Hulpverleningsvoertuigen aan het spookrijden op de snelweg

Auteur Topic: Hulpverleningsvoertuigen aan het spookrijden op de snelweg  (gelezen 65593 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Brandpreventist

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 18,993
Reactie #20 Gepost op: 1 april 2005, 22:02:39
Waarom doe je dat nou?
Konden we weer eens lekker schelden op de prenten rondstrooiende omen agenten, en dan kom je met zo'n bericht. Voor mij is de lol er weer af.  :-\

als je het bericht goed leest is men van voorbij weert (richting maastricht) tot leenderheide (bij eindhoven) tegen het verkeer in gereden..... dus volgens mij,  als je er behoefte aan heb ;), kan je gewoon doorgaan....  ;)

Maar als je natuurlijk recht in de leer bent ga je ook gelijk tegen ze schelden als je ze nodig hebt.....  ;D


EHBO-er

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,554
  • Ik denk dat ik denk
Reactie #21 Gepost op: 1 april 2005, 23:36:33
als je het bericht goed leest is men van voorbij weert (richting maastricht) tot leenderheide (bij eindhoven) tegen het verkeer in gereden..... dus volgens mij,  als je er behoefte aan heb ;), kan je gewoon doorgaan....  ;)

Maar als je natuurlijk recht in de leer bent ga je ook gelijk tegen ze schelden als je ze nodig hebt.....  ;D

 :-\


GN-5159

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 355
  • Zie Disclaimer onderaan
Reactie #22 Gepost op: 2 april 2005, 19:39:53
Mag dat??

Ik vind niet dat ze het eerlijk spelen, ze moeten geen lichten uit gaan doen!  >:(

Henk

Ja Henk, dat mag. Een verdachte mag zich aan een staandehouding onttrekken, stoptekens negeren, valse verklaringen afleggen e.d., dus hoeft hij/zij zich niet aan de spelregeltjes te houden.
't is ook allemaal nie eerlijk wat ze al doen om straf te ontlopen.....Boefjes! ;D
DISCLAIMER: Alles is een grote leugen. Het hele leven is een leugen. Ik heb alles verzonnen, niets berust op waarheid. A


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #23 Gepost op: 2 april 2005, 19:41:58
Ja Henk, dat mag. Een verdachte mag zich aan een staandehouding onttrekken, stoptekens negeren, valse verklaringen afleggen e.d., dus hoeft hij/zij zich niet aan de spelregeltjes te houden.
't is ook allemaal nie eerlijk wat ze al doen om straf te ontlopen.....Boefjes! ;D

ik zag gisteravond in het progamma "Blik op de weg"dat iemand weigerde om zijn adres op te geven,maar die ging in de armbanden mee naar het bureau  ;D


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #24 Gepost op: 2 april 2005, 19:48:12
ik zag gisteravond in het progamma "Blik op de weg"dat iemand weigerde om zijn adres op te geven,maar die ging in de armbanden mee naar het bureau  ;D

met ze ''steigerpijpen'' en ze verschillende kleuren van ze carrosserie, whahah en maar denken dat ie der stoer bij reed
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


7194

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,128
Reactie #25 Gepost op: 2 april 2005, 19:48:57
ik zag gisteravond in het progamma "Blik op de weg"dat iemand weigerde om zijn adres op te geven,maar die ging in de armbanden mee naar het bureau  ;D
Hij had een instelling van "Jullie kunnen mij toch niets maken".

Oei oei. Verkeerd gedacht  ;D


GN-5159

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 355
  • Zie Disclaimer onderaan
Reactie #26 Gepost op: 3 april 2005, 19:00:26
ik zag gisteravond in het progamma "Blik op de weg"dat iemand weigerde om zijn adres op te geven,maar die ging in de armbanden mee naar het bureau  ;D
Maar hij was dan ook in eerste instantie Betrokkene en geen Verdachte. En een Betrokkene in de zin van de Wet Administratiefrechtelijke Handhaving Verkeersvoorschriften(WAHV) is verplicht Naam Adres en Woonplaats (NAW) gegevens op eerste vordering  correct te verstrekken.
Tja, en als ie dat dan nie doet...... is ie zogezegd het haasje en krijgt ie armbanden die niet uitblinken in pasvorm, maar ja ze komen ook niet bij de juwelier vandaan..... ;D
DISCLAIMER: Alles is een grote leugen. Het hele leven is een leugen. Ik heb alles verzonnen, niets berust op waarheid. A


Brandpreventist

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 18,993
Reactie #27 Gepost op: 3 april 2005, 19:12:21
Maar hij was dan ook in eerste instantie Betrokkene en geen Verdachte. En een Betrokkene in de zin van de Wet Administratiefrechtelijke Handhaving Verkeersvoorschriften(WAHV) is verplicht Naam Adres en Woonplaats (NAW) gegevens op eerste vordering correct te verstrekken.
Tja, en als ie dat dan nie doet...... is ie zogezegd het haasje en krijgt ie armbanden die niet uitblinken in pasvorm, maar ja ze komen ook niet bij de juwelier vandaan..... ;D

Wat zijn de criteria om iemand stalen polsbandjes om te doen  ??? ??? ???


7194

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,128
Reactie #28 Gepost op: 3 april 2005, 21:30:27
Ik heb gehoord dat zoiets overal anders is.

Misschien naar inschatting van het gevaar?

In Amsterdam is het toch zo dat "iedereen" die is aagehouden handboeien om krijgt.?


guest1564

  • Gast
Reactie #29 Gepost op: 3 april 2005, 23:15:12
Hier doen ze het alleen als de verdachte wild/agressief o.i.d is