Doorgeven parkeerkaartje

Auteur Topic: Doorgeven parkeerkaartje  (gelezen 45830 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Oscar

  • Boa Domein I en II
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 202
Reactie #180 Gepost op: 20 maart 2015, 15:16:48
Als je de casus echt leest, dan gaat het over een parkeerkaartje van het gereduceerde tarief, dat slechts geldig is met een bezoekersvergunning.
Betrokkene had geen bezoekers vergunning en mocht dit kaartje dus niet gebruiken.
Vandaar dat er (terecht) een Naheffingsaanslag is opgelegd.


DaMook

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 822
  • BHV'er
Reactie #181 Gepost op: 20 maart 2015, 20:28:53
Citaat van: Oscar link=msg=1338307 date=1426861008
Als je de casus echt leest, dan gaat het over een parkeerkaartje van het gereduceerde tarief, dat slechts geldig is met een bezoekersvergunning.
Betrokkene had geen bezoekers vergunning en mocht dit kaartje dus niet gebruiken.
Vandaar dat er (terecht) een Naheffingsaanslag is opgelegd.

Daar kwam ik daarstraks ook achter, dat verandert ook meteen heel het verhaal in mijn ogen. Of dat ook echt zo is hoor ik nog wel.
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS) I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)


feitelijk

  • RVV-fundamentalist
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 199
Reactie #182 Gepost op: 20 maart 2015, 21:25:46
Citaat van: Oscar link=msg=1338307 date=1426861008
Als je de casus echt leest, dan gaat het over een parkeerkaartje van het gereduceerde tarief, dat slechts geldig is met een bezoekersvergunning.
Betrokkene had geen bezoekers vergunning en mocht dit kaartje dus niet gebruiken.
Vandaar dat er (terecht) een Naheffingsaanslag is opgelegd.
Als je de uitspraak echt leest:

12. De conclusie luidt dat eiseres voor het parkeren van haar voertuig belasting was verschuldigd en dat verweerder ter zake terecht een naheffingsaanslag heeft opgelegd omdat eiseres de verschuldigde belasting niet heeft voldaan. De overige grieven van eiseres met betrekking tot de gerechtvaardigdheid van tariefdifferentiatie tussen parkeren met en zonder bezoekersvergunning en de kenbaarheid daarvan, behoeven daarom geen behandeling meer.
Wenen 28: Apparaten die waarschuwen door middel van geluid mogen alleen worden gebruikt:                   (b) buiten de bebouwde kom, wanneer het wen