betaald worden als taxi chauffeur

Auteur Topic: betaald worden als taxi chauffeur  (gelezen 34261 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Dinges

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,168
Reactie #60 Gepost op: 9 mei 2010, 01:26:32
De meeste bedrijven zitten juist te springen om kritische mensen (lees: mensen met een vernieuwende blik)  :-X


Dinges

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,168
Reactie #61 Gepost op: 9 mei 2010, 01:35:22
Je bent niet alleen. Mij is hetzelfde overkomen toen ik me kritisch opstelde op dit forum. Ook contract niet verlengd (Medi-Expresse). Ze hadden printouts van al mijn postings op dit forum. Er werd gezegd: "We kunnen niks met mensen zoals jij die kritische vragen stellen en de boel opruien..."
Dus wees gewaarschuwd!

Volgens mij is bovengenoemd trouwens voer voor een advocaat...hoeft niet eens een dure te zijn.  ::)

...Gezamenlijk..?


Dokterswacht

  • fotograaf/AED bediener
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 691
Reactie #62 Gepost op: 9 mei 2010, 15:57:03
Bij mij is het inmiddels bijna 7 jaar geleden, en ik heb het er destijds bij laten zitten. Misschien zou ik via juridische wegen mijn gelijk hebben kunnen halen, maar zou het prettig werken zijn wanneer ik op een dergelijke manier alsnog een plekje had bemachtigd?

Bovendien, hoe toon je aan dat de werkgever dit gebruikt heeft? Het zal mijn woord tegen zijn/haar woord zijn. Niets ligt vast en het valt niet te bewijzen. Zeker niet meer na 7 jaar.

Wat ik in mijn post al aangaf, ik was naar mijn idee niet negatief kritisch, maar realistisch kritisch. Niet alleen aangeven wat er niet juist zou zijn, maar ook aangeven hoe het beter zou kunnen. Helaas zijn er in de praktijk maar weinig bedrijven die kunnen waarderen dat er zulke mensen zijn binnen hun gelederen.
Natuurlijk, naar buiten toe tonen ze dat ze blij zijn met dergelijke mensen. Maar de twee voorbeelden (van de hoeveel?) tonen aan dat het in deze wereld in de praktijk toch anders is gesteld.


Joffry Ambu-Vpk

  • Ambulanceverpleegkundige
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,455
  • Ambulanceverpleegkundige
Reactie #63 Gepost op: 13 mei 2010, 13:23:46
De meeste bedrijven zitten juist te springen om kritische mensen (lees: mensen met een vernieuwende blik)  :-X

Je zegt het goed, de meeste bedrijven''  zit men te springen om kritische mensen, maar zo te zien dus niet binnen de gezondheidszorg en zorggerelateerde bedrijven zoals allerlei HAP diensten aanbieders, lees"ondernemers die autos aanbieden met ambustriping blauwe lampen en chauffeurs voor de goed betalende huisartsenorgansaties....

en inderdaad, de baas luistert/leest mee ook op dit forum, heb ik ook al ervaren. en google maar eens op internet en je vind meteen oude hulpverleningspostngs van jezelf terug....niet iedere werkgever kan goed omgaan met feedback, zeker niet als die verschenen is op een internetforum.
Dus inderdaad, kijk uit met wat je post. Of het HV forum zou geheel besloten moeten zijn, en dan nog....
HBO-V, ACLS, IC, SOSA, PHTLS, PALS, LOV. PO AMLS en nog wat andere semi-interessante afkortingen. Ambulanceverpleegkundige instructeur (P)BLS AED, rod