Kan/mag ik gebruik maken van een (burger)huisarts naast mijn militare arts?

Auteur Topic: Kan/mag ik gebruik maken van een (burger)huisarts naast mijn militare arts?  (gelezen 12502 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

sylvester1986

  • Gast
SZVK krijgt pas 2 a 4 weken later via Mindef mijn ontslag door. Ik heb aangegeven dat ik geen zorgverzekering via SZVK meer wil, maar ik kan zelf niks opzeggen, Dat moet Mindef doen. Mijn nieuwe zorgverzekeraar moet dus eerst bewijs van uitschrijving hebben, dus met een beetje geluk eind augustus een andere verzekeraar. Hopelijk doet de huisarts nu niet moeilijk, want die wil mijn zorgpas nummer zien, maar ik kan tot medio augustus alleen mijn oude nummer laten zien. 98uiye


Moon

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 665
  • Instructeur EHBO/EHaK/(P)BLS/AED
Mocht er iets zijn in de tussentijd, dan wordt dat over het algemeen opgelost door de verzekeringspartijen onderling.
facebook.com/Burgeraedhoorn facebook.com/ehboblokkerzwaag  A universe is trapped inside a tear


sylvester1986

  • Gast
Dat hoop ik wel, want de verzekering via mijn nieuwe werkgever is aangevraagd door mij, maar die willen bewijs van uitschrijving hebben van SZVK en SZVK zegt dat dus pas na 2 a 4 weken na ontslag te kunnen doen. :-\
Daarnaast wil ik geen 2 a 4 weken een verzekering (collectief Zorgzaam) of een gat van 2 a 4 weken.
De MGD vond dit trouwens ook raar van SZVK toen ik dit aangaf tijden het uitkeuren vanmorgen.

Offtopic: uitkeuren ging heel soepel, want op mijn keuringsgegevens na, had men niks van mij. Ik ben in die bijna 8 jaar nooit bij de arts geweest en had vandaag dan ook een, oooh dus u bent de arts, momentje.  e050
Plus afgerond: 1 dag ziek per jaar 098uo