Incident Management wegennet

Auteur Topic: Incident Management wegennet  (gelezen 205628 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Michael 2141

  • Brandweer - Manschap A
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 344
  • Zwaailichtverzamelaar
Reactie #50 Gepost op: 20 augustus 2013, 19:10:24
Citaat van: zijlvaart67 link=msg=1193655 date=1377006582
Het voorbeeld van Michael lijkt me wel een goed voorbeeld. Handig als je er over beschikt, duidelijk genoeg zal 't sowieso nooit zijn.. ::)

Voor de meeste weggebruikers wel inderdaad, je hebt er altijd van die 'wegpiraten' tussen zitten  ;D


thetwin84

  • EHBO,AED-bediener/evenementen vkr/hobby fotografie
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,152
  • Dag niet gelachen is een dag niet geleefd.
    • EHBO-Hedrin
Reactie #51 Gepost op: 20 augustus 2013, 19:12:41
Citaat van: Michael Theelen link=msg=1193740 date=1377018624
Voor de meeste weggebruikers wel inderdaad, je hebt er altijd van die 'wegpiraten' tussen zitten  ;D

uhh... links en rechts over de stoep? als er zo'n wagen voor je staat met center out... >:D ::)

 98uiye
[URL=http://www.t-tools.nl/CCount/click.php?id=


HIT

  • Eigenaar HarmInfraTransport
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,045
    • Harm Infra Transport
Reactie #52 Gepost op: 21 augustus 2013, 13:32:34
Citaat van: thetwin84 link=msg=1193741 date=1377018761
uhh... links en rechts over de stoep? als er zo'n wagen voor je staat met center out... >:D ::)

 98uiye


En dan is het weer leuk dat deze mensen vaak rijden in voertuigen met lichtmetalen velgen... zoals gisteren.... 998765 098uo

resultaat: 1 BMW 320 afgevoerd met kapotte velgen.... 098uo
Professionele afzetter, ik irriteer weggebruikers.


Blusdebrand

  • Iets met doorstroming en veiligheid
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 486
  • de soep is nooit zo heet als dat ie opgediend word
Reactie #53 Gepost op: 21 augustus 2013, 17:20:53
Citaat van: cavia link=msg=1193631 date=1377000184
....Helaas al netjes getyped toen ik mij bedacht dat ik ook wel erg offtopic ging... maar wissen is ook sund....
 
haha, ja dat denk jij ;) Helaas zie ik het nog maar al te vaak anders.

Al 2 keer zien gebeuren dat er in een bocht op de overgang van de A50>A73 knp Ewijk een auto met pech staat (linker achterband lek) net na de brug met een smalle vluchtstrook.
Zicht vanaf de weg dus pas vanaf een meter of 20. Adviessnelheid vorige bocht is 70, dus hier ligt het al vele malen hoger.
1e maal zat de berger vrolijk een bandje te vervangen terwijl hij zelf op de streep zat. 2e maal zat de berger op zijn hurken de band te inspecteren o.i.d.

Voor de duidelijkheid, het bergingsvoertuig stond voor de auto met pech en de matrixborden bleven angstvallig leeg. Gelukkig heb je dan nog een oplettende verpleegkundige welke langs rijd en voor de berger dan maar dat kruis gaat aanvragen... Blijkbaar zijn sommige (professionals) nog steeds levensmoe :'(

(helaas ivm de nieuwe situatie nog geen maps beschikbaar)

Beste Cavia,

Pak het niet verkeerd op maar bij wie vraag jij die X aan, want iedereen kan wel bellen naar de verkeerscentrale met ik vind dit en dat gevaarlijk.
En als je pleeg bent in regio gld-zuid,dan ben ik benieuwd hoe het gaat want ik weet zelf hoe moeilijk het is soms voor de cpa om het aan te vragen.

Gr.rene
alles waar ik op reageer is op persoonlijke titel en niet vanuit werkgever of wie ook,PUNT


DeMassel

  • Uitvoeringsbegeleider/Vakman verkeersmaatregelen
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 633
  • Bordenslepende AED'er
    • Fautoograaf
Reactie #54 Gepost op: 21 augustus 2013, 19:33:30
Citaat van: HIT link=msg=1193617 date=1376999355
Dan voer je het IM dus niet uit. Iets wat de Arbodienst je niet in dank af zal nemen. IM is uit ervaringen opgesteld en uitgewerkt ter voorkoming van nieuwe gevaren. Op het moment dat het verkeer tweezijdig kan langsrijden moet je dus op enig moment door het rijdende verkeer want een vrije ruimte heb je niet. Verkeer dan tijdelijk stilzetten heeft als risico dat je kop staart ongevallen krijgt in de file, want ipv door rijden staat het ineens weer stil. Verkeer eenzijdig laten doorrijden voorkomt het door het verkeer moeten lopen.
Als je alleen de auto daar neerzet met center-out is dat toch geen probleem?
Zelf met een aantal kegels aan de overzijde bij de daadwerkelijke afsluiting
-Uitvoeringsbegeleider bij Traffic Service Nederland & Hobbyfotograaf -AED-bediener / Reanimator / BHV


EvEs

  • HAP (ZHP RT)
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 598
Reactie #55 Gepost op: 22 augustus 2013, 07:39:51
Citaat van: Haageneesch link=msg=1193535 date=1376984524
Ik lees in het bericht van EvEs dat rechtdoor gestremd is; na de kruising. Dan kan je toch best vóór de kruising de dienstauto neer kunnen zetten met center-out?

mijn idee was dit:


EvEs

  • HAP (ZHP RT)
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 598
Reactie #56 Gepost op: 22 augustus 2013, 07:51:55
Citaat van: EvEs link=msg=1194146 date=1377149991
mijn idee was dit:
kak. Nou had ik een hele mooie tekening gemaakt met pijltjes en _|+ en weet ik het allemaal om het eea duidelijk te maken. geeft de computer een fout.

ik kom er op terug


EvEs

  • HAP (ZHP RT)
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 598
Reactie #57 Gepost op: 22 augustus 2013, 08:18:11
Citaat van: EvEs link=msg=1194148 date=1377150715
kak. Nou had ik een hele mooie tekening gemaakt met pijltjes en _|+ en weet ik het allemaal om het eea duidelijk te maken. geeft de computer een fout.

ik kom er op terug


Ik had een beetje dit idee als mogelijkheid om een center-Out patroon te gebruiken. Ik ken een paar kruisingen in mijn gebied waarbij dit prima kan. verder zal ik t nooit gebruiken. Ik gebruik de flash functie nog wel eens om andere collega's te irriteren, of als je heeeeeeeeeel goed wil opvallen, zonder dat mensen kunnen snappen wat de bedoeling is.


thetwin84

  • EHBO,AED-bediener/evenementen vkr/hobby fotografie
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,152
  • Dag niet gelachen is een dag niet geleefd.
    • EHBO-Hedrin
Reactie #58 Gepost op: 22 augustus 2013, 10:23:16
Citaat van: EvEs link=msg=1194153 date=1377152291


Ik had een beetje dit idee als mogelijkheid om een center-Out patroon te gebruiken. Ik ken een paar kruisingen in mijn gebied waarbij dit prima kan. verder zal ik t nooit gebruiken. Ik gebruik de flash functie nog wel eens om andere collega's te irriteren, of als je heeeeeeeeeel goed wil opvallen, zonder dat mensen kunnen snappen wat de bedoeling is.

Is het dan niet makkelijker om waar nu het driehoek staat onder in de tekening om daar een wagen neer te zetten met center out aan?
[URL=http://www.t-tools.nl/CCount/click.php?id=


sylvester1986

  • Gast
Reactie #59 Gepost op: 22 augustus 2013, 11:25:10
Citaat van: EvEs link=msg=1194153 date=1377152291
Ik gebruik de flash functie nog wel eens om andere collega's te irriteren, of als je heeeeeeeeeel goed wil opvallen, zonder dat mensen kunnen snappen wat de bedoeling is.
Die is inderdaad irritant. :P