Sanquin / Bloedbank / NTS / MET-R

Auteur Topic: Sanquin / Bloedbank / NTS / MET-R  (gelezen 213180 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Gast

  • Gast
Reactie #300 Gepost op: 22 maart 2012, 14:19:48
hahaha, jij en stoppen....als Engeland aan Nederland grenst ja. e050
Dat stoppen met verzamelen zal pas gebeuren als de garage van het toekomstige huis ( op Funda staan eigenlijk te kleine garages...) tot de nok toe gevuld is  >:D
Er rijdt téveel leuk lichtbalken spul nog rond haha  ;D  ;D


VKRC

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 670
    • www.DeVerkeersregelaarsCentrale.nl
Reactie #301 Gepost op: 22 maart 2012, 14:21:31
iets met "een vos verliest wel......."
Lekker blijven doen, ik gun je de mooiste balken van Nederland....en dubbele kan ik dan wel weer wat mee  ^-^
De Verkeersregelaars Centrale | [url=http://www.deverkeersregelaarscentrale.nl/vacat


nrkvbdnh

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,153
  • nrk verbindingsdienst noord holland
Reactie #302 Gepost op: 27 maart 2012, 16:16:02
Dat stoppen met verzamelen zal pas gebeuren als de garage van het toekomstige huis ( op Funda staan eigenlijk te kleine garages...) tot de nok toe gevuld is  >:D
Er rijdt téveel leuk lichtbalken spul nog rond haha  ;D  ;D
pas als jij tussen 6 plankjes en een heleberg aarde over je heen ligt dan stop je haha
nederlandse rode kruis verbindingsdienst noord holland  AED bediennaar/matriaalbeheerder VBD-NW






Gast

  • Gast
Reactie #305 Gepost op: 2 april 2012, 02:36:01
Dat staat er niet, er staat "de werkzaamheden overnemen", wat niet hetzelfde is als een bedrijf overnemen. Het is een voertuig van een zelfstandige die voor METr ritten uitvoerde, deze heeft het voertuig ook te koop, niet METr zelf.


Pleegkundige

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 511
  • Ambuvpk i.o
Reactie #306 Gepost op: 2 april 2012, 03:19:55
Dat staat er niet, er staat "de werkzaamheden overnemen", wat niet hetzelfde is als een bedrijf overnemen. Het is een voertuig van een zelfstandige die voor METr ritten uitvoerde, deze heeft het voertuig ook te koop, niet METr zelf.
Het is maar net hoe je het wilt lezen, maar zoals jij het zegt kan het ook en je hebt gelijk. Ik las en interpreteerde het anders.
Ik ging er vanuit dat METr dit voertuig te koop had staan en dus iemand anders zocht om hun werkzaamheden over te nemen, niet wetende dat de medewerkers zelf een voertuig aan kunnen schaffen.
Ambulanceverpleegkundige i.o | CCU verpleegkundige │ MC verpleegkundige │ PHTLS │ ALS │ Burgerhulpverlener Hartveilig Wonen │ Veluwse Wens Ambulance


Sasla

  • Verkeerskundige
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 668
Reactie #307 Gepost op: 5 april 2012, 23:49:50
Waarschijnlijk doelen ze op het feit dat ze momenteel een vacature hebben voor een of meerdere chauffeurs. de kilometerstand van wagen valt me met 75.000 erg mee gezien de leeftijd en zijn verleden.


Gast

  • Gast
Reactie #308 Gepost op: 5 april 2012, 23:53:34
Nee, daar wordt niet op gedoeld ;) het staat er precies zoals het staat.
Het voertuig van degene die voor METr in de regio Utrecht ritten verzorgde heeft zijn voertuig te koop gezet omdat het zijn activiteiten stopt. Het voertuig is niet van METr, maar van de zelfstandige die voor METr de ritten verzorgde in de regio Utrecht.
Daardoor is er dus voor chauffeurs in de regio Utrecht.


Luke_BNV

  • Freelance Cameraman
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,262
    • Bekijk mijn Youtubepagina!
Reactie #309 Gepost op: 6 april 2012, 00:05:59
De Dodge stond vanavond ontdaan van alle striping in het zwart op de parkeerplaats bij het politiebureau in Barneveld. Niets herrinert meer aan z'n verleden.
Volg mij op: Twitter: @LukeBNV Youtube: Luke Beens