Medewerkers 112 Maastricht opgepakt voor 40 brandstichtingen - 15-07-2009

Auteur Topic: Medewerkers 112 Maastricht opgepakt voor 40 brandstichtingen - 15-07-2009  (gelezen 31004 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

limboke

  • Verbannen gebruiker
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 629
  • Voertuigen fotografie.
    • 112 Maastricht
Nou hunter goed praten niet, maar als je goed gelezen hebt in deze topic, trekt diegene waar ik het over heb! te snel persoonlijke conclusies. En daarbij schrijf ik duidelijk helaas is zijn auto er ook bij betrokken, dus dat is niet goedpraten.


Hunter

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,176
  • Zoetermeer, Haaglanden
Nou hunter goed praten niet, maar als je goed gelezen hebt in deze topic, trekt diegene waar ik het over heb! te snel persoonlijke conclusies. En daarbij schrijf ik duidelijk helaas is zijn auto er ook bij betrokken, dus dat is niet goedpraten.

Ik heb heel goed gelezen, en door de juiste woorden te gebruiken kun je het verhaal een dubbele moraal geven. Het woord "helaas" hoeft immers niet direkt te impliceren dat je het vervelend vindt. Sterker nog, het lijkt er eerder op dat je dat juist niet vindt... Je zou ook kunnen bedoelen; helaas was het "slechts" je auto. Volgens mij ben jij degene die het zichzelf een beetje moeilijk maakt door niet in te gaan op vragen. Er zou zogenaamd een andere kant van het verhaal zijn. Als die er echt is, en je hebt echt een goede reden om die niet te vertellen, dan had het misschien verstandiger geweest om je van enig commentaar te onthouden. (Alles wat U zegt..........)


JarnoF

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,110
  • Geïnteresseerd in de hulpverlening
    • JarnoFlinkers.nl
limboke, als je ons nou vertelt wat er gespeeld heeft, wordt het voor ons ook duidelijk.

Op dit moment kom je bij mij over als een onwetend persoon. Je bent niet persé onschuldig, wanneer je onschuldig wordt verklaard door de rechter.
Er is verschil tussen recht hebben en recht krijgen.

Je kan ook zeggen, je bent niet langer onschuldig, tot anders bewezen wordt. En in dit geval zal Willy L. toch behoorlijk schuldig zijn, wanneer hij naar langdurig politieonderzoek in de kraag is gevat.


1591

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 151
    • Kazerne Maastricht
Nou hunter goed praten niet, maar als je goed gelezen hebt in deze topic, trekt diegene waar ik het over heb! te snel persoonlijke conclusies. En daarbij schrijf ik duidelijk helaas is zijn auto er ook bij betrokken, dus dat is niet goedpraten.

Waar zie jij persoonlijke conclusies ???????


Diamondback

  • is BHV-er/ EHBO-er. was HBT-er
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,427
  • Diamondback, verslaafd aan Colt en de brandweer!
Luitjes,

Ik begin mij hier een klein beetje aan te iriteren. Mensen die reageren op uitlatingen van andere en daarbij schemeren met een andere waarheid, maar die vervolgens voor de rest verborgen houden.

Da's niet kies.

limboke, -met alle respect - als je het opneemt voor je vriend doe dat dan met feiten die hem vrijpleiten. Of nog beter: doe dat niet hier maar bij de politie. Als je dat niet kunt, laat dan verder commentaar achterwege en laat het recht zijn beloop nemen.

Voor de rest: laten we ons beperkingen tot de berichtgeving en eventueel een discussie in het algemene - over de poppetjes zullen andere machten oordelen, groter dan wij als forum.


Arie

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,818
    • Regio15
Goed plan! Die 'andere kant' is er dus niet en kennelijk gaat het er alleen om dat het Limboke zeer doet dat bepaalde forumleden zich nogal 'hard' hebben uitgelaten over mensen die hem/haar kennelijk na aan het hart staan maar toch deel hebben uitgemaakt van het gearresteerde groepje dan wel dat de hoofdpersoon overal de schuld van krijgt terwijl anderen uit het groepje ook fout bezig waren.

Kan mij voorstellen dat hij/zij hier dubbele gevoelens over heeft.

Anderzijds weet je dat dit soort zaken hier besproken worden en dat dergelijke misdrijven nu niet bepaald op veel sympathie kunnen rekenen. Wees dan ook niet verbaasd als er wat harde woorden vallen.

Voor de rest zou ik willen adviseren de verdere berichtgeving af te wachten en t.z.t. het rechtbankverslag. Er wordt dan vanzelf wel bekend wie er wat heeft geflikt.
Redactielid bij http://www.regio15.nl, de website voor het laatste hulpverleningsnieuws uit regio 15 (Haaglanden)


katjang

  • Gast
Reactie #46 Gepost op: 17 september 2009, 07:16:52
NOU IK HOOP DAT DIE MET ALLES WAT DIE VAST PAKT ZN HANDEN VERBRAND
ZIEK IS DAT OM ZO IETS DE DOEN,,,MAARJA AAN ALLES KOMT EEN EINDE,,,,HOPELIJK
GELUKKIG DAT ZE GEPAKT HEBBEN

edit door SEH zustertje:
Nou ik hoop dat die met alles wat die vast pakt zn handen verbrand
ziek is dat om zo iets de doen,,,maarja aan alles komt een einde,,,,,
hopelijk gelukkig dat ze gepakt hebben

zie je....dit komt wat minder schreeuwerig over ;)
misschien stond de caps lock aan


JarnoF

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,110
  • Geïnteresseerd in de hulpverlening
    • JarnoFlinkers.nl
Reactie #47 Gepost op: 17 september 2009, 08:21:06
Wil je niet zo schreeuwen? Op de vroege ochtend komt geschreeuw aan als een hamer.

Helaas ontbreekt van Limboke elk spoor. Zal vast medeplichtig zijn?


PV112

  • Persfotograaf/Cameraman
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 311
  • Veiligheidsregio Twente
    • PVS Fotografie
Reactie #48 Gepost op: 17 september 2009, 08:35:59
Diep triest noem ik dat je niet gewoon kunt w8en tot je pieper gaat om foto's te maken....
Ik woon zelf in losser en mijn laatst uitruk waarbij ik echt foto's kon maken is 2 maand geleden :'( ,
maar ik ga toch ook niet zelf de boel in brand steken echt jmmr dit daar gaat de naam van de Amateur 112 fotografen, Brandweerteams en 112 sites.
Amateur persfotograaf, Freelance cameraman voor SPSMedia  www.pvsfotografie.nl.  Twitter: @PVSFotografie / @losser112


Martin63

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 173
Reactie #49 Gepost op: 17 september 2009, 09:06:48
ten eerste is er geen andere kant van het verhaal,en heb ik dat ook niet gezegt.ik bedoel alleen maar dat iedereen te gauw met zijn vinger naar 1 persoon wijst en in dit geval de bekenste.trouwens iedereen is hier in nederland onschuldig totdat het tegendeel door de rechter uitgesproken wordt.en 1591,helaas is jouw auto ook de dupe van deze zaak geworden door 1 van hen,maar ook de van meeste jouw uitingen gaan veel te ver en zijn veel te persoonlijk.ook jij weet niet wie het gedaan heeft.

Tja, die ereleden ook allemaal.!