Medewerkers 112 Maastricht opgepakt voor 40 brandstichtingen - 15-07-2009

Auteur Topic: Medewerkers 112 Maastricht opgepakt voor 40 brandstichtingen - 15-07-2009  (gelezen 31007 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Bart S

  • Gast
Reactie #50 Gepost op: 17 september 2009, 09:43:11
... w8en ...
... jmmr ...

Volgens mij is je toetsenbord stuk?


Druifje

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 372
  • Je leeft maar zo kort en je bent zo lang dood.....
Reactie #51 Gepost op: 17 september 2009, 09:49:34
Helaas ontbreekt van Limboke elk spoor. Zal vast medeplichtig zijn?

Denk dat je uit moet kijken om mensen als medeplichtige aan te wijzen, danwel het vermoeden uit te spreken om als medeplichtige aangewezen te worden....

Wat uiteraard onverlet laat dat het vreemd is dat we van Limboke niets meer horen....

Mzzl, d'n Druif
De dingen waar ik tegen ben, die ben ik liever voor.....


JarnoF

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,110
  • Geïnteresseerd in de hulpverlening
    • JarnoFlinkers.nl
Reactie #52 Gepost op: 17 september 2009, 10:39:13
Denk dat je uit moet kijken om mensen als medeplichtige aan te wijzen, danwel het vermoeden uit te spreken om als medeplichtige aangewezen te worden....

Wat uiteraard onverlet laat dat het vreemd is dat we van Limboke niets meer horen....

Mzzl, d'n Druif

Ik heb inderdaad de zin in een ietwat verkeerde context geplaatst. Het behoorde namelijk sarcastisch te zijn.
Hmm, toch leren om smileys toe te voegen :P


Maarten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,543
    • Hulpverleningsforum
Reactie #53 Gepost op: 17 september 2009, 11:27:50
daar gaat de naam van de Amateur 112 fotografen, Brandweerteams en 112 sites.

Poeh poeh, nou nou, die hebben me een naam hoog te houden ::)


Overigens wel jammer dat sommige leden in dit soort kwesties hun goed fatsoen lijken te verliezen. Wie de schoen past, trekke hem aan.
Groeten, Maarten  
Als je snel vooruit wilt, ga dan alleen. Als je ver wilt komen, ga dan s


pietjepukkerigG

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 67
Reactie #54 Gepost op: 17 september 2009, 11:48:30
My two cents; dit is een logisch gevolg van de wildgroei binnen deze vorm van (modern) ramptoerisme. Heb persoonlijk nooit de nieuwswaarde begrepen van een aanrijding tussen twee auto's in Lutjebroek of een schoorsteenbrand in Schoorl. En mocht ik ooit mijn auto de poeier in rijden, dan hoop ik dat de 112kiekjes achterwege blijven.


JordyDelwel

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,525
  • www.DelwelFotografie.nl
Reactie #55 Gepost op: 17 september 2009, 12:05:45
My two cents; dit is een logisch gevolg van de wildgroei binnen deze vorm van (modern) ramptoerisme. Heb persoonlijk nooit de nieuwswaarde begrepen van een aanrijding tussen twee auto's in Lutjebroek of een schoorsteenbrand in Schoorl. En mocht ik ooit mijn auto de poeier in rijden, dan hoop ik dat de 112kiekjes achterwege blijven.

Totdat je je beseft dat je graag zelf wel fotos wou zien van je inelkaar gereden wagen, en je je afvraagd waar je tegenaan reed.. op zulk soort momenten kunnen fotos veel duidelijkheid geven. Ik heb echt al tientallen keren mailtjes gekregen dat slachtoffers de fotos graag zouden ontvangen van het eerdere ongeval.
Fotograaf Harderwijk e.o. http://www.DelwelFotografie.nl


PV112

  • Persfotograaf/Cameraman
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 311
  • Veiligheidsregio Twente
    • PVS Fotografie
Reactie #56 Gepost op: 17 september 2009, 12:34:40
Totdat je je beseft dat je graag zelf wel fotos wou zien van je inelkaar gereden wagen, en je je afvraagd waar je tegenaan reed.. op zulk soort momenten kunnen fotos veel duidelijkheid geven. Ik heb echt al tientallen keren mailtjes gekregen dat slachtoffers de fotos graag zouden ontvangen van het eerdere ongeval.

Amen

en nog ff toevoegen niet te vergeten de verzekering.
zal niet de eerst keer zijn dat ze van mij foto's vragen voor verzekering
Amateur persfotograaf, Freelance cameraman voor SPSMedia  www.pvsfotografie.nl.  Twitter: @PVSFotografie / @losser112


pietjepukkerigG

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 67
Reactie #57 Gepost op: 17 september 2009, 12:50:38
Totdat je je beseft dat je graag zelf wel fotos wou zien van je inelkaar gereden wagen, en je je afvraagd waar je tegenaan reed.. op zulk soort momenten kunnen fotos veel duidelijkheid geven. Ik heb echt al tientallen keren mailtjes gekregen dat slachtoffers de fotos graag zouden ontvangen van het eerdere ongeval.

Geweldige redenatie :) Dus het feit dat er een paar mensen jouw foto's hebben opgevraagd geeft jouw foto's opeens ook nieuwswaarde?

en nog ff toevoegen niet te vergeten de verzekering.
zal niet de eerst keer zijn dat ze van mij foto's vragen voor verzekering

Daar weet ik onvoldoende vanaf, maar volgens mij ben je nu druk bezig jezelf relevant te maken. Bij een kleine aanrijding is een gewoon Europees schadeformulier voldoende, bij een grote aanrijding komt de VOA toch ter plaatse en maakt (professionele) foto's? En ook in dit geval; heeft het dan opeens nieuwswaarde? Onzin.


JordyDelwel

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,525
  • www.DelwelFotografie.nl
Reactie #58 Gepost op: 17 september 2009, 13:29:35
Geweldige redenatie :) Dus het feit dat er een paar mensen jouw foto's hebben opgevraagd geeft jouw foto's opeens ook nieuwswaarde?

Daar weet ik onvoldoende vanaf, maar volgens mij ben je nu druk bezig jezelf relevant te maken. Bij een kleine aanrijding is een gewoon Europees schadeformulier voldoende, bij een grote aanrijding komt de VOA toch ter plaatse en maakt (professionele) foto's? En ook in dit geval; heeft het dan opeens nieuwswaarde? Onzin.

Nou als veel mensen willen weten wat zich er afspeeld en zich afvragen wat voor incident het is... dat direct iedereen er bovenop springt vind ik wel nieuws ;) Dus nieuwswaardig.. maarja dat ligt voor iedereen anders dus het wil niet zeggen dat iedereen het met jou of met mij eens moet zijn.  ;) Ik reageerde eigenlijk hier op:

En mocht ik ooit mijn auto de poeier in rijden, dan hoop ik dat de 112kiekjes achterwege blijven.
Fotograaf Harderwijk e.o. http://www.DelwelFotografie.nl


Tammo

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 240
Reactie #59 Gepost op: 17 september 2009, 13:32:04
Daarnaast vragen ook de hulpdiensten redelijk vaak om materiaal....

Citaat
De politie wil graag in contact komen met mensen, die foto's en/of filmpjes hebben van de brand. Zij kunnen bellen: 0900-8844.