Sanquin / Bloedbank / NTS / MET-R

Auteur Topic: Sanquin / Bloedbank / NTS / MET-R  (gelezen 213064 keer)

0 gebruikers (en 5 gasten bekijken dit topic.

Defflynn

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 71
Reactie #110 Gepost op: 16 december 2010, 18:39:37
de ZUT bus heeft om de week "dienst". Hij wordt alleen ingezet als het LUMC dienst heeft. De andere weken wordt de bus soms gebruikt als rolstoelbus. Het is in het algemeen niet de bedoeling dat tijdens een ZUT week de bus gebruikt wordt. Indien dit toch het geval is zit 1 van de ZUT chauffeurs meestal op deze bus.
Nu moet ik zeggen dat dit wel theoretisch is , en dat het in praktijk nogal anders voorkomt  :)

Hier nog een kort filmpje van zwaailicht test.

<object width="425" height="344"><param name="movie" value="
l=nl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
l=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>


Enrique

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,443
Reactie #111 Gepost op: 29 december 2010, 19:53:16




Dienst: Medical Emergency Transport Reuser
Kenteken: 68-BL-SX
Merk: Fiat
Soort voertuig: Voertuig t.b.v. medisch spoedtransport
greetz,  Enrique


Enrique

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,443
Reactie #112 Gepost op: 29 december 2010, 19:56:08




Dienst: Medical Emergency Transport Reuser
Kenteken: 09-NNL-6
Merk: Skoda
Soort voertuig: Voertuig t.b.v. medisch spoedtransport
greetz,  Enrique


Blauwie

  • ZUID-HOLLAND ZUID
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,494
  • IC verpleegkundige i.o. | vrijwillige brandweer
Reactie #113 Gepost op: 29 december 2010, 22:38:00





Heb je ook nog foto's van de andere voertuigen die er allemaal omheen staan?

Is dat een nieuwe voor de BIOS of is dat weer de 17-146?
Brandweer Papendrecht


Gast

  • Gast
Reactie #114 Gepost op: 29 december 2010, 22:52:10




Dienst: Medical Emergency Transport Reuser
Kenteken: 68-BL-SX
Merk: Fiat
Soort voertuig: Voertuig t.b.v. medisch spoedtransport

Fiat Doblo

... onding...
Dat de nieuwe piketauto maar snel hier in Zuidoost staat!


Enrique

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,443
Reactie #115 Gepost op: 29 december 2010, 22:54:15

Heb je ook nog foto's van de andere voertuigen die er allemaal omheen staan?

Is dat een nieuwe voor de BIOS of is dat weer de 17-146?
Helaas... maar dat zijn in elk geval de nieuwe ambu 4 van de Stichting Ambulance Wens, ambu 17146 (nog steeds), de oude ambu 01116 en een nieuwe nog geheel gele Sprinter die gezien de uitvoering waarschijnlijk naar Haaglanden gaat. En de oude Kangoo piketwagen van de GGD Den Haag (logistiek) stond er ook nog (afgebouwd en ontstickerd).
greetz,  Enrique


Enrique

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,443
Reactie #116 Gepost op: 29 december 2010, 22:55:49
Fiat Doblo

... onding...
Dat de nieuwe piketauto maar snel hier in Zuidoost staat!
Ja, ik kom dichtbij zo he...  juhf bkll (overigens houdt ondergetekende zich zeker aanbevolen voor een seintje als de nieuwe piketauto in uw handen is).  ;)
greetz,  Enrique


Gast

  • Gast
Reactie #117 Gepost op: 29 december 2010, 23:07:52
Ja, ik kom dichtbij zo he...  juhf bkll (overigens houdt ondergetekende zich zeker aanbevolen voor een seintje als de nieuwe piketauto in uw handen is).  ;)

Die Doblo stond hier bij mijn collega voor de deur trouwens, dat is vlakbij mij trouwens. De nieuwe Vito komt waarschijnlijk eind volgende week in Zuidoost als piketvoertuig bij mij en mijn collega (wie er maar dienst heeft) en dan zal de Dobla na regulier onderhoud waarschijnlijk vanuit Zaandam als piketvoertuig gaan dienen. In die zin dat de METr chauffeurs die exclusief voor Sanquin rijden met een METr voertuig van en naar Sanquin kunnen rijden. Overige METr voertuigen worden normaliter ook ingezet voor andere medische transporten, zuurstofplaatsingen etc.
De Skoda is, als het goed is, voor de regio Rotterdam bestemd, maar dat zou lid VroemVroem moeten weten, VroemVroem??


Enrique

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,443
Reactie #118 Gepost op: 29 december 2010, 23:13:36
Die Doblo stond hier bij mijn collega voor de deur trouwens, dat is vlakbij mij trouwens. De nieuwe Vito komt waarschijnlijk eind volgende week in Zuidoost als piketvoertuig bij mij en mijn collega (wie er maar dienst heeft) en dan zal de Dobla na regulier onderhoud waarschijnlijk vanuit Zaandam als piketvoertuig gaan dienen. In die zin dat de METr chauffeurs die exclusief voor Sanquin rijden met een METr voertuig van en naar Sanquin kunnen rijden. Overige METr voertuigen worden normaliter ook ingezet voor andere medische transporten, zuurstofplaatsingen etc.
De Skoda is, als het goed is, voor de regio Rotterdam bestemd, maar dat zou lid VroemVroem moeten weten, VroemVroem??
Thanks! De Skoda rijdt overigens voor Haaglanden (vanuit Kwintsheul), en vervangt de blauwe Vito. Rotterdam heeft een Mégane  ;) Daarnaast gaat regio Amsterdam ook nog een Laguna krijgen begreep ik.  bnhycf
greetz,  Enrique


Gast

  • Gast
Reactie #119 Gepost op: 29 december 2010, 23:21:10
Owww, is die Skoda de vervanger van de blauwe Vito? Verrassend ;) dus niet een nieuwe OGS-set erop gekomen zo te zien... guttegut....   Ja, de Megane uit Rotterdam is van VroemVroem, dat klopt.
Ja, die Laguna komt inderdaad als het goed is ook als piketvoertuig naar Amsterdam toe, maar dan moet er wel OGS op nog eerst  ::) ::) Ik wacht nog op het wel of niet moeten maken van een zwaaiichtbalk ervoor.....

Als de Vito in de buurt is laat ik het weten.  3hj