BHV Pas

Auteur Topic: BHV Pas  (gelezen 13366 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

helm

  • Gast
Reactie #20 Gepost op: 29 juni 2009, 15:50:48
Beste Willem D.

Ik had ook hier http://www.hulpverleningsforum.nl/index.php/topic,29631.0.html reacties van je verwacht. Daar kunnen we van gedachten wisselen over hoe het volgens jou wel zou moeten.


Gieske

  • Gast
Reactie #21 Gepost op: 31 juli 2009, 23:00:00
Hey,

Ik heb zowel (k)ehbo en bhv ;) en krijg elke jaar hiervan een pasje, welke in via mijn thuisdres ontvang. (binnen 1 week) :)
Beide herhalingen volg ik op/tijdens mijn werk. volgens mij bij bhv-nl ::)
Van deze pasje moet ik even een 2 kopietje maken (voor- en achterkant). En deze komen in mijn persoonlijk dossier en in het logboek van het meldsysteem.
En worden volgens mij samen met mij diploma's en vog getroont als er bij ons inspectie komt, en zijn makkelijk te vinden te tijden van hé
Ik werk in de kinderopvang.*

Overgens draag ik beide pasje daarna in mijn beurs altijd bij me.  O0
Bij het nieuwe rijbewijs, en leden pasje van de plaatselijke ehbo (vind heterg  leuk om nog bepaalde inzets als avondvierdagse enz te doen)

* Ik weet dat de hesje gemaakt zijn voor ons allemaal, en standaard maat dus. Maar ik ben geen 2. 10 groot en heb geen omvang van  1.50.
En verzuip dus lettelijk in het hesje >:(, kan er 3x in. En dit is best lastig, omdat ik tevens ook kinderen moet tillen, vasthouden enz.
En het hesje mij dus meer irriteerd en belemt, dan enige functie heeft.
Wie heeft hier tips voor of weet waar je kleiner maatje kunt krijgen. Maatje xxs, xs, s of m. ::)