Medewerkers 112 Maastricht opgepakt voor 40 brandstichtingen - 15-07-2009

Auteur Topic: Medewerkers 112 Maastricht opgepakt voor 40 brandstichtingen - 15-07-2009  (gelezen 31011 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Brandpreventist

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 18,993
volgens mij gaat dat niet op als ze het zelf aansteken ;)


JordyDelwel

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,525
  • www.DelwelFotografie.nl
Gewoon P2000 niet meer openbaar maken!
Zijn wij ook mooi van die rampofotograven af!

Je scheert alle fotograven over 1 kam..  :| er zijn ook fotograven die alleen op de pieper afkomen en er al niet aan denken om maar iets aan te steken.. wie dat ik ze hoofd heeft is zielig.. en het wil niet zeggen dat alle fotograven dat zijn..  ::)
Fotograaf Harderwijk e.o. http://www.DelwelFotografie.nl


Nils

  • Verkeersregelaar, AED & EHBO, verzamelaar ambulancefoto's
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 411
    • AmbuMedia
Gewoon P2000 niet meer openbaar maken!
Zijn wij ook mooi van die rampofotograven af!

Oh? Hebben jullie in Mook zo'n last van fotografen? Ik heb anders toch niet de indruk dat er in Mook zoveel gebeurt, laat staan dat ik ergens foto's van terug zie. Voor zover bekend is er zelfs nog geen 112-website in de wijde omgeving van Mook.

Weet je, nog niet zo heel erg lang geleden hebben hier ook berichten gestaan over brandweerlieden die zelf de boel in de fik staken. Onlangs was er een motoragent van de KLPD die tal van verkeerovertredingen bij elkaar verzon en de boetes daarvan in eigen zak stak. Ik herrinner mij nog enkele gevallen van parkeercontroleurs die de opbrengst van de parkeermeters in eigen zak staken. Dan heb ik het nog niet eens over corrupte ambtenaren op kantoor die de boel deden oplichten om er boter van te worden. In alle takken van alle bedrijven, ook bij de overheid en binnen de hulpdiensten, gebeuren dingen die niet horen.
Dus om hier alle fotografen nu maar over één kam scheren? Dat gaat mij te ver!


SirMark

  • HV-enthousiasteling en werkzaam in de uitvaartbranche.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 942
Verschrikkelijk zielig, hoe kun je zó verschrikkelijk diep zinken! Iedereen met een béétje geweten kan zich voorstellen dat door zo'n aktie bijvoorbeeld bij een ernstig ongeval een TAS uit een andere plaats moet komen omdat de anderen druk bezig zijn met het blussen van je aangestoken pandje... en dat deze andere TAS nét te laat is om dat kindje op de achterbank te redden. Of een ambulance die bij een hartaanval moet omrijden omdat de straat vol rook staat door je aangestoken conifeerhaag. Of dan de 112 medewerker waarvan je de kostbare minuten gebruikt om maar aan je nieuws te komen, een auto in de hens steken waar iemand hard voor heeft gewerkt... en zo kan ik nog wel even doorgaan.

Maar goed. Logisch ook, waarom zou je aan anderen denken.

Jongens: proficiat! Erg stoer.... en ook bedankt voor het omlaagflikkeren van de geloofwaardigheid van je collega 112-fotografen. Top!

Met de grootste minachting,
Ik.


grizz

  • Senior GGP, Senior OC, opstapper KNRM Andijk
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,000
  • Niets is onmogelijk
Gewoon P2000 niet meer openbaar maken!
Zijn wij ook mooi van die rampofotograven af!

Lekker kortzichtig....

En ondertussen hier ook de foto;s bekijken.... hebben ze geloof ik een woord voor...... ik kan er zo gauw niet opkomen....










ow ja hypocriet.....
Ik breng altijd mijn eigen schoenen thuis.....


Glenn2

  • Gast
Jep, laten we dat doen. P2000 afschaffen. Dan gaan de media alleen nog maar filmpjes van getuigen/buurtbewoners/échte ramptoeristen afnemen die toevallig in de buurt zijn. De meesten weten niet wat ze wel en niet kunnen filmen en hoe te handelen bij een incident. Echt een top idee  O0

Het feit dat één iemand het verkloot betekent toch niet dat je het systeem moet afschaffen? Het feit dat een corrupte agent info doorspeelt naar louche bedrijven moet toch niet veroorzaken dat geen enkele agent meer bepaalde geheime info kan opvragen?


Hunter

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,176
  • Zoetermeer, Haaglanden
Gewoon P2000 niet meer openbaar maken!

Goed idee! Hoe had je dat in gedachten?


1591

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 151
    • Kazerne Maastricht
Ja hoor daar gaan we weer.
Het is nog niet afgelopen hoor......
Hier alweer hetvolgende persbericht.

Bron: L1
Branden '112Maastricht.nl' mogelijk ook in Lanaken
De 37-jarige Willy L. uit Maastricht, die samen met 5 andere Maastrichtenaren verdacht wordt van 40 brandstichtingen in en rond die stad, is mogelijk ook verantwoordelijk voor brandstichtingen in Lanaken.

Dat meldt de Belgisch-Limburgse krant het Belang van Limburg. L. was beheerder van de website 112maastricht.nl. De man zou samen met de andere verdachten zelf branden hebben gesticht uit sensatiezucht. Hij plaatste foto's en filmpjes van de branden op zijn website.



En hopsaaakeee , het artikel uit desbetreffend krant (Het belang van Limburg)

http://www.hbvl.be/limburg/xl/politie-pakt-webmaster-en-5-verdachten-op-na-tientallen-brandstichtingen.aspx


poemmelke

  • Gast
hallo allemaal

ik schaam mij diep dat maasstricht weer met slecht nieuws op tv en in de media komt
ik ben zelf ook van maastricht en deze mensen wil je niet in je woonplaats hebben wonen

nu ken ik deze personen ook nog eens en dat is helemaak in en in triest
heb gelukkig voor alle duidelijkheid geen conact met hen of enige andere banden

maar ik vindt het gewoon niet meer normaal

welke straf tja als ze een jaar voorwaardelijk krijgen en tbs voor 1 jaar en dan ook nog alles terug moeten betalen en schadevergoedigen moeten
betalen komen ze er nog heel goed vanaf

geen straf is hoog genoeg
en laat ze het maar voelen

heb medelijden met de families die hun naam besmet is geworden
en die er voor hun leven mee blijven llopen

groetjes poemmelke


L@sse

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 372
    • 112 Krimpen -- Het laatste nieuws uit de regio Krimpen aan den IJssel
Toch jammer dat die site offline is tegenwoordig :)
Leef je uit: http://web.archive.org/web/*/http://www.112maastricht.nl ;)
(of bedoelde je t niet zo?)