Incident Management wegennet

Auteur Topic: Incident Management wegennet  (gelezen 210278 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

en-er-gy

  • Uit de hand gelopen hobby: Verkeersregelaar
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 99
Reactie #190 Gepost op: 4 april 2015, 23:57:57
Als de koppelplaat en de koppelas niet vast zitten maar wel genoeg om los te raken dan is het wel prima , is mijn mening. Maar misschien wel voor gevaarlijke stoffen transportbedrijven om naar te kijken? Zodat chauffeurs niet onbedoeld slachtoffer worden.


HIT

  • Eigenaar HarmInfraTransport
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,046
    • Harm Infra Transport
Reactie #191 Gepost op: 5 april 2015, 01:11:56
simpele uitleg?

Als je een oplegger hoog genoeg optilt kan je hem uit een schotel tillen. Plaatjes dat een oplegger blijft hangen als je een container er vanaf tilt betwijfel ik ook altijd.
Maar doordat je hier twee bewegingen tegelijk hebt "kantelen" en "opwaarts" kan de auto afbreken van de oplegger, zie het maar alsof je een verassingsei open wilt maken. Gewoon de bovenhelft aftrekken van de onderkant werkt niet breken ook niet. Samenwerking van beide krachten maakt het ei open.
Professionele afzetter, ik irriteer weggebruikers.


moppersmurf

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,460
  • uit respect!
    • Asterix' returns for Charlie
Reactie #192 Gepost op: 5 april 2015, 23:28:42
Citaat van: HIT link=msg=1341591 date=1428189116
zie het maar alsof je een verassingsei open wilt maken. Gewoon de bovenhelft aftrekken van de onderkant werkt niet breken ook niet. Samenwerking van beide krachten maakt het ei open.
HAHAHAHAHA Fantastische uitleg! dikke  O0

Hoe een eenvoudige uitleg aan de hand van zo'n eenvoudig voorwerp zo verduidelijkend kan zijn. Als je een meisje was geweest had ik je een zoen gegeven  ;)
in het kader van censuur mag ik niet zeggen wat ik denk, dus vat ik het samen; de wereld is groter dan die ene m2 die jij inneemt, denk daar ook eens


Gele wagen

  • Ex Militair, weginspecteur RWS
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 173
Reactie #193 Gepost op: 10 april 2015, 16:21:32
Vraag aan de collega's van de blauwe tak. Is het voor een hondengeleider voertuig toegestaan om fend off te staan? Je heb namelijk een levend wezen aan boord en een hond op snelweg is niet echt wenselijk lijkt mij.
Heb dit ooit gehad en had het idee dat de collega dit nog niet echt vaak gedaan had.


Dion

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,214
Reactie #194 Gepost op: 10 april 2015, 16:59:04
Citaat van: Gele wagen link=msg=1342735 date=1428675692
Vraag aan de collega's van de blauwe tak. Is het voor een hondengeleider voertuig toegestaan om fend off te staan? Je heb namelijk een levend wezen aan boord en een hond op snelweg is niet echt wenselijk lijkt mij.
Heb dit ooit gehad en had het idee dat de collega dit nog niet echt vaak gedaan had.
Ja, het mag. Of het handig is, is zoals je al aangeeft een ander verhaal.


Gele wagen

  • Ex Militair, weginspecteur RWS
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 173
Reactie #195 Gepost op: 10 april 2015, 17:15:32
Dion bedankt voor reactie O0. Heb het inderdaad daarna eigenlijk nooit meer mee gemaakt. Komt denk ik ook doordat deze teams met name vaak gebruikt worden in steden voor openbare orde taken.


Blusdebrand

  • Iets met doorstroming en veiligheid
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 486
  • de soep is nooit zo heet als dat ie opgediend word
Reactie #196 Gepost op: 10 april 2015, 20:35:18
Citaat van: Gele wagen link=msg=1342735 date=1428675692
Vraag aan de collega's van de blauwe tak. Is het voor een hondengeleider voertuig toegestaan om fend off te staan? Je heb namelijk een levend wezen aan boord en een hond op snelweg is niet echt wenselijk lijkt mij.
Heb dit ooit gehad en had het idee dat de collega dit nog niet echt vaak gedaan had.



Ja mag zeker,pas nog meegemaakt (2 rijstroken) in mijn regio ZHZ, wel met die verstande dat er zsm een collega wis erbij laat komen om te vervangen voor dienstauto van de hondengeleider.

Gr.
alles waar ik op reageer is op persoonlijke titel en niet vanuit werkgever of wie ook,PUNT


CopVR3

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,194
Reactie #197 Gepost op: 14 april 2015, 19:00:21
17 km file op A28 tussen Groningen en Assen ivm afvallende lading.

Zie ik daar op het twitterbericht een politie Polootje Slowmotion (met niks) fend off staan?? :-
Kilometers file door glasscherven op snelweg (update) http://www.rtvnoord.nl/?p=147749 #rtvnoord


Jims

  • o.a. Centralist GMK
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,981
Reactie #198 Gepost op: 14 april 2015, 19:05:55
Citaat van: CopVR3 link=msg=1343587 date=1429030821
17 km file op A28 tussen Groningen en Assen ivm afvallende lading.

Zie ik daar op het twitterbericht een politie Polootje Slowmotion (met niks) fend off staan?? :-
Kilometers file door glasscherven op snelweg (update) http://www.rtvnoord.nl/?p=147749 #rtvnoord

Daar lijkt het wel op. Overigens niet te zien wat er nog vóór de Polo stond. Wielen ook niet verkeersluw gedraaid ^-^
If you can dream it, you can do it.


CopVR3

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,194
Reactie #199 Gepost op: 14 april 2015, 20:12:10
Herstel. 9 km file.