als vrijwiller weggepaged bij je vaste baan.

Auteur Topic: als vrijwiller weggepaged bij je vaste baan.  (gelezen 5543 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

firemanr

  • Gast
Reactie #20 Gepost op: 7 februari 2004, 12:20:59
Ja, ik snap wat je bedoelt...... ;) Het werk van een brandweerduiker is anders niet echt te vergelijken met die van sportduiker. Je gaat sportduiken op tijden dat het of mooi weer is en je lekker in je vel zit, en bij brandweerduiken ga je op zoek naar verdronken mensen, auto's te water e.d. en dan nog met een beetje pech in het donker, s'nachts op je nuchtere maag etc.
 :-\


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #21 Gepost op: 7 februari 2004, 12:25:22
Ja, ik snap wat je bedoelt...... ;) Het werk van een brandweerduiker is anders niet echt te vergelijken met die van sportduiker. Je gaat sportduiken op tijden dat het of mooi weer is en je lekker in je vel zit, en bij brandweerduiken ga je op zoek naar verdronken mensen, auto's te water e.d. en dan nog met een beetje pech in het donker, s'nachts op je nuchtere maag etc.
 :-\
we hebben gisteren nog iemand uit zijn auto moeten halen,die was te water geraakt.Maar bleek een sloot te zijn waar deze in lag(wel  met water)maar toen moest ik de auto in om het slachtoffer eruit te halen.Dat was wel even een klus in zo,n nauwe ruimte die ook nog eens scheef lag :-\


firemanr

  • Gast
Reactie #22 Gepost op: 7 februari 2004, 12:33:12
Ja, en dan gaat de bouw van de brandweerman ook nog meetellen..... ;D ;D