen zijn.
Zonder redders redden we het niet!!!! http://www.knrm.nl/stations/Stellendam/04Nieuws/


SARwacht

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 209
  • Hulpverlening is MIJN ding!
    • Ouddorpse Reddingsbrigade
Reactie #17 Gepost op: 1 februari 2004, 20:26:08
Op de vliegbasis Woensdrecht zijn ze niet zo blij met deze voertuigen. Ze zijn eigenlijk te zwaar en hebben bij de diverse remproeven de landingsbanen al flink beschadigd.

Ze hebben nu van die leuke remhobbels zoals je wel eens bij stoplichten hebt. Zullen die militaire kisten niet leuk vinden.
Centralist Politie Meldkamer eenheid Rotterdam Verbindings-coördinator Ouddorpse Reddingsbrigade. Strandwacht ORB Ouddorp


Bralo20

  • Gast
Reactie #18 Gepost op: 3 februari 2004, 09:02:33
Op de vliegbasis Woensdrecht zijn ze niet zo blij met deze voertuigen. Ze zijn eigenlijk te zwaar en hebben bij de diverse remproeven de landingsbanen al flink beschadigd.

Ze hebben nu van die leuke remhobbels zoals je wel eens bij stoplichten hebt. Zullen die militaire kisten niet leuk vinden.

Het is inderdaad de vraag of deze crashtenders, die eigenlijk bedoeld zijn voor internationale luchthavens, wel voldoen voor kleinere luchthavens.

Misschien had men wel voor een kleinere variant moeten opteren voor de kleine luchthavens?

Toch blijft het een mooie wagen ;D

Mvg,


Erik

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,064
    • Brandweer Goes
Reactie #19 Gepost op: 3 februari 2004, 09:24:27
Het is inderdaad de vraag of deze crashtenders, die eigenlijk bedoeld zijn voor internationale luchthavens, wel voldoen voor kleinere luchthavens.

Misschien had men wel voor een kleinere variant moeten opteren voor de kleine luchthavens?

Toch blijft het een mooie wagen ;D

Mvg,

Woensdrecht is gewoon een volwaardige luchtmachtbasis net als de andere luchtmachtbases waar deze nieuwe E-One's gestationeerd worden. Er zal een weloverwogen besluit zijn genomen.

In Woensdrecht zijn/worden zelfs alle opleidingen geconcentreerd zoals bijvoorbeeld het brandweertrainingscentrum voor de Nederlandse luchtmacht en civiele luchthavens. Bovendien maakt Fokker Services gebruik van de baan van vliegbasis Woensdrecht voor het starten en landen van Fokker-toestellen die daar in onderhoud zijn.

Van 'kleinere luchthavens' is geen sprake, of het zou wellicht Groningen Airport Eelde moeten zijn waarvoor ook een E-One in bestelling is.

Gr
Erik