Sanquin / Bloedbank / NTS / MET-R

Auteur Topic: Sanquin / Bloedbank / NTS / MET-R  (gelezen 213046 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Vroemvroem

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 586
Reactie #280 Gepost op: 15 november 2011, 22:58:56
Dat kan toch niet prettig rijden zo'n pizzabox achterop.  :-X
Jij zegt het, ik dacht het.

Als ik volbepakt op mijn eigen motor rij merk ik al een totaal ander rijgedrag van de motor. Laat staan als je idd zo'n riessen pizzabox achterop heb staan. Wat ik mijn ogen ook nog eens een gigantische windvanger is als je een knap zijwindje heb.

Moet toch eerst flink wat oefeningen doen als je daar mee de weg op gaat.

Ik heb er zelf niet op gereden, maar de collega's geven aan dat het reuze meevalt. De box is ook speciaal ontwikkeld voor de motor waarbij er rekening is gehouden met de gewichtsverdeling, aerodynamica, etc.

Ben bezig met mijn motorrijbewijs, dus over een paar maanden kan ik je mijn ervaringen vertellen 0098


dielangemotormuis

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,094
Reactie #281 Gepost op: 15 november 2011, 23:33:01
Ben bezig met mijn motorrijbewijs, dus over een paar maanden kan ik je mijn ervaringen vertellen 0098

krijg je vanuit de organisatie nog een aanvullende rijopleiding of iets dergelijks. bv via ProCentum of hoe die rijschool ook moge heten.


Vroemvroem

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 586
Reactie #282 Gepost op: 15 november 2011, 23:37:16
krijg je vanuit de organisatie nog een aanvullende rijopleiding of iets dergelijks. bv via ProCentum of hoe die rijschool ook moge heten.

Yup, bij welke opleider weet ik nog niet, maar het is nagenoeg dezelfde opleiding als die bij de politie heb ik begrepen


dielangemotormuis

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,094
Reactie #283 Gepost op: 15 november 2011, 23:41:55
Yup, bij welke opleider weet ik nog niet, maar het is nagenoeg dezelfde opleiding als die bij de politie heb ik begrepen

Accoord.

Dan wens ik bij deze alsvast succes met je komende rijexamens en de aanvullende rijopleiding. O0 O0


Vroemvroem

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 586
Reactie #284 Gepost op: 15 november 2011, 23:59:20
Accoord.

Dan wens ik bij deze alsvast succes met je komende rijexamens en de aanvullende rijopleiding. O0 O0

Bedankt O0


PietjePuk

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,672
Reactie #285 Gepost op: 16 november 2011, 06:12:38
Bedankt O0
Dan vanuit mij ook veel succes. :) Heb hem vorige week mogen behalen dus weet wat het is.  ;)

Mooi dat ze in elk geval over het ontwerp hebben na gedachten op het gebied van aerodynamica, al blijf ik er bij, zo ziet het er niet uit.  :-X


Gast

  • Gast
Reactie #286 Gepost op: 16 november 2011, 07:54:33
.., al blijf ik er bij, zo ziet het er niet uit.  :-X

Functionaliteit gaat boven looks ;) hier passen perfect de Sanqiun koelboxjes in (als ik het goed heb 4 kleine of 2 grote)


PietjePuk

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,672
Reactie #287 Gepost op: 16 november 2011, 08:05:02
Functionaliteit gaat boven looks ;) hier passen perfect de Sanqiun koelboxjes in (als ik het goed heb 4 kleine of 2 grote)
Dat sowieso, doelde eigenlijk meer op het feit dat het niet aerodynamisch uit ziet.. maar dat kan aan mij liggen. ;)


Vroemvroem

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 586
Reactie #288 Gepost op: 17 november 2011, 10:50:41
Functionaliteit gaat boven looks ;) hier passen perfect de Sanqiun koelboxjes in (als ik het goed heb 4 kleine of 2 grote)

Klopt, Er kunnen 4 kleine boxen in, en 2 grote plasmaboxen. Er past overigens ook precies een box in voor orgaantransplantatie.


Gast

  • Gast
Reactie #289 Gepost op: 24 november 2011, 17:08:44
In DIT topic naar aanleiding van het Prio1 filmpje van een Sanquin bus zei Vroemvroem
Citaat
Citaat van: Vroemvroem op 22 november 2011, 10:30:24
Ik moet je teleurstellen; Amsterdam heeft Touran's besteld
waarop ik antwoordde: "Kan ik OOK mee leven  0098"

Mijn eerste ever ooit tekeningetje van een voertuig, geprobeerd er een Sanquin look aan te geven. Mocht het er zo uit komen te zien, geheel zonder voorkennis puur uit eigen hersenspinsels. Ik vind 't wel wat  O0