Korpsbeheerders willen ICT politie volledig vernieuwen

Auteur Topic: Korpsbeheerders willen ICT politie volledig vernieuwen  (gelezen 41477 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

EotS

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 12
Reactie #40 Gepost op: 5 februari 2010, 11:25:52
het is leuk dat men zegt dat het de reguliere werkzaamheden niet aantast... maar hoe zit dat met de bevragingen in bvh als je op de meldkamer werkt... het zoeken is er al niet makkelijker en sneller op geworden... als je dan ook nog eens met een trager systeem werkt lijkt het me niet de veiligheid van de collegas op staat ten goede komen

De GMK's werken op een andere Citrix server en kunnen dus los van alle ellende gewoon hun werk doen .....


grizz

  • Senior GGP, Senior OC, opstapper KNRM Andijk
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,000
  • Niets is onmogelijk
Reactie #41 Gepost op: 5 februari 2010, 15:31:36
De GMK's werken op een andere Citrix server en kunnen dus los van alle ellende gewoon hun werk doen .....

ja geweldig, maar een simpele manier om te zoeken binnen bvh is er niet... dus duurt het langer, is het systeem even traag als met de invoer... hetgeen de veiligheid niet ten goede komt... geloof me... ik zit dagelijks achter die knoppen en het bevragen in bvh is er niet op vooruit gegaan
Ik breng altijd mijn eigen schoenen thuis.....


EotS

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 12
Reactie #42 Gepost op: 5 februari 2010, 17:29:39
ja geweldig, maar een simpele manier om te zoeken binnen bvh is er niet... dus duurt het langer, is het systeem even traag als met de invoer... hetgeen de veiligheid niet ten goede komt... geloof me... ik zit dagelijks achter die knoppen en het bevragen in bvh is er niet op vooruit gegaan

Weet ik ook alles van ......  ;)


tcf

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 882
Reactie #43 Gepost op: 8 februari 2010, 12:57:40
ja geweldig, maar een simpele manier om te zoeken binnen bvh is er niet... dus duurt het langer, is het systeem even traag als met de invoer... hetgeen de veiligheid niet ten goede komt... geloof me... ik zit dagelijks achter die knoppen en het bevragen in bvh is er niet op vooruit gegaan

Op welke manier zoek je het meest?
Dagrapporten, zoeken in primair proces, zoeken in formulieren, AOL, persoon, pand, ktk?


grizz

  • Senior GGP, Senior OC, opstapper KNRM Andijk
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,000
  • Niets is onmogelijk
Reactie #44 Gepost op: 16 februari 2010, 09:30:21
Op welke manier zoek je het meest?
Dagrapporten, zoeken in primair proces, zoeken in formulieren, AOL, persoon, pand, ktk?

in bvh primair, dan in primaire processen, daarnaast, formulieren. Dit omdat wij voornamelijk op persoon en adres raadplegen...

De ene keer vindt het systeem wel iets en de andere moet je zoeken in formulieren... dus dubbele akties en moet je langer wachten op je gegevens... dat is gewoon niet handig.... ik vind het een niet gebruikersvriendelijk systeem waarbij je te veel gegevens moet invoeren omdat het systeem anders in de stress schiet... overigens is het een ernstig verouderd systeem, namelijk xpol met een graphische schil... dus een nieuw politie systeem... echt niet... ouwe rommel in een nieuw jasje... en daarbij is het logisch dat de xpol gebruikers er veel makkelijker mee werken... maar logisch is het niet
Ik breng altijd mijn eigen schoenen thuis.....


Red

  • HAP Eenheid Amsterdam
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,255
Reactie #45 Gepost op: 16 februari 2010, 18:21:30
Ik heb nergens moeite mee..... Vind het allemaal prima zo, misschien een paar updates eroverheen, en dan komt het wel goed.
Success is born out of arrogance, but greatness comes from humility.


DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,084
Reactie #46 Gepost op: 16 februari 2010, 21:26:36
Ik heb inmiddels wel geleerd dat je 10x sneller zoekt in de Dagrapportage module. Zoekt sneller en gemakkelijker. Moet je in het proces werken, copy paste van het nummer naar BVH.
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein


MNL-5200

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,679
Reactie #47 Gepost op: 17 februari 2010, 13:12:39
Inderdaad, zo doe ik het ook. Gaat prima opzich. Beter dan de zoekfunctie van het systeem zelf, wat een crime.


C337

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,363
Reactie #48 Gepost op: 17 februari 2010, 17:18:11
Gister voor het eerst aangifte gedaan.
1,5u bezig geweest, en er moest zelfs een 2e brigadier bijkomen. Eerst kon het systeem mijn adres niet vinden.
Daarna het adres van mijn school. En ten slotte wou het systeem niet printen.
En die agent maar: "Ik word hier zo moedeloos van".  :P
Had ik nog het geluk dat ik gelijk geholpen werd i.p.v. afspraak maken.


EvEs

  • HAP (ZHP RT)
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 598
Reactie #49 Gepost op: 19 februari 2010, 09:32:08
ja geweldig, maar een simpele manier om te zoeken binnen bvh is er niet... dus duurt het langer, is het systeem even traag als met de invoer... hetgeen de veiligheid niet ten goede komt... geloof me... ik zit dagelijks achter die knoppen en het bevragen in bvh is er niet op vooruit gegaan

probeer eens de functie "zoeken in formulieren" daar heb ik zelden last mee..
je kan in 1 regel meerdere combinatie's van zoekwoorden kwijt. Ideaal voor het zoeken naar processen (die eventueel afgeboekt zijn), en waar je niet meer alle gegevens van hebt.

de dagrapportage gebruik ik alleen als overzicht bij de aflos/overname van de dienst, zodat ik een beetje bij kan lezen.

BVH kan je beter niet gebruiken als zoekmachine.. liever gebruik ik BVH helemaal niet meer. Back to BPS!!!!  O0