Incident Management wegennet

Auteur Topic: Incident Management wegennet  (gelezen 209323 keer)

0 gebruikers (en 5 gasten bekijken dit topic.

CopVR3

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,194
Reactie #230 Gepost op: 3 april 2016, 23:38:06
Hier ook wel eens gedaan. Werkt prima


0501

  • Dienst Infra | Amsterdam
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 523
Reactie #231 Gepost op: 4 april 2016, 10:32:55
Even iets heel anders. Het valt mij de laatste tijd meer en meer op hoe weinig politie collega's een gele jas of geel hesje dragen op het moment dat zij in het verkeer bezig zijn. Zowel in de bebouwde kom bij controles, ongevallen, etc. als op de autosnelweg. Ook de plaatsing van het voeruig wordt steeds slechter. Of ben ik de enige die dat opvalt?
Al mijn bijdragen op dit forum zijn volledig op eigen titel.


kaasje

  • Surveillant VP BPZ
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,996
  • And as always, have nice day!
Reactie #232 Gepost op: 4 april 2016, 10:57:36
Citaat van: 0501 link=msg=1417309 date=1459758775
Even iets heel anders. Het valt mij de laatste tijd meer en meer op hoe weinig politie collega's een gele jas of geel hesje dragen op het moment dat zij in het verkeer bezig zijn. Zowel in de bebouwde kom bij controles, ongevallen, etc. als op de autosnelweg. Ook de plaatsing van het voeruig wordt steeds slechter. Of ben ik de enige die dat opvalt?
Het valt mij ook heel erg op. Word er wel eens een beetje triest van. Schijnen een hoop collega's het hesje te hebben weggegooid bij de komst van het nieuwe uniform en de kledingwinkel schijnt ze niet meer te kunnen leveren.

Overigens zit ik nog steeds te wachten op de mogelijkheid om een gele jas te bestellen, dat zou ik echt ideaal vinden! Ik heb mijn hesje standaard over mijn jas zitten omdat ik in de auto nooit mijn jas aan heb. Als ik dus bij een incident aan kom buiten dan gaat dus altijd de jas aan en dus mijn hesje.
Hobby Bobby eenheid Den Haag


Haageneesch

  • Foto- en videograaf.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,952
  • Foto- en videograaf Den Haag, PPK-houder.
    • Haageneesch
Reactie #233 Gepost op: 4 april 2016, 11:31:46
Citaat van: 0501 link=msg=1417309 date=1459758775
Even iets heel anders. Het valt mij de laatste tijd meer en meer op hoe weinig politie collega's een gele jas of geel hesje dragen op het moment dat zij in het verkeer bezig zijn. Zowel in de bebouwde kom bij controles, ongevallen, etc. als op de autosnelweg. Ook de plaatsing van het voeruig wordt steeds slechter. Of ben ik de enige die dat opvalt?
Nope, je bent niet de enige. Wat mij dan nog het meeste stoort is dat ik word aangesproken dat ik een hesje aan heb en dat 'te veel afleid'. En tot nu toe heb ik mezelf kunnen weerhouden om te zeggen 'doe eerst zelf eens een hesje aan'.


kaasje

  • Surveillant VP BPZ
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,996
  • And as always, have nice day!
Reactie #234 Gepost op: 4 april 2016, 11:46:28
Citaat van: Haageneesch link=msg=1417314 date=1459762306
dat ik een hesje aan heb en dat 'te veel afleid'.
Say what???  e050 :-X
Hobby Bobby eenheid Den Haag


Haageneesch

  • Foto- en videograaf.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,952
  • Foto- en videograaf Den Haag, PPK-houder.
    • Haageneesch
Reactie #235 Gepost op: 4 april 2016, 11:54:46
Citaat van: kaasje link=msg=1417318 date=1459763188
Say what???  e050 :-X
Ja, dat dus. En dan doe ik bewust geen hesje aan als ik aan de 'niet incident-kant' van een weg sta, om niet op te vallen. Maar als ik aan de 'incident-kant' sta juist wel, want daar lopen meer hesjes rond. En ik ben dan niet het enige hesje.

Of juist op een tam tussendoorweggetje een agent die vind dat ik maar een hesje moet aandoen. Doe het eerst zelf, dan.


Berger

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 413
Reactie #236 Gepost op: 7 april 2016, 20:53:03
Ze liggen standaard achterin, dus we kunnen er zo lastig bij, hoor ik vaak.
Leg ze dan voorin......


Haageneesch

  • Foto- en videograaf.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,952
  • Foto- en videograaf Den Haag, PPK-houder.
    • Haageneesch
Reactie #237 Gepost op: 7 april 2016, 22:23:15
Citaat van: Berger link=msg=1417935 date=1460055183
Ze liggen standaard achterin, dus we kunnen er zo lastig bij, hoor ik vaak.
Leg ze dan voorin......
En dan nog... Als er afgezet is, hulp verleend is, VOA onderzoek is geweest, de berger heeft getakeld... je gaat me niet vertellen dat een agent dan niet 1 seconde de tijd heeft om z'n hesje (mee) te pakken?


HIT

  • Eigenaar HarmInfraTransport
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,046
    • Harm Infra Transport
Reactie #238 Gepost op: 8 april 2016, 01:09:12
Citaat van: Haageneesch link=msg=1417943 date=1460060595
En dan nog... Als er afgezet is, hulp verleend is, VOA onderzoek is geweest, de berger heeft getakeld... je gaat me niet vertellen dat een agent dan niet 1 seconde de tijd heeft om z'n hesje (mee) te pakken?
Heej klojo, waar bemoei jij je mee. Ik ben op dit moment met belangrijkere dingen bezig en dan ga jij mij niet vertellen dat ik niet zichtbaar ben........ ( bewust verder geen commentaar nu )
Professionele afzetter, ik irriteer weggebruikers.


Haageneesch

  • Foto- en videograaf.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,952
  • Foto- en videograaf Den Haag, PPK-houder.
    • Haageneesch
Reactie #239 Gepost op: 8 april 2016, 01:39:46
Citaat van: HIT link=msg=1417950 date=1460070552
Heej klojo, waar bemoei jij je mee. Ik ben op dit moment met belangrijkere dingen bezig en dan ga jij mij niet vertellen dat ik niet zichtbaar ben........ ( bewust verder geen commentaar nu )
Ja dat, dus.