vesterkt ghb je alcohol ugl

Auteur Topic: vesterkt ghb je alcohol ugl  (gelezen 11667 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Joffry Ambu-Vpk

  • Ambulanceverpleegkundige
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,455
  • Ambulanceverpleegkundige
Reactie #30 Gepost op: 6 juli 2009, 22:28:34
sorry, maar even in moderator rood :)

Ik zou het zeer op prijs stellen om iemands mening te respecteren en niet te veroordelen!
Ik ben ontzettend blij met de waardevolle bijdrage van Expert op dit forum en dat wil ik niet verliezen,Als professioneel hulpverlener mag je ook een mening hebben
a.u.b. geen voorbarige conclusies trekken, maar dan eerst aan elkaar om verduidelijking vragen
en om iemands integriteit ter disccussie te stellen kan ik werkelijk niet waarderen
t.a.v. Peter-730 ben ik benieuwd in welke tak van hulpverlening je werkt, het maakt voor ons duidelijker als lezer in welke con-tekst wij je bijdrage kunnen plaatsen




Momentje hoor, even nog een keer de onderstreepte regel lezen......   dreigt expert zich terug te trekken/lid af te worden? ik maak dat nergens uit op, of gaan we nu allemaal ineens dingen denken die niet gezegd worden?? of bang om leden te verliezen???  by the way, ook Expert drukt zich wel eens erg stellig uit, sommigeanderen zijn nog wat meer heetgebakerd of snel aangebrand maar dat hoeft geen navolging te verdienen door wie dan ook. Llaten we een beetje aardig(er) zijn voor elkaar in discussies en er geen debatten op scherp van de snede gaan maken, dat maken we al genoeg mee in deze maatschappij.
HBO-V, ACLS, IC, SOSA, PHTLS, PALS, LOV. PO AMLS en nog wat andere semi-interessante afkortingen. Ambulanceverpleegkundige instructeur (P)BLS AED, rod


vesalius

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,506
Reactie #31 Gepost op: 7 juli 2009, 11:17:24
Momentje hoor, even nog een keer de onderstreepte regel lezen......   dreigt expert zich terug te trekken/lid af te worden? ik maak dat nergens uit op, of gaan we nu allemaal ineens dingen denken die niet gezegd worden?? of bang om leden te verliezen???  by the way, ook Expert drukt zich wel eens erg stellig uit, sommigeanderen zijn nog wat meer heetgebakerd of snel aangebrand maar dat hoeft geen navolging te verdienen door wie dan ook. Llaten we een beetje aardig(er) zijn voor elkaar in discussies en er geen debatten op scherp van de snede gaan maken, dat maken we al genoeg mee in deze maatschappij.

Hear, hear.

Had dit topic gisteravond even "geparkeerd" om eenzelfde bericht te schrijven wanneer ik tijd had. Hoeft nu niet meer, maar ik sluit me dus volledig aan bij Joffry.


jvo

  • ACH
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,933
  • geel busje, geel pak
    • Youtubekanaal
Reactie #32 Gepost op: 7 juli 2009, 13:46:53
Momentje hoor, even nog een keer de onderstreepte regel lezen......   dreigt expert zich terug te trekken/lid af te worden? ik maak dat nergens uit op, of gaan we nu allemaal ineens dingen denken die niet gezegd worden?? of bang om leden te verliezen???  by the way, ook Expert drukt zich wel eens erg stellig uit, sommigeanderen zijn nog wat meer heetgebakerd of snel aangebrand maar dat hoeft geen navolging te verdienen door wie dan ook. Llaten we een beetje aardig(er) zijn voor elkaar in discussies en er geen debatten op scherp van de snede gaan maken, dat maken we al genoeg mee in deze maatschappij.
Hear, hear.

Had dit topic gisteravond even "geparkeerd" om eenzelfde bericht te schrijven wanneer ik tijd had. Hoeft nu niet meer, maar ik sluit me dus volledig aan bij Joffry.
Er was inderdaad wat communicatief gekrakeel achter de schermen, het internet is een mooi medium maar niet alles komt over zoals het bedoeld wordt.  Inmiddels is alles uitgepraat en kunnen we inderdaad hopelijk verder op een beschaafde manier met elkaar verder, de inhoud is iig voor mij interessant O0
-When responding to a call, always remember that your ambulance was built by the lowest bidder-